Oon rapu ja tykästyn aina hirmu helposti vaakoihin

Anonyymi

Jos en ottaisi vaakaa kumppaniksi niin sitten varmaan paras match ois leijona! Ehkä tää johtuu siitäkin että mulla on paljon kaksosta kartallani jonka on toinen ilmanmerkki joten tuun hyvin toimeen myös vaakojen kanssa joka on ilmamerkki :) Rapuna minä olen empaattinen, avoin, voimakastahtoinen, hellä, hoivaaja, perhekeskeinen, erittäin naisellinen nainen, sensuelli, intohimoinen, eläinrakas, suorapuheinen, aito, luotettava, herkkä, tempperamenttinen, tahditon välillä, pitkävihainen ja voimakkaasti tunteilla elävä nainen! Vaaka on yleensä mielestäni rationaalisempi kuin rapu mutta tunteellinen ja romanttinen hänkin, herkkä, taiteilijasielu, tykkää matkustella, tykkää juhlia, avoin, ystävällinen, ei tykkää riidellä, älykäs, charmikas, intohimoinen, päätösten teko voi olla vaikeaa...

Se mikä parhaiten yhdistää vaakaa ja rapua niin empaattisuus, tunteellisuus ja avoimuus muita ihmisiä kohtaan! Herkkinä ihmisinä molemmilla voi olla myös taiteellista silmää. Eli vaakan ja ravun parisuhteessa otetaan hyvin huomioon toistemme tunteet, käydään syvällisiä keskusteluja ja kun mietin vaaka miestä joka mulla on ollut niin ketään muuta kohtaan en ole tuntenut yhtä syvää sielunkumppanuutta... Se sielunkumppanuus on sellaista että siinä seisoo toisen rinnalla kalliona vaikka mikä tulisi! Mua ei kiinnosta samalla tavalla toinen rapu, kalat tai skorpioni koska toisen ravun kanssa seurustelu on kuin seurustelisi oman peilikuvan kanssa (tylsää), kala on liian tunteellinen lässy mun makuun ja skorpionit monesti väkivaltaisia ja mustasukkaisia, se heidän pimeä puoli on sysimusta joka minua pelottaa...

Mitä rapu tarjoaa vaakalle parisuhteessa niin äärimmäistä hellyyttä, vaaka tietää olevansa tosi rakastettu (rapu näyttää rakkauden sanoin ja teoin) suhteen alussa rapu voi olla arka näyttämään tunteitaan koska meillä on suojakuori mutta kun rapu huomaa että voi olla vaakan seurassa täysin oma itsensä niin silloin hän riisuu suojakuoren, rapu ei jätä rakastaan jos tämä sairastuu vaan antaa hoivaa, rapu on lojaali lähimmäisilleen, vaikka rapu on herkkä niin jos joku uhkaa ravun puolisoa ja lapsia niin rapu löytää itsestään sellaisia voimia joita ei voinut kuvitellakkaan olevan ja puolustaa perhettään henkeen/vereen vaikka oma maine menisi! Kun olen äitiyslomalla niin hoidan mielelläni kodin, lapset ja aina kun vaaka mies tulee kotiin töistä niin lämmin ruoka on pöydässä valmiina. Rapu nainen on hyvin perinteinen kodinhoidon, lasten hoidon ja ruuanlaiton suhteen... moni rapu tykkää näistä asioista. Rapu on valmis keskustelemaan vaakan kanssa avoimesti oikeastaan mistä tahansa, mikään aihe ei ole tabu! Vaaka tietää että voi luottaa rapuun. Rapu pitää myös naisellisuudestaan huolta ja tykkää mielyttää miestään esimerkiksi sensuelleilla alusvaatteilla makuuhuoneen puolella! ;) Kun nämä kaksi ihmistä antautuu toisilleen suhde voi olla todella intohimoinen palava liekki <3

Mitä vaaka puolestaan tarjoaa ravulle niin tasapainottaa. Antaa ravulle luonteestaan niitä piirteitä joita ravulla ei välttämättä ole. Hyvä parisuhde perustuu yhdessä henkisesti kasvamiseen ja että voi oppia toiselta jotain uutta ja kaksi ihmistä täydentää toisiaan! Jos on yhdessä liian samanlaisen ihmisen kanssa mitä itse on, henkistä kasvua ei tapahdu, vaan elämä yleensä toistaa sitä tylsää samaa kaavaa :) Liika erilaisuuskaan ei ole hyväksi, mutta vaakalla ja ravulla ei yleensä sitä ongelmaa ole koska vaakalla löytyy onneksi myös tämä tunteellinen ja romanttinen puoli ja pyrkii toimimaan hyvin muita kohtaan jotta ei loukkaisi joten osaa ottaa herkän ravun siinä mielessä huomioon... Toisin kuin tunteeton vesimies tai jyräävä oinas! koska vaaka on usein luova niin vaaka tarjoaa ehkä kulttuurisia elämyksiä ravulle kuten vie esimerkiksi konserttiin tai taidenäyttelyyn joka on mukavaa vaihtelua kotona viihtyvän ravun elämään... tosin minä oon ihminen joka viihtyy 50/50 kotona sekä viihteellä eli siinä mielessä oon tasapainoinen ;)... Vaakasta löytyy myös se perhekeskeinen, luotettava puoli ja tosiaan avoimuus erilaisuutta kohtaan ja käyvät hyviä keskusteluja ravun kanssa, yhdessä jutellaan henkeviä ja parannetaan maailmaa... Kun rapu on känkkäränkkä päällä niin vaaka osaa rauhoitella ja hieroa sovintoa ja ehkä saa ravun antamaan helpommin anteeksi jollekkin... Vaaka antaa ravulle romantiikkaa ja intohimoa josta rapu nauttii! Ja jos rapu naisellisena naisena tykkää pitää huolta kauneudestaan vaaka ei pistä pahakseen maksaakseen tälle kasvohoitoa tai antaakseen shoppailurahaa, siitähän rapu tykkää ;) vaaka osaa myös välillä spontaanisti tempaista ravun mukaansa ja se saattaa piristää rapua, koska spontaani toiminta on täysin erilaista mitä rapu on yleensä tottunut tekemään... Rapuun puree vaakan pelimiesmäinen boheemi karisma ja vaakaan tekee vaikutuksen ravun koti/perhekeskeisyys, hellyys ja hoiva.

Tämä rapu nainen on myös ainakin flirtti! Luulen että nouseva kaksonen tekee minusta puheliaan, nuorekkaan, flirtin, seikkailunhaluisen. ;)

1

883

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kompastuskivet tässä suhteessa voi olla se, että kun vaaka ei kuitenkaan ole niin tunteellinen kuin rapu niin ei välttämättä aina osaa ottaa huomioon ravun tunteita vaikka lojaali ja hyvä ihmistuntija onkin... vaakan voi olla vaikea ymmärtää miten syvästi rapu todellisuudessa tuntee kaikkia tunteita! Vaaka voi säikähtää myös ravun oikullisuutta, välillä ravun kanssa suhteessa räiskyy koska rapu ei pelkää riidellä vaan puskee riitoja päin jos kokee itsensä loukatuksi... Mutta ei kannata säikähtää, ravun oikullisuus ja mielialavaihtelut kannattaa opetella jättämään yleensä omaan arvoonsa jos tiedät ettet ole tehnyt mitään loukkaavaa, näitä mielialanvaihteluja tulee ja menee... Usko pois, rapu ei tykkää myöskään riidellä herkkyytensä takia koska siitä yleensä jää vaan paha mieli molemmille osapuolille, mutta jos rapu kokee itsensä loukatuksi niin hän nousee kapinaan koska kokee että alistumalla jää alakynteen ja ei saa oikeudenmukaisuutta! Mieluiten rapu kuitenkin elää sovussa niin kuin varmasti kaikki merkit ja viimesimmäksi rapu tahtoo loukata puolisoaan ja lapsiaan! Joten rapua ei tarvitse pelätä, me ravut ollaan yleensä oikeen hyviä tunteellisia empaattisia ystävällisiä ihmisiä mutta emme voi mielialanvaihteluille mitään ja se tuo välillä ongelmia...

      Joten ravun täytyy oppia ymmärtämään että vaaka näkee yleensä rationaalisemmin asiat, saattaa kritisoida mutta ei tarkoita sillä pahaa vaan antaa pikemmin neuvoja koska haluaa auttaa puolisoaan tai ystäväänsä, vaaka saattaa jopa pelätä ravun oikullisuutta ja tempperamenttisuutta... Jos vaaka viihtyy enemmän viihteellä ja on flirtti niin ravun täytyy pystyä antamaan myös kumppanilleen vapautta mennä. Hyvässä ihmissuhteessa ei ole tarkoitus tukahduttaa toista.

      Vaakan täytyy oppia puolestaan ymmärtämään että rapu on todella herkkä ja tunteellinen! Saatat helposti loukata hänen tunteitaan syvästi ja verisesti. Silloin rapu ei helpolla anteeksi anna ja hautoo jopa kostoa. Tämän tunteellisen ja empaattisen ihmisen kääntöpuoli on pirullinen, piikittelevä ja kostoa hautova. Mutta todennäköisesti vältyt kostolta jos et tee mitään hirmu pahaa ja rapu antaa helpommin anteeksi ja katsoo enemmän sormien läpi heidän tekojaan joita rakastaa paljon. Älä käytä kuitenkaan tätä piirrettä hyväksesi koska ravun kyky anteeksiantaa ei ole myöskään loputon! Vaakan täytyy käyttää vaistoaan ja järkeä ja miettiä olenko tehnyt jotain josta ravulla on todella syytä olla vihainen ja jos koet että et ole niin kaikki valtakunnassa hyvin, silloin on todennäköisesti kyse vaan ravun kirouksesta eli mielialanvaihteluista jos rapu on vähän huonolla tuulella ja se menee ohi... Anna ravun olla silloin hetki rauhassa, anna ravulle aikaa :) yritä muistaa tällöin tämän ihmisen hyvät puolet miksi häneen rakastuit eli se kuinka hellä ja lempeä hän on parhaimmillaan! Kukaan meistä ei ole täydellinen. Jokaisella huonot päivät jne :) Älä pelkää sitä että välillä ravun kanssa räiskyy helvetisti, älä pelkää riidellä, ilkeisiin sanoihin ja vihaan ei kuitenkaan kuole ja riitelyllä on tapana puhdistaa ilmaa... Sovintoseksi on myös kiihkeää ;) Voit myös miettiä haluatko kumppaniksi tylsän ja tasapainoisen vai sellaisen joka on räiskyvä ja tarjoaa haastetta, minä rapu naisena edustan tätä jälkimmäistä ryhmää.

      Yhteenveto: Ravun ja vaakan välille voi muodostua erittäin hyvä parisuhde. Vuosisadan rakkaustarina, jos vaan kemiat osuu kohdilleen ja nämä kaksi ihmistä parantaa yhdessä maailmaa kohtaamalla ihmiset empatialla, ystävällisyydellä ja avoimuudella... Herkkinä taiteilijasieluina saattavat jopa tehdä taidetta yhdessä. Mutta ravun täytyy muistaa että vaaka lähestyy aina asioita useammin kuitenkin rationaalisemmin ja vaakan täytyy muistaa että rapu lähestyy asioita useammin tunteilla. Jos voitte hyväksyä erilaisuutenne ja oppia ymmärtämään sitä niin olette juuri sopiva sekoitus erilaisuutta ja samanlaisuutta, täydennätte toisianne. Ilmanmerkeistä vaaka sopii mielestäni parhaiten kumppaniksi verrattuna kaksoseen ja vesimieheen, koska vaaka on myös perhekeskeinen, haluaa asua kumppanin kanssa saman katon alla ja mennä naimisiin... Kun taas vesimiehelle nämä kaikki asiat on täysin nounounou, lapset sitoo liikaa, ahdistaa asua kumppanin kanssa saman katon alla ja naimisiin meno mukamas vie vapauden. Vesimies on täysin perhekeskeisen, tunteellisen ja naimisiin haluavan ravun vastakohta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe