Entisenä Saarijärveläisenä muistan Kukonhiekan kukoistuksen. Lava oli aina täynnä tanssijoita, joista monet tulivat kaukaa Saarijärven ulkopuolelta. Kuulin, että Kukonhiekka on nykyisin vanhusten humppapaikka. Pitääkö väite paikkaansa?
Onko Kukonhiekka näivettynyt vanhusten humppapaikaksi?
16
111
Vastaukset
- Anonyymi
Pitää joo samat vanhat pierut esiintyy vuodesta toiseen..
Ottaisivat kunnon bändejä tulis vipinää siihenkin puljuun ja nuorisolle olis jotain aktiviteettia. - Anonyymi
Menkääs kuulkaa " nuoretkin" tanssikursseille,niin alkaa meno maistua Kukkolassakin teille. Jättäkää se liemen litkuttelu vähemmälle.
- Anonyymi
Bööhöö Rammstein sinne pitää saada Ai niin nehän nauraa koko tuppukylän mustaan aukkoon
- Anonyymi
Se on kukkolan loppu , humppa pitää kukkolan tason yllä. Onneksi nuoretkin ovat sen huomanneet.
- Anonyymi
Humppa pitää tuhota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Humppa pitää tuhota.
Nuoriso käy naureskelemassa miten lava lahoaa pystyyn
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuoriso käy naureskelemassa miten lava lahoaa pystyyn
Kukonhiekka lahoaa pystyyn samaa tahtia koko Saarijärven kanssa.
- Anonyymi
Kunhan eivät ole alla, kun romahtaa, vaarana on.
- Anonyymi
Siinäpä se. Mikä estää käymästä nykyään.
Taidat olla vanha näivettynyt humppavanhus. - Anonyymi
No en nyt ihan taida, soittaja olen kyllä itsekin , olen soittanut humppaa ja kaikkea ja lähes viimeks jopa zz. toppia. Et !
- Anonyymi
Heh heh vain unelmissas
- Anonyymi
Kukonhiekan alamäki symboloi koko Saarijärven alamäkeä.
- Anonyymi
Sateenkaari väki vallannut koko paikan,vetävät letkajenkkaa niin että rapa roiskuu peräpäästä.
- Anonyymi
Olen huomannut myös ,et nuoremmilla jo hyvinkin nuoremmilla roiskuu taas räkä yläpäästä,kumpi onkaan parempi ?? Voi lapsiparat ja nuoriso . Tarttiskohan lähtee siihen " letkajenkkaan " mukaan.
- Anonyymi
Äipän pikkkunen se on taas noussut väärällä koivella ylös
- Anonyymi
Se kuitenkin pääsee ylös koivillaan,mut mites on ??????
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408