Lähihoitajien koulutusta lisätään Kymenlaaksossa

Anonyymi

Jo oli aikakin ja testiin lisäksi vanhat ja uudet. Lähihoitajakoulutukseen on hyväksytty viime vuosina opiskelijoita, jotka ovat täysin soveltumattomia alalle. Puutteita on taidoissa, asenteissa, terveydentilassa ja joskus motivaatiossa. Ammattiliitot, oppilaitokset ja Valvira vaativat nopeita toimenpiteitä asian korjaamiseksi.

9Kivestä on erimieltä

3

57

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Mistäs sinä tiedät toisten terveydentilasta yhtään mitään? Se minkä olet ehkä jossakin terveystiedoissa nähnyt, on voitu jo pois hoitaa muualla, eikä sulla ole pääsyä niihin tietoihin. Sitä paitsi, jos olet jotain urkkinut tai levitellyt edes puheella olet syyllistynyt ihan samaan kuin tuo Vastaamon rikollinen. Pahimmat tietojen levittelijäthän ovat juoruava hoitohenkilöstö, joiden tiedot eivät välttämättä ole edes oikeita, vaan jostakin kuulutuja tai vanhentuneita. He rikkovat pahiten lakia ja aiheuttavat ihmisille suurta kärsimystä. Siis aivan sanoin kuin Vastaamon tapauksessa. Muistathan, että toisten tiedot eivät kuulu ihmisille, jotka heidän hoitoonsa eivät ole osallistuneet. Valvira kyllä on tutustunut ihmisten tietoihin heille luvat antaessaan, joten sinun mielipiteesi ihmisestä ei siihen vaikuta. Joten, jos joku on sopimaton, niin se olet sinä, kun esität tuollaisia näkemyksiä. Sinä olet rikollinen ja ammattieettisesti täysi nolla.

• Anonyymi

9Kives tä lähettää Isollekirkolle opiskelemaan koronaa ja hölmöt ahneuksissaan vielä menee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      770
    3. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    4. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    5. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      47
      558
    6. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      556
    7. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      67
      541
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    Aihe