Entisenä Saarijärveläisenä muistan Kukonhiekan kukoistuksen. Lava oli aina täynnä tanssijoita, joista monet tulivat kaukaa Saarijärven ulkopuolelta. Kuulin, että Kukonhiekka on nykyisin vanhusten humppapaikka. Pitääkö väite paikkaansa?
Onko Kukonhiekka näivettynyt vanhusten humppapaikaksi?
30
897
Vastaukset
- Anonyymi
Pitää joo samat vanhat pierut esiintyy vuodesta toiseen..
Ottaisivat kunnon bändejä tulis vipinää siihenkin puljuun ja nuorisolle olis jotain aktiviteettia.- Anonyymi
Joku metal ilta myös :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku metal ilta myös :D
Kun on myös Pop & Rock illatkin.
- Anonyymi
Ketäs haluaisitte esiintyjiksi?
- Anonyymi
Menkääs kuulkaa " nuoretkin" tanssikursseille,niin alkaa meno maistua Kukkolassakin teille. Jättäkää se liemen litkuttelu vähemmälle.
- Anonyymi
Bööhöö Rammstein sinne pitää saada Ai niin nehän nauraa koko tuppukylän mustaan aukkoon
- Anonyymi
Kunhan eivät ole alla, kun romahtaa, vaarana on.
- Anonyymi
Mikseivät ole korjanneet?
- Anonyymi
Lattia huojuu kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lattia huojuu kyllä.
Laho
- Anonyymi
Siinäpä se. Mikä estää käymästä nykyään.
Taidat olla vanha näivettynyt humppavanhus. - Anonyymi
No en nyt ihan taida, soittaja olen kyllä itsekin , olen soittanut humppaa ja kaikkea ja lähes viimeks jopa zz. toppia. Et !
- Anonyymi
Se kuitenkin pääsee ylös koivillaan,mut mites on ??????
- Anonyymi
Melko samat esiintyjät. Hieman enemmän myös uusia mukaan?
- Anonyymi
💃🕺🪩
- Anonyymi
No oli Portion boyissa säpinää.
- Anonyymi
- Anonyymi
Summassaaressa on paremmat bileet🥳
- Anonyymi
Oli. Ei ole enää.
- Anonyymi
Tanssiminen on paskaa. Tango ja iskelmä ovat junttimusiikkia.
- Anonyymi
Ihana paikka ja me yli 70 vuotiaat tapaamme siellä uusia samanikäisiä kumppaneita.
- Anonyymi
Tavataan tiistain kokouksessa samassa paikassa???
- Anonyymi
KUKONHIEKAN JUHANNUS 2025
PE 20.6.klo 19.30-02.00
SINITAIVAS
ANTTI KETONEN
Liput 28€, ennakko: lippu.fi, K18
KOKKO klo 22 !
LA 21.6.klo 19.30-02.00
TAIKAKUU
SUVI TERÄSNISKA
Liput 30€, ennakko: lippu.fi, K18
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651493Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia114984YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48804- 58801
- 57740
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39727Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan73726Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli72714Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026709Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41687