Aihe

Mitä Sinä haluat tulevilta päättäjiltä?/Kuntavaalit 2021

Anonyymi

No tämä hullu Sysmän Akkahan se taas täällä kännipäissään huutelee😂 Tai ehkä selvempi kuin moni muu👍

Mitä Sinä, juuri Sinä, toivot tulevilta päättäjiltä?
Olet joko paikkakuntalainen tai mökkiläinen

(joo, mökkiläiset ei saa äänestää Sysmässä. Kyllä minä sen sysmäläisenä tiedän)

Itse toivon ja oletan järkevää talouden pitoa, järkeviä päätöksiä, osaamista päätöksissä ja ennenkaikkea kykyä pitää sysmäläisten puolia

Vain näillä pidämme kuntamme itsenäisenä ja olemme Sysmä.

Uskon, että olet samaa mieltä

t. Sysmän Akka

7

277

Vastaukset

• Nimenomaan nykymenolla ei pitkälle mennä !

• Mä haluun ainakin uuden paloaseman.

• "Sysmä-aktiivi" on taas eväineen herännyt. Hohhoijaa ukkoparkaa! Terkku antaa niitä peräruiskeita eikä palokunta!

• Haluan Sysmään: neljännen paloaseman, lisää huonoja mökkitontteja, lisää konsultteja, lisää viinaa kunnanvaltuuston kokouksiin, lisää rikosilmoituksia ja oikeusjuttuja, lisää kunnan omaisuuden lahjoituksia kriminaaleille pohjavesistä alkaen, lisää Kitkiöjokea, lisää Järvistä, Lisää Kokoomusta, lisää SDPtä, KEPUa ja muita turhakkeita, lisää velkaa, lisää veroja, lisää muuttotappiota, lisää kuolleisuutta ja vähemmän syntyvyyttä - lisää ankeutta, lisää ankeutta, lisää ankeutta! Antaa tulla vaan, kyllä rivikuntalaiset kaiken sietää!?

Pääasia että mökkeilijöiden ja kunnanviraston väen juhlat jatkuu! Daa dirlan dirlan daaaa, on mulla rinnat hutsusen...daa dirlan dirlan daaa ja lantee heiluu kiusoitelleen...!

• Tässä näemme ilkeän ihmisen viestin. Lisää suolaa, ei täällä kukaan sun pahaa oloa auta.

• Kyllähän tuossa on paljon hyviä toiveita, joita itsekin haluan. Toiveita on kuitenkin niin paljon, että niiden toteuttamiseen ei yksi vaalikausi riitä. Toivottavasti edes näistä tärkein saadaan toteutettua.

• Dirlandaa edustaa täällä kaikkia sysmäläisiä älykköjä, joiden ainut päivittäinen energiapläjäys menee aamulla herättyään kohmeloisena siihen, montako päivää on seuraavaan sossutiliin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tiesikö Martina miehensä taustat?

Turkkilainen miljonääri onkin irakilainen jolla huikea rikostausta? Askarruttaa tiesikö Martina mistä on kyse vai tuliko yllätyksenä. Joka tapauksessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      359
      17585
    2. Korona räjähtämässä käsiin 618 uutta tartuntaa 5 uutta kuolemaa

Marin ja Kiuru karjaisivat kunnille mm. HUS-alueelle viime hetkellä, eivät ne pysty hoitamaan asioitansa vaan tarvitaan Marinin hallituksen tiukkaa oh
      Maailman menoa
      672
      10007
    3. Seiska: Sedu Koskinen vaihtaa nimensä eksoottiseksi Zedu Di Lucaksi!

No nyt! Ja nimen takana vanha ystävä Andy McCoy... https://www.suomi24.fi/viihde/seiska-sedu-koskinen-vaihtaa-nimensa-eksoottiseksi-zedu-di-lucaksi-ni
      64
      6177
    4. Baha kadrum/Marzun mies

Löytyy googlettamalla mukavaa luettavaa. Aivan kamala väkivalta rikollinen!! Ja veljensä samanlaista roskasakkia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2453