Tykkäätkö mies lihapullista?

Anonyymi

kun nämä palstaneidit/-rouvat ovat sanoneet, että kelpaan vain lihapullia paistamaan? Voin pyöritellä palleroita vaikka joka päivä jos niin haluat! Hyvää yötä sinnepäin ja muillekin, jotka tähän asti lukivat.

51

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tykkään vain Ikean lihapullista.

      • Anonyymi

        Ne onkin psrhaita. Parempia kuin mun paistamat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne onkin psrhaita. Parempia kuin mun paistamat!

        Meillä mies sai raivokohtauksen, kun avoliiton aikana erehdyin tarjoamaan "vanhan visukintun" palleroita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä mies sai raivokohtauksen, kun avoliiton aikana erehdyin tarjoamaan "vanhan visukintun" palleroita.

        Miesten kuuluu syödä mukisematta ruoka minkä eteensä saa. Jos ei kelpaa, niin tehköön seuraavan ruoan itse. Aika outoa ja pikkumaisuuden osoitus saada raivokohtaus jostakin ateriasta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miesten kuuluu syödä mukisematta ruoka minkä eteensä saa. Jos ei kelpaa, niin tehköön seuraavan ruoan itse. Aika outoa ja pikkumaisuuden osoitus saada raivokohtaus jostakin ateriasta!

        No ihan syystä on entinen 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miesten kuuluu syödä mukisematta ruoka minkä eteensä saa. Jos ei kelpaa, niin tehköön seuraavan ruoan itse. Aika outoa ja pikkumaisuuden osoitus saada raivokohtaus jostakin ateriasta!

        Onnea miehen etsimisessä, tuolla asenteella saat hyvästit jokaikiseltä mieheltä. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea miehen etsimisessä, tuolla asenteella saat hyvästit jokaikiseltä mieheltä. ;)

        En etsi miestä. Enkä toivo kenellekään naiselle miestä joka nöyryyttää toista. Toisen tekemää työtä tulee arvostaa tehtiin se sitten kotona tai töissä. Ruoanlaittoonkin kuluu aikaa ja vaivaa ainesten hankintaa myöten.

        Jokainen laittaa sellaista ruokaa kuin osaa. On huonoa käytöstä tulla siihen pöytään istumaan kuin keisari ja naama vinossa kysyä "MITÄ TÄÄ ON" valittavalla äänensävyllä. 😠


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En etsi miestä. Enkä toivo kenellekään naiselle miestä joka nöyryyttää toista. Toisen tekemää työtä tulee arvostaa tehtiin se sitten kotona tai töissä. Ruoanlaittoonkin kuluu aikaa ja vaivaa ainesten hankintaa myöten.

        Jokainen laittaa sellaista ruokaa kuin osaa. On huonoa käytöstä tulla siihen pöytään istumaan kuin keisari ja naama vinossa kysyä "MITÄ TÄÄ ON" valittavalla äänensävyllä. 😠

        Aina olen saanut naiselta hyvää ruokaa. Siitä ei ole tarvinnut valittaa. Mutta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina olen saanut naiselta hyvää ruokaa. Siitä ei ole tarvinnut valittaa. Mutta...

        Kiva juttu kun "hyvä ruoka, parempi mieli". Tuo mutta ei ole niin hyvä. Mitä sitten tarkoittaneekaan.


    • Anonyymi

      Onks sulla itelläs yks pallero..

    • Anonyymi

      No "tähän asti" ei hirveästi vaatinut keskittymistä. Mikäs pointti jos noin sanottu. Kyllä mulle eräskin saisi lihapullat paistaa.. minä voisin paistaa hänelle.. sitten toiste

      • Anonyymi

        Niin aika lyhythän tuo kirjoitus oli ja yksinkertainen/arkinen mitä nyt kotihiireltä saattaa odottaakin. Kai tuo lausahdus tarkoitti, etten ole tarpeeksi hieno tänne. Minusta olen ollut omissa oloissani palstalla, koska tunnen olevani itselleni sopimattomassa ympäristössä! Käyn täällä kaipaamassa, tarkoitus ei ole sopeutua seurapiiriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin aika lyhythän tuo kirjoitus oli ja yksinkertainen/arkinen mitä nyt kotihiireltä saattaa odottaakin. Kai tuo lausahdus tarkoitti, etten ole tarpeeksi hieno tänne. Minusta olen ollut omissa oloissani palstalla, koska tunnen olevani itselleni sopimattomassa ympäristössä! Käyn täällä kaipaamassa, tarkoitus ei ole sopeutua seurapiiriin.

        sun seurapiiris :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sun seurapiiris :D

        Huoh näitä. Kirjoituksessani ei lue "mun seurapiiri" vaan seurapiiri tarkoittaa tietenkin palstan seurapiiriä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huoh näitä. Kirjoituksessani ei lue "mun seurapiiri" vaan seurapiiri tarkoittaa tietenkin palstan seurapiiriä!

        huoh vaan itselles. Sun seurapiiris tarkoittaa sun keksimät seurapiirit tietysti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sun seurapiiris :D

        Huonoja on sellaiset seurapiirit, jotka uskoo internetin seurapiireihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonoja on sellaiset seurapiirit, jotka uskoo internetin seurapiireihin

        Huonoa on myös se, että etsimällä etsii negatiivista sanottavaa jokaisesta kirjoituksesta. Itse ainakin kirjoitan puolihuolimattomasti harkitsematta sananvalintaa niin tarkkaan, että se miellyttäisi kaikkia lukijoita. Nytkin tarkoitin seurapiirillä ikäväpalstan ilmapiiriä enemmän kuin sitä, että täällä oltaisiin jotenkin klikkiytyneitä seurapiiriläisiä niinkuin pikkutytöt alaluokan välkällä tekee valitessaan ketkä eivät kuulu joukkoon!


    • Anonyymi

      Pullerot.. nam 😋

      • Anonyymi

        Oliko tämä sulle J?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tämä sulle J?

        Aloittaja ei ajatellut ketään J:tä kirjoittaessaan vaan ihan muuta kirjainta. Kirjain ei näy aloituksessa niin on helppo erehtyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja ei ajatellut ketään J:tä kirjoittaessaan vaan ihan muuta kirjainta. Kirjain ei näy aloituksessa niin on helppo erehtyä.

        😂😂😂


    • Anonyymi

      En tykkää eläimen lihasta.

      • Anonyymi

        Kannibaali?


      • Anonyymi

        Harvoin aloittajakaan mitään eläimen lihaa syö, kun mun tekemät pihvit ym. on sitkeitä kuin kengänpohjat. . Enimmäkseen teen ruoat jauhelihasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannibaali?

        Ihminen on eläin, haloo! Kouluun siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvoin aloittajakaan mitään eläimen lihaa syö, kun mun tekemät pihvit ym. on sitkeitä kuin kengänpohjat. . Enimmäkseen teen ruoat jauhelihasta.

        Ahaa, millainen on otus nimeltään jauheliha?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, millainen on otus nimeltään jauheliha?

        Jauheliha ei ole otus. Senhän nyt lapsetkin tietävät 😁


    • Anonyymi

      Älä nyt kuitenkaan syö lihapullia joka päivä. Kerran viikossa hyvä syödä lihaa!

      • Anonyymi

        Veriryhmään perustuvan ruokavalion mukaan kuulun niihin, joiden ruoansulatus on lihansyöntiin sopeutunut. Kyllä sen huomaa omasta voinnistakin niinä päivinä kun on pakottautunut syömään kalaa tai pelkkää kasvista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veriryhmään perustuvan ruokavalion mukaan kuulun niihin, joiden ruoansulatus on lihansyöntiin sopeutunut. Kyllä sen huomaa omasta voinnistakin niinä päivinä kun on pakottautunut syömään kalaa tai pelkkää kasvista.

        Näin voi olla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veriryhmään perustuvan ruokavalion mukaan kuulun niihin, joiden ruoansulatus on lihansyöntiin sopeutunut. Kyllä sen huomaa omasta voinnistakin niinä päivinä kun on pakottautunut syömään kalaa tai pelkkää kasvista.

        Veriryhmään perustuva ruokavalio! :D Et kai itsekään pidä tuota totena? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veriryhmään perustuva ruokavalio! :D Et kai itsekään pidä tuota totena? :D

        Kuka mihinkin uskoo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veriryhmään perustuva ruokavalio! :D Et kai itsekään pidä tuota totena? :D

        Aloittajan mielestä veriryhmään perustuva ruokavalio on parhaiten perusteltu ruokavalioista. Se perustuu siihen millaisissa oloissa eri veriryhmiä on alkanut ilmaantumaan. Ensimmäisenä on ollut pelkkää O verta aikana jolloin ihmiset söivät pääasiassa lihaa. A veriryhmä syntyi kun ihmiset alkoivat viljellä masta ja pitivät karjaa. B veriryhmä puolestaan Mongolian ympäristössä karuissa olosuhteissa missä ruokavalio oli lihaa ja hapatettuja maitotuotteita. Ympäristöissä ovat parhaiten selvinneet ne joiden ruoansulatus on ollut ravinnolle sopiva.

        Veriryhmä vaikuttaa moneen muuhunkin asiaan niinkuin nyt koronatutkimuksissa Kiinassa on osoitettu, että O veriläiset selviävät taudista helpommalla.


    • Anonyymi

      Omat lihapallot ovat herkullisia kun itse valmistaa niitä.

      • Anonyymi

        Kunnitse valmistaa lihapullat, saa niistä omaan makuun sopivia. Hyviä on myös omatekoiset falafelpullat, kunhan jättää laholle laudalle maistuvan juustokuminan niistä pois!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnitse valmistaa lihapullat, saa niistä omaan makuun sopivia. Hyviä on myös omatekoiset falafelpullat, kunhan jättää laholle laudalle maistuvan juustokuminan niistä pois!

        Älä moiti mausteita! Käyttäjässä vika..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä moiti mausteita! Käyttäjässä vika..

        Makuasioista ei voi kiistellä. Jokaisella on omat mieltymyksensä. Olin todella pettynyt, kun ensin metsästin sitä juustokuminaa monesta kaupasta ja paistettuani falafelpyörykät ne piti heittää roskiin sen juustokuminan kanssa. Se ei todellakaan kuulunut makuaistini hyväksymiin asioihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Makuasioista ei voi kiistellä. Jokaisella on omat mieltymyksensä. Olin todella pettynyt, kun ensin metsästin sitä juustokuminaa monesta kaupasta ja paistettuani falafelpyörykät ne piti heittää roskiin sen juustokuminan kanssa. Se ei todellakaan kuulunut makuaistini hyväksymiin asioihin.

        Sitten vaan suolaa ja pippuria!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten vaan suolaa ja pippuria!

        No niitä, varsinkin mustapippuria. Chiliä ihan vähän ja muuta ripaus paitsi yrttejä. Curry ja kurkkuma ei käy aineenvaihdunnalle , ne turvottaa.


    • Anonyymi

      Palleroista tulee vaan mieleen. Kun eräs mies aina sanoo että tuus tänne niin minä sulle pallerot näytän.

      • Anonyymi

        Aloittaja: jaaha! Tuollainen sanasto ei kuulu aktiiviseen sanavarastooni, joten saatan epähuomiossa käyttää sanoja, jotka käsitetään väärin. Meilläpäin oli sanonta, ettei ruoan kanssa leikitä, joten en olisi kuvitellut ruokaan liittyvästä aloituksesta tulevan kenellekään muuta mieleen kuin lihapullat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja: jaaha! Tuollainen sanasto ei kuulu aktiiviseen sanavarastooni, joten saatan epähuomiossa käyttää sanoja, jotka käsitetään väärin. Meilläpäin oli sanonta, ettei ruoan kanssa leikitä, joten en olisi kuvitellut ruokaan liittyvästä aloituksesta tulevan kenellekään muuta mieleen kuin lihapullat!

        Lihapullista minäkin puhuin. Mitä sinä oikein luulet.


    • Anonyymi

      Aika surkea on lihapulla jos se ei ole pesäpallon kokoinen ja maukas.

      • Anonyymi

        Isot lihapullat ovat mehukkaampia, kuin pienet. Pienet kuivahtaa helposti. Pienistä lihapullista on poikkeus ikean lihapullat. Ne on hyviä. Tieysti nyt kun ikea julkaisi lihapullareseptinsä koronan takia niin niitä ikean pullia voi tehdä kotona vähän isompinakin.


    • Anonyymi

      Harvemmin tykkäävät nykyisin, kun monet karttavat jo punaista lihaa. Kala paljon parempi vaihtoehto. Kala, kana ja kalkkuna minun kolmen koon vinkki, kaikille joille oma terveys ja ennakointi parempaan elämään tuntuu mieleiseltä. Täällä yksi sellainen.

      • Anonyymi

        Maailmalla tieteellisissä piireissä jo varoitellaan siitä, kun jotkut luopuvat punaisesta lihasta. (Saati lihasta kokonasn) . Itse en menisi minkään uuden ruokahömpötyksen mukana. Ihmisen ruoansulatus ja hampaat ovat sekaruokaa syövien.
        Turvallisinta on syödä sekaruokaa menemätttä uutuushömpötysten mukaan.

        Esimerkiksi jos jättää punaisen lihan pois, niin lapse, vanhukset ja odottavat äidit kärsivät raudan puutteesta. Lisäksi punaisessa lihassa on ihmiselle tärkeitä b vitamiineja. Niitähän olisi jostakin muusta saatavilla jos lihaa ei olisi tarkoitettu ihmisten ruoaksi. Vielä lisäksi punaisessa lihassa on mm immuniteettia tehostavaa sinkkiä. Uusissa tutkimuksissa suositellaan punaista lihaa käytettävän pari kertaa viikossa.

        Kestää aikansa ennenkuin tälläiset ajatukset kotiutuvat tänne. Niinkuin on nähty maskiasiassa on päättäjien vaikea muuttaa suosituksia.
        https://www.livestrong.com/article/407839-the-health-benefits-of-eating-red-meat/


    • Anonyymi

      Kyllä tykkään, ja arvostan naista joka niitä osaa pyörittää.

      • Anonyymi

        👍😊 nyt kun katsoo elintarviketeollisuutta, niin kyllä kotiruoka on ihan parasta. Palmuöljy, joditon suola ja mitä näitä kummallisuuksia nyt onkaan. Unohtamatta sitä, että kiinalaiset tekee muovirouheesta riisiä. Ei liene vaikea arvata mihin se riisi menee syötäväksi!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        👍😊 täälläkin on yhtä pimeä joten saunareissu on kylmä ja pimeä, ei yhtään romanttinen. Pääsispä jo lämpöiseen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe