hänen exänä kanssa, et meitä on nyt kolme yhteishuoltajaa, niin millaset oikeudet mulla on sanoa mitä haluan n ja mitä en? Tuntuu et exänsä ja hän haluaa päättää keskenään lasten asiat, vaikka olen se komas huoltaja. ilen noin joka toinen kuukausi lasten kanssa kenseknään ja tunnen olevani huoltaja.
Munuun ei luoteta eikä anneta päätää eikä komentaaa. Tahdon tejdä päätlksiä ja tunnen olevani heidän äiti, mutta lapset ja exä eivät yhtään ole mun puolella eikä suvaitse mua.
Mistä johtuu, hakalasta exätä ja hankalista kersoita.
Minä en pahaa sano koskaan exäxtä vaikka se harakka haukkuu mua. Haukkukoot jonkun pitää olla se aikuinen ja minä olen. Mulle kuuluu lasten asiat, mutten tykkää että se exä urkkii mun asioita, ne ei sille kuulu,
Kun olen miehen lasten yhteishuoltaja
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617960- 1334564
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.333837- 213178
- 232732
- 292687
- 502356
- 252200
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3932144- 322089