Välit koetuksella

Anonyymi

Isäni 79v, eläke noin 1200€ kuussa. Laskut maksettu tältä kuulta. Loput rahoista pelataan ja sitten kuunnellaan sitä jumalatonta kiroamista kun ei Keno anna kun 2€,jos sitäkään.Laitoin isälleni 10 € alkuviikosta ja sanoin kuuluvalla äänellä että nyt ostat bensaa autoosi. Mitä teki...Meni perkele pelaamaan tuon rahan.Eikä tietenkään voittanut mitään. Mieheni lainasi isälle 60€,ja ne nyt minun tilillä. Isä ei ymmärrä edes ostaa ruokaa noilla rahoilla vaan pitää sponsoroida hänen pelejään. Seuraava eläkepäivä 2.11 ja tuskinpa siitäkään menee montaa päivää kun ruinaa multa apuja. Lisäksi hänen vanhin tytär miehensä kanssa ruinaamassa muutamaa kymppiä kun pitää saada alkoholia ja tupakkaa.

4

259

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä mahdollista isäsi pelaamista omalta osaltasi äläkä maksa kenenkään viinoja!
      Miksi sinun pitäisi?
      Kaikki he ovat aikuisia ja täydessä vastuussa teoistaan ja valinnoistaan, pistä heidät sen totuuden eteen.
      Vihat saat varmasti päällesi, totta kai rahahanojen sulku raivostuttaa. Älä suostu ja alistu hyväksikäytettäväksi. Isäsi kohdalla voisit ehkä kysyä neuvoa sosiaalitoimistosta. Niillä kun velvollisuus huolehtia, neuvoa ja tukea monissa toimeentuloon ja elämänhallintaan liittyvissä asioissa. Koska isäsi on jo noin iäkäs, uskon että tämä olisi oikea instanssi hakea infoa ja tukea.

• Anonyymi

On sulla porukat! Minä antaisin mennä välit poikki.

• Anonyymi

Sisko miehensä kanssa alkoholisteja ja isäni peliriippuvainen.. No mitäpä minä itse olen... Tavallinen omillaan toimeentuleva perheen nuorin lapsi. Ja niin eriarvoinen juoppoon siskooni nähden. Häntä autettu rahallisesti useamman kymmenen tuhannen euron edestä, ja kun pariinkin otteeseen jätti vuokrat maksamatta niin häätö tuli ja vuokrat perittiin käräjien kautta. Kukapa muu kun isukki auttoi nyt 48 vuotiasta juoppotytärtään... Tähän vielä ensiasunnon osto vuosia sitten, auto vakuutukset, bensat ym.. rahoitusyhtiön kautta.. (Jonka kuukausierä olisi kuulunut siskon maksaa) ja kaikki ne muutamat kympit ym....

• Anonyymi

Miten siun peliriippuvaisella isällä voi muka olla rahaa maksaa siskosi kuluja kymmenien tuhansien edestä? Peliriippuvaisella on yleensä velkaa ne kymmenet tuhannet eikä rahaa omiinkaan kuluihinsa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      75
      964
    2. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      227
      823
    3. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      71
      791
    4. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      49
      664
    5. On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja

Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien
      Kemijärvi
      60
      585
    6. Olet mieleni päällä edelleen, J

En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞
      Ikävä
      30
      538
    7. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      538
    8. Olet aika julma minua kohtaan

Antaisit vähän armoa.
      Ikävä
      46
      517
    9. Oletko miettinyt

Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä
      Ikävä
      29
      509
    10. Olisitko valmis

Siihen?
      Ikävä
      36
      502
    Aihe