No tämä hullu Sysmän Akkahan se taas täällä kännipäissään huutelee😂 Tai ehkä selvempi kuin moni muu👍
Mitä Sinä, juuri Sinä, toivot tulevilta päättäjiltä?
Olet joko paikkakuntalainen tai mökkiläinen
(joo, mökkiläiset ei saa äänestää Sysmässä. Kyllä minä sen sysmäläisenä tiedän)
Itse toivon ja oletan järkevää talouden pitoa, järkeviä päätöksiä, osaamista päätöksissä ja ennenkaikkea kykyä pitää sysmäläisten puolia
Vain näillä pidämme kuntamme itsenäisenä ja olemme Sysmä.
Uskon, että olet samaa mieltä
t. Sysmän Akka
Mitä Sinä haluat tulevilta päättäjiltä?/Kuntavaalit 2021
7
99
Vastaukset
- Anonyymi
Nimenomaan nykymenolla ei pitkälle mennä !
- Anonyymi
Mä haluun ainakin uuden paloaseman.
- Anonyymi
"Sysmä-aktiivi" on taas eväineen herännyt. Hohhoijaa ukkoparkaa! Terkku antaa niitä peräruiskeita eikä palokunta!
- Anonyymi
Haluan Sysmään: neljännen paloaseman, lisää huonoja mökkitontteja, lisää konsultteja, lisää viinaa kunnanvaltuuston kokouksiin, lisää rikosilmoituksia ja oikeusjuttuja, lisää kunnan omaisuuden lahjoituksia kriminaaleille pohjavesistä alkaen, lisää Kitkiöjokea, lisää Järvistä, Lisää Kokoomusta, lisää SDPtä, KEPUa ja muita turhakkeita, lisää velkaa, lisää veroja, lisää muuttotappiota, lisää kuolleisuutta ja vähemmän syntyvyyttä - lisää ankeutta, lisää ankeutta, lisää ankeutta! Antaa tulla vaan, kyllä rivikuntalaiset kaiken sietää!?
Pääasia että mökkeilijöiden ja kunnanviraston väen juhlat jatkuu! Daa dirlan dirlan daaaa, on mulla rinnat hutsusen...daa dirlan dirlan daaa ja lantee heiluu kiusoitelleen...!- Anonyymi
Tässä näemme ilkeän ihmisen viestin. Lisää suolaa, ei täällä kukaan sun pahaa oloa auta.
- Anonyymi
Kyllähän tuossa on paljon hyviä toiveita, joita itsekin haluan. Toiveita on kuitenkin niin paljon, että niiden toteuttamiseen ei yksi vaalikausi riitä. Toivottavasti edes näistä tärkein saadaan toteutettua.
- Anonyymi
Dirlandaa edustaa täällä kaikkia sysmäläisiä älykköjä, joiden ainut päivittäinen energiapläjäys menee aamulla herättyään kohmeloisena siihen, montako päivää on seuraavaan sossutiliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976841- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919