Isäni 79v, eläke noin 1200€ kuussa. Laskut maksettu tältä kuulta. Loput rahoista pelataan ja sitten kuunnellaan sitä jumalatonta kiroamista kun ei Keno anna kun 2€,jos sitäkään.Laitoin isälleni 10 € alkuviikosta ja sanoin kuuluvalla äänellä että nyt ostat bensaa autoosi. Mitä teki...Meni perkele pelaamaan tuon rahan.Eikä tietenkään voittanut mitään. Mieheni lainasi isälle 60€,ja ne nyt minun tilillä. Isä ei ymmärrä edes ostaa ruokaa noilla rahoilla vaan pitää sponsoroida hänen pelejään. Seuraava eläkepäivä 2.11 ja tuskinpa siitäkään menee montaa päivää kun ruinaa multa apuja. Lisäksi hänen vanhin tytär miehensä kanssa ruinaamassa muutamaa kymppiä kun pitää saada alkoholia ja tupakkaa.
Välit koetuksella
4
184
Vastaukset
- Anonyymi
Älä mahdollista isäsi pelaamista omalta osaltasi äläkä maksa kenenkään viinoja!
Miksi sinun pitäisi?
Kaikki he ovat aikuisia ja täydessä vastuussa teoistaan ja valinnoistaan, pistä heidät sen totuuden eteen.
Vihat saat varmasti päällesi, totta kai rahahanojen sulku raivostuttaa. Älä suostu ja alistu hyväksikäytettäväksi. Isäsi kohdalla voisit ehkä kysyä neuvoa sosiaalitoimistosta. Niillä kun velvollisuus huolehtia, neuvoa ja tukea monissa toimeentuloon ja elämänhallintaan liittyvissä asioissa. Koska isäsi on jo noin iäkäs, uskon että tämä olisi oikea instanssi hakea infoa ja tukea. - Anonyymi
On sulla porukat! Minä antaisin mennä välit poikki.
- Anonyymi
Sisko miehensä kanssa alkoholisteja ja isäni peliriippuvainen.. No mitäpä minä itse olen... Tavallinen omillaan toimeentuleva perheen nuorin lapsi. Ja niin eriarvoinen juoppoon siskooni nähden. Häntä autettu rahallisesti useamman kymmenen tuhannen euron edestä, ja kun pariinkin otteeseen jätti vuokrat maksamatta niin häätö tuli ja vuokrat perittiin käräjien kautta. Kukapa muu kun isukki auttoi nyt 48 vuotiasta juoppotytärtään... Tähän vielä ensiasunnon osto vuosia sitten, auto vakuutukset, bensat ym.. rahoitusyhtiön kautta.. (Jonka kuukausierä olisi kuulunut siskon maksaa) ja kaikki ne muutamat kympit ym....
- Anonyymi
Miten siun peliriippuvaisella isällä voi muka olla rahaa maksaa siskosi kuluja kymmenien tuhansien edestä? Peliriippuvaisella on yleensä velkaa ne kymmenet tuhannet eikä rahaa omiinkaan kuluihinsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024457Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821178- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83913Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816