Mikä saa ihmisen laittamaan kikkelinkuvia naiselle

Anonyymi

Siinäpä se tärkein.

41

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiusanteko sekä pelottelu

    • Anonyymi

      Tää maailma on muutenki ihan pilalla, en ite ole laittanu "kikk***" kuvia naisille, mutta toisaalta on helppo huomata että naiset estoittaa laittaa miljoonia gigatavuja alastonmateriaalia itsestään nettiin, sekä antaa miesten laittaa.

    • Anonyymi

      Itse olen kieltänyt sellaisten lähettelyn. Kerran tapahtui poikkeus, eipä tuo nyt haitannut 🥰

      • Anonyymi

        Pyh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyh.

        Mitä pyh. Ei miehessä eikä elimessä ollut mitään vikaa. ☺️
        Sisäistä rumuutta kylläkin 😔


    • Anonyymi

      Tyhmyys. Mut sitä mä ihmettelen, että yksi mun tuttu nainen sanoi, että on ihan ok. 🤮

    • Anonyymi

      Mikä saa ihmisen vakoilemaan kameraa ja kirjoittamaan toisen kikkelistä palstalle.

    • Anonyymi

      Kerran yksi mies lähetti. Ei siinä ollut mitään vikaa. Mieskin oli komea. 😍

    • Anonyymi

      Varmaan sama syy joka pistää kyselemään näitä täällä.

      • Anonyymi

        Kusipäisyys?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kusipäisyys?

        Ehkä samasta syystä kuin ammattikoulun pojilla on autossa " karvanopat" Jotain isoa pitää elämässä olla kasvuiässä 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä samasta syystä kuin ammattikoulun pojilla on autossa " karvanopat" Jotain isoa pitää elämässä olla kasvuiässä 😉

        Isoa ja isoa 😉


    • Anonyymi

      Ihan varmasti osa tekee provotakseen ja pelotellakseen, mutta osa myös jotenki vilpittömästi kuvittelee sen olevan ok ja jopa toivottua. Miehen ja naisen aivothan toimii aika eri tavalla. Homopiireissä kikkulikuvat on monesti ihan peruskauraa ja jopa toivottuja. Mainos siitä mitä olis tarjolla. Ei sillä muulla niin suurta väliä, mutta vehkeet näytille tyyliin. Ja miehille keskenään se on siis todellakin täysin ok. Homoillakin on miehen aivot, eli miehille yleisesti se elimen esittely on siis täysin ok. Ainoa pidäke on jos tajuaa, että naiset ei yleensä sitä halua, eikä siitä innostu. Jos ei sitä tajua tai halua tajuta, niin sittenhän mies tollasia kuvia lähettelee.

    • Anonyymi

      Joskus on noin käynyt, kuulin kautta rantain että halusi kiusata minua. Tuli oikeasti paha mieli.

      • Anonyymi

        Olipas ilkeä 😞


      • Anonyymi

        Eikai siitä nyt paha mieli tule kuin lähettäjälle, noloahan se on, varmasti luissa ja ytimissä hävettää..


    • Anonyymi

      Tarkoitus saada nainen sillä lämpenemään, kun paljastaa sen arvokkaimman aarteensa toiselle? Siementä vakoon ja naisia lakoon, ajatus sekin?

      • Anonyymi

        Moniko nainen ajattelisi tai toimisi tuolla tavalla?
        Ihmettelen mitä pelottavaa tai kovin kiihottavaakaan on kikkelin kuvissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moniko nainen ajattelisi tai toimisi tuolla tavalla?
        Ihmettelen mitä pelottavaa tai kovin kiihottavaakaan on kikkelin kuvissa?

        Naisethan jakaa somessa rintavakoaan koko ajan. Eikä siinä ole mitään pahaa kenenkään mielestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisethan jakaa somessa rintavakoaan koko ajan. Eikä siinä ole mitään pahaa kenenkään mielestä.

        Rintavako ja kikkeli 🤔 joo melkein sama asia, dorka.


    • Anonyymi

      Senkus lähettävät, ei käy pelottelusta, mutta tietääpä pysyä kaukana moisista.

      • Anonyymi

        Rauhoitu.


    • Anonyymi

      Sellainen mies on yleensä itseään täynnä. Lähettelee niitä kaikille. Kunhan vaan tykki kaikkien tiedossa.
      Joka päivä täytyy kyntää eri vakoon

      • Anonyymi

        Tykki 🤭😅😂🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykki 🤭😅😂🤣

        🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Hyi. Mulle yksi tuttu mies laittoi messengerissä shortsit jalassa stondiksensa. No onneksi oli sentään vaatetta päällä. Ja kertoi vielä lisäksi, että on niin iso, ettei kaikkiin edes mahdu. En tiedä mitä mahtoi ajatella, huono mainospuhe. En vastannut tietenkään mitään.

      • Anonyymi

        Pullistelija 🙄🥱😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pullistelija 🙄🥱😁

        Minä vai se? 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä vai se? 😁

        Shortsitykki 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Shortsitykki 😁

        😂🤣😂 En kestä. Olisikohan Se kestänyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂🤣😂 En kestä. Olisikohan Se kestänyt?

        Vaikea tietää 😁😅 olis tuossa ollut kestämistä 🤣🤣😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea tietää 😁😅 olis tuossa ollut kestämistä 🤣🤣😂

        Mut hei, mä tiedän mikä kestää! Vai oliko kuka...? 😊


    • Anonyymi

      Ehkä se riittää nykyään.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mulle ei onneksi kukaan lähetä koskaan mitään.

      • Anonyymi

        Mulle ei uskaltaisi kukaan lähettää tuollaisia.


    • Anonyymi

      Varmaan viiden promillen humala, silloinhan muutenkin tajunta hämärtyy. Naisetkin on kauniita siihen asti kunnes pää selviää.
      Sitten hyvä painua maan alle häpeämään kunnes tulee seuraava kerta

    • Anonyymi

      Laita vaan mies tulemaan. Mielelläni sen näkisin ja koskettelisinkin, huulillakin.

    • Anonyymi

      Jorimänytsalon nimellä saa paljon aikaan.

    • Anonyymi

      Naiset laittaa myös kuvii eläimistä kun ne panee esim Poni pukkii naista hirnuu
      olohuoneessa viimeistä päivää . Saako ponit olla talossa sisällä

    • Anonyymi

      Nähnyt kuvia jossa naiset poseeraa erilaisten sympolisten patsaiden juurella, jossa nämä monesti esillä korostuneesti. Eli asioita voidaan kokea monella tapaa? Onko hetki oikea, millä mielellä kukakin on liikkeellä jne. Itse en ole näiden kuvien välittäjä. Ehkä näissäkin on väliä, kuka on lähettäjänä. Halutuilla miehillä on eri oikeuksia, ehkä heidän kohdalla puhutaan halutuista kuvista, naisen mieli on joskus vaikea selkoinen ja siksi väärinymmärryksille mahdollisuus olemassa?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe