Suomessa 4600 asunnotonta

Anonyymi

Suomessa 300 000 tyhjää asuntoa, edes uusiin asuntoihin ei riitä aina asukkaita.

39

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kun saadaan tää EU helvetti kunnolla käyntiin
      saadaan lisää kodittomia

    • Anonyymi

      Ha ha EU helvetti ?
      60 tyhjää asuntoa per ' asunnoton, aika helppo olisi korjata pääkaupunkiseudun asunnottomuus

      • Anonyymi

        Jos niillä asunnottomilla sattuisi olemaan varaa maksaa vuokraa mahdollisesti pitkälle yli tonnin.


      • Anonyymi

        Monesti se asunnottomuus on elämäntapa ja kuuluu huumeenkäyttäjille sekä muille hörhöille. Yleensä elävät jossakin sillan alla taikka metsikössä kyhätyissä telttahökkeleissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Monesti se asunnottomuus on elämäntapa ja kuuluu huumeenkäyttäjille sekä muille hörhöille. Yleensä elävät jossakin sillan alla taikka metsikössä kyhätyissä telttahökkeleissä.

        Se on tosi.
        Monesti se asunnottomuus on vapaaehtoista. Mitä enimmistö pitää oikeana tapana asua ja elää, ei välttämättä ole kaikille se oikea tapa.
        Monenlaista laukkuleenaa ja slusseninpekkaa, jotka eivät pystyisi asumaan neljän seinän sisällä ahdistumatta ja tuntematta seinien kaatuvan päälle.

        Meillä on asunut (en tiedä asuuko vielä samassa paikkaa) metsässä koiransa kanssa joku mies, josta ihmiset painostavat kuntaa, että miksi miehelle ei anneta asuntoa tai oteta häneltä koiraa pois. Sosiaali on ollut yhteydessä häneen, mutta sanovat, että ei heillä ole mitään laillista oikeutta väkisin viedä häntä minnekään, kun ei itse halua asuntoa. Eikä koiraakaan voi ottaa häneltä pois, koska koira näkyy voivan hyvin, eikä näytä nälkäiseltä tai huonosti hoidetulta.


    • Anonyymi

      Paljon enemmänsuomessa ontyhjänpäi vittelijöitä jamatuja ja tuntuuettä molemmat vainlisään tyvät ja täyttävät mahansa ennen kuin puhkeaa

    • Anonyymi

      MISSIKAUNOTAR K U Sanna  Rolju AVAUTUU MIES- JA SEKSIJÄRJESTELYISTÄÄN PODCASTISSA: "Apua SUNNUNTAIPOIKAYSTÄVÄLTÄ TULEE JA minullekin TOIVOTTAVASTI JOSSAIN VAIHEESSA"  lähde seiska

    • Anonyymi

      Kaupunkiin on 3 kuukauden asuntohakemus voimassaolo. Sitten uudistetaan.
      Ei en anna yksinkertaisesti. Eri syistä.
      Eivät tahdo antaa. Varsinkin Helsinki ei anna koskaan.

      Ovat tahallisia vielä kaiken päälle, että asunnosta saa häädön ei elokuun lopussa, syyskuussa, eikä toukokuussa keväällä. Eivät tahdo sun olevan koditon kesällä, mutta talvella mielesi määrin saat.

      Virkamies tykkää sadismista. Pää hänellä on kipä ja tahtoo kansan maksavan siitä.

      Mutta ihan hyvä lasku, että kaupungilla on tyhjiä asuntoja, mutta eivät kuulu kodittomille ne.

      Kun tahdottaisiin, niin saataisiin jo ajat kaikki koteihin.

      Kuten sanoit, osa jengistä on maksukyvyttömiä, eikä siksi, että ei ole rahaa, mutta siksi, että EIVÄT TAHDO MAKSAA PASKAN VERRAN KENELLEKÄÄN KOSKAANA. Osittain koska itsellään ei ole rahaa koskaan.

      On olemassa väestöryhmä, joka väsyi byrokratiaan. He eivät jaksa kuulua markkinoihin. Todistussoppa on sikaväärin. Varsinkin nuoret eivät jaksa tyhjätoimitusta, mitä keskiikäiset ylläpitävät. Ne lämpimät kotirouvat, jotka vielä hyötyvät nuorista rahallisesti esittäen sosiaalitoimistoa.

      • Anonyymi

        Eläkeläiset joutaisi muuttaa pääkaupunkiseudulta muualle jos asuu vuokralla ja jättää asunnot nuoremmille työssä käyville, pienimmissä kaupungeissa puretaan jopa kerrostaoja, en viihtyisi kivierämaassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläkeläiset joutaisi muuttaa pääkaupunkiseudulta muualle jos asuu vuokralla ja jättää asunnot nuoremmille työssä käyville, pienimmissä kaupungeissa puretaan jopa kerrostaoja, en viihtyisi kivierämaassa.

        Me eläkeläiset pääkaupunkiseudulla päätetään toistaiseksi itse muutetaanko minnekään.

        Täällä on meidän läheiset, jotka auttavat meitä,

        emme halua erakkokulmille kuntien kotihoidon rasitteeksi ja

        eikä pikkusieluisten ihmisten seura kiinnosta meitä pätkääkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eläkeläiset joutaisi muuttaa pääkaupunkiseudulta muualle jos asuu vuokralla ja jättää asunnot nuoremmille työssä käyville, pienimmissä kaupungeissa puretaan jopa kerrostaoja, en viihtyisi kivierämaassa.

        Niin joutaisivat, mutta lain mukaan saa jokainen itse valita asuinkuntansa. Kun savolainen on työn takia muuttanut pääkaupunkiseudulle, on hän eläkeläisenä niin kotiutunut, ettei muualla voi asua. Moni asuu kalliisti vuokralla, osin tai täysin yhteiskunnan kustannuksella.
        Minulle kävi toisinpäin, tosin muista syistä. Olen Uudellamaalla syntynyt ja ikäni siellä asunut, lukuun ottamatta opiskeluvuosia Pohjanmaalla (Vaasa). Muutin joitakin vuosia sitten Kanta-Hämeeseen. Valinta oli väärä, mutta se ei harmita, koska se tuntui silloin oikealta. Mutta tilanne muuttui ja hyvin täälläkin voi kotiutua. Voisivat myös savolaiset ja hämäläiset muuttaa synnyinseuduilleen.

        Ylempänä ketjussa puhutaan asunnottomista juopoista ja laitapuolenkulkijoista. He ovat itse kohtalonsa valinneet, ja yöpyvät onnellisesti kännissä siltojen alla ja jäteastioissa. Heidän osaltaan yhteiskunnalle pitäisi kuulua ainoastaan ohjaaminen parempaan elämään.

        Taannoin baarissa jouduin keskusteluun niin sanotun alkoholistin kanssa. Hänellä oli omistusasunto ja hän paheksui, että moni ei ole elämänsä aikana saanut pientäkään luukkua (asunto) itselleen, vaan kalliissa vuokra-asunnossa asuu, ja yhteiskunta maksaa. Hän ei ollut koskaan mitään tukia saanut, eikä koskaan pyytänytkään. Olimme yhtä mieltä siitä, että vastikkeetonta rahaa jaetaan aivan liian avokätisesti, ja vuosi vuodelta valtionvelka kasvaa.


    • Anonyymi

      Kun matu lampsii maahan, heti annetaan asunto ja 5 ateriaa päivässä.
      Lehdessä oli virolaisesta naisnarkkarista esimerkki. Miksei mene omaan maahansa?

      • Anonyymi

        Suomessa on yli 400 000 maahanmuuttajaa laitatko kaikki samaan kastiin, ja normi oloissa tulee 20 000-30 000 uutta maahanmuuttajaa vuosittain.
        Viimevuosina tullut kiintiöpakolaisia noin tuhat vuosittain ja tulee jatkossakin, persujen mielipidettä ei kysytä, koita jaksatko syödä viisiateriaa päivässä.


      • Anonyymi

        No, sinulla on se sama "jargoni" vuodesta toiseen, joka ei enää pidä paikkaansa, joten päivitä tietosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, sinulla on se sama "jargoni" vuodesta toiseen, joka ei enää pidä paikkaansa, joten päivitä tietosi.

        Persu esittää todisteet ettei pidä pakkansa.

        Klo 11,39 perustuu yleiseen tietoon joka löytyy netistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on yli 400 000 maahanmuuttajaa laitatko kaikki samaan kastiin, ja normi oloissa tulee 20 000-30 000 uutta maahanmuuttajaa vuosittain.
        Viimevuosina tullut kiintiöpakolaisia noin tuhat vuosittain ja tulee jatkossakin, persujen mielipidettä ei kysytä, koita jaksatko syödä viisiateriaa päivässä.

        Ei ne ateriat mitää gurmeeta ole, ei kannata persun kadehtia.
        Sitäpaitsi me osataan jo ulkoa 1000 kertaa toistamasi kommentti,
        mutta persu ei pysty parempaan.


      • Anonyymi

        Juu, maahantunkeutuville paskaloisille järjestetään heti katto pään päälle kalusteineen ja pari tonnia käyttörahaa kuukaudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, maahantunkeutuville paskaloisille järjestetään heti katto pään päälle kalusteineen ja pari tonnia käyttörahaa kuukaudessa.

        Pari tonnia käyttörahaa kuussa on persun vale.
        Yrittäkää persut pysyä totuudessa niin vaikeaa kuin se teille onkin,
        koska kaikki paskapuheenne olisi tarkistettavissa.
        Ensin joudut olemaa pari-kolme vastaanottokeskuksessa.
        Se ei ole elämää.


    • Anonyymi

      Onkohan asunnottomilla turhan korkea vaatimustaso ajatellen omaa köytöstä, sijaintia ja asunnon laatua?
      Minun vanhat, hyvät kaverini olivat tyytyväisiä asuessaan porukalla syrjässä olevassa rintamamiestalossa aiheuttamatta muille vähäisintäkään häiriötä.

    • Anonyymi

      Toimitusjohtaja Sanna Kiiski neuvoo ex maikkarin aamunainen, miten konkursseja tehdään miljoonavauhtia monta rautaa tulessa mätänemässä taskuun

      Helsingissä kahviloita on jo viisi, Tukholmassa yksi. Pian avataan kahvilat Rovaniemellä ja Tampereella, ja liiketilaneuvottelut ovat käynnissä Tallinnassa.

      Kahvilayrittäjä on myös tuore terapeutti. Sanna sai ratkaisukeskeisen terapeutin opinnot päätökseen viime syksynä, ja nyt hän pitää vastaanottoa Helsingissä.

      – Olen itse käynyt vuosia terapeutilla. Luulen, että opiskelu on ollut minulle myös jollain tavalla terapeuttista.

      • Anonyymi

        Alpoituksen aihe.
        Onko Sanna Kiiski asunnoton, jos on kääntykööt sossun puoleen.


    • Anonyymi

      Pakkotoisto. Lopettakaa päivittely turhana. Lähtekää mukaan sen sijaan.  EUssa on kaksi uutta jakoa, jonka tyhmät veronmaksajat maksavat ja viisaat nettoavat, maiden riskien jako ja maahanmuuttajien jako

      Rahaa on mielettömästi nyt tulossa näihin, käyttäkää hyväksenne niin kauan kuin raha virtaa, ammentakaa

      Olen maltillisesti siirtynyt nyt kiinteistöpuolelle odottamaan rahahanan viereen, kyllä se aukeaa, pakkohan on

      Mutta älkää sotkeutuko vanhoihin kerrostaloihin 5 km Lappeenrannasta tai päiväkoteihin, ei toimistoihin ... korona syö ne vaan ma tuihin sotahul luihin hoitoa tarvitseviin ... eli pitäisin hoiva-alaa mahdollisena

      "Köyhien tukia maksetaan suoraan ay-liikkeen rahakoneeseen - Kelalta vuosittain Kojamolle kymmeniä miljoonia euroja. Kela on tehnyt kahdessa vuodessa suoria asumistukimaksuja lähes 50 miljoonan euron edestä vuokrayhtiölle, joka on ollut ammattiliittojen mittavan ja verovapaan osinkotulon lähde. Veronmaksajien saama lasku asumistuesta on paisunut kauan ja nostanut huolta. Useimmiten asumistuki maksetaan tuensaajalle, mutta Kelan kassasta"

    • Anonyymi

      Kyllä se aika kylmää alkaa olla nukkua taivasalla ....asunnottomien päivänä jaetaankin lämpimiä takkeja ....villasukkia ... makuupusseja ... kunhan pitäisivät sitten itsellään ...
      mimmimum-..mi

      • "Anonyymi"

        Jonkun toisen rahat tuonkin lystin kustantaa.
        Samalla tavalla kuin lämpöiset patterit.
        -
        Minä haluaisin että maksamani verot kohdistettaisiin toisin.

        H.


      • Anonyymi
        huruksz kirjoitti:

        "Anonyymi"

        Jonkun toisen rahat tuonkin lystin kustantaa.
        Samalla tavalla kuin lämpöiset patterit.
        -
        Minä haluaisin että maksamani verot kohdistettaisiin toisin.

        H.

        Kuka mistäkin syystä sitten on asunnoton ....sitä on kyllä vaikeaa käsittää ... naisten osuus asunnottomuudessa on kasvanut ....luin hiljattain naisesta joka oli viettänyt monia vuosia ilman asuntoa ... nukkuu milloin missäkin rappukäytävässä ....miehet saavat kai helpommin yösijan ....
        mimmimum-..mi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka mistäkin syystä sitten on asunnoton ....sitä on kyllä vaikeaa käsittää ... naisten osuus asunnottomuudessa on kasvanut ....luin hiljattain naisesta joka oli viettänyt monia vuosia ilman asuntoa ... nukkuu milloin missäkin rappukäytävässä ....miehet saavat kai helpommin yösijan ....
        mimmimum-..mi

        "Anonyymi"

        Asunnottomuuden lähtö-kohta on näin:
        - Koulu ei kiinnosta
        - Ammatillinenkaan opiskelu ei kiinnosta
        - Taiteellinen/kulttuurinen opiskelu kiinnostaa
        - Työ ei kiinnosta
        - "Ilmainen" raha kiinnostaa
        - Halu ilmaista itsensä niin, että hyvän-tekeväisyys kiinnostuu
        - Naisetkin saavat yö-sijan, kunhan ...öh...tota...

        H.


      • Anonyymi
        huruksz kirjoitti:

        "Anonyymi"

        Asunnottomuuden lähtö-kohta on näin:
        - Koulu ei kiinnosta
        - Ammatillinenkaan opiskelu ei kiinnosta
        - Taiteellinen/kulttuurinen opiskelu kiinnostaa
        - Työ ei kiinnosta
        - "Ilmainen" raha kiinnostaa
        - Halu ilmaista itsensä niin, että hyvän-tekeväisyys kiinnostuu
        - Naisetkin saavat yö-sijan, kunhan ...öh...tota...

        H.

        Katkeran vanhan äijän vääristelyä.


      • Anonyymi
        huruksz kirjoitti:

        "Anonyymi"

        Asunnottomuuden lähtö-kohta on näin:
        - Koulu ei kiinnosta
        - Ammatillinenkaan opiskelu ei kiinnosta
        - Taiteellinen/kulttuurinen opiskelu kiinnostaa
        - Työ ei kiinnosta
        - "Ilmainen" raha kiinnostaa
        - Halu ilmaista itsensä niin, että hyvän-tekeväisyys kiinnostuu
        - Naisetkin saavat yö-sijan, kunhan ...öh...tota...

        H.

        Nyt on hurukszilla elämänsä tilaisuus saada....eikös mimmimummi kertonut joutuvansa poistumaan kämpästään, otat luoksesi koekäyttöön kuin yhteiselo sujuu.


    • Anonyymi

      Niinhän se on että saavat kai yösijan .... mutta siihen liittyy ns. reunaehtoja ...
      mimmimum-..mi

      • "Anonyymi"

        Jonkun toisen rahat tuonkin lystin kustantaa.
        Samalla tavalla kuin lämpöiset patterit.
        -
        Minä haluaisin että maksamani verot kohdistettaisiin toisin.

        H.


    • Pääkaupunkiseudulla todennäköisesti ongelmia, tavallinen kansalainnen saa asunnon meilläpäin nopeasti jos ei ihmeempiä vaatimuksia, joltain alueelta saa yhden kuukauden ilmaisen vuokran, niin silloin suorastaan halutaan vuoralaisia.

      Myös yksityisillä paljon tarjolla se vaikuttaa hinta tasoon,

      Vuokra-asuminen, ei huono ratkaisu, sisko miehineen lähes 80-kymppisiä möivät omakotitansa ja ovat par'aikaa muuttamassa tasokkaaseen vuokrataloon, ikä alkaa ratkaisemaan olemiseen.

      Alkoholistileille asunnottomuus tärkeämpää viina kuin vuoramaksu, ei ilmaseksi saa asua missään.

      • Anonyymi

        Onhan se vuokralla asuminen iäkkäälle pariskunnalle helpompaa ....kun ei ole niitä talon velvoitteita ... ja jos olisi vielä jotain palveluita siellä ...niin sekin arvokasta ...
        mimmimum-..mi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se vuokralla asuminen iäkkäälle pariskunnalle helpompaa ....kun ei ole niitä talon velvoitteita ... ja jos olisi vielä jotain palveluita siellä ...niin sekin arvokasta ...
        mimmimum-..mi

        Joo näin on, siskolla oli vuosi sitten pallolaajennus leikkaus, leikkaus onnistui mut miehelle sattui keväällä aivoverenvuoto halvaus mut pystyy jo rollaattorilla jo liikkumaan, kuntoutuu.
        Asunto melko uudessa kerrostalossa Mikkelin keskustassa, kadun toisella puolella kauppakeskus, sairaalaan 100 m.

        Mulla kauppaan 1,5 km, väliin miettiny muuttaa lähemmäksi palveluja ainakin siinävaiheessa jos kunto alkaa pettämään.

        Pertikki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo näin on, siskolla oli vuosi sitten pallolaajennus leikkaus, leikkaus onnistui mut miehelle sattui keväällä aivoverenvuoto halvaus mut pystyy jo rollaattorilla jo liikkumaan, kuntoutuu.
        Asunto melko uudessa kerrostalossa Mikkelin keskustassa, kadun toisella puolella kauppakeskus, sairaalaan 100 m.

        Mulla kauppaan 1,5 km, väliin miettiny muuttaa lähemmäksi palveluja ainakin siinävaiheessa jos kunto alkaa pettämään.

        Pertikki

        Minun yhdellä ystäväni miehelle tehtiin pallonlaajennusleikkaus muutama vuosi sitten...tämä minun ystäväni on niin perusteellinen kaikessa ....se oli tarkkaa hommaa se valmistautuminen leikkaukseen ... mutta hyvähän se on ...
        Itse olin Sydänsairaalan tällaisessa vapaaehtois tutkimuksessa ... mutta korona sotki senkin toiminnan...sydänlääkäri-tutkija sanoi viimeksi ...että kolmen vuoden päästä nähdään taas ...mitään ei ole kuulunut neljään vuoteen ... Olisi kyllä kiinnostusta ollut mukana siinä ...
        mimmimum-..mi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun yhdellä ystäväni miehelle tehtiin pallonlaajennusleikkaus muutama vuosi sitten...tämä minun ystäväni on niin perusteellinen kaikessa ....se oli tarkkaa hommaa se valmistautuminen leikkaukseen ... mutta hyvähän se on ...
        Itse olin Sydänsairaalan tällaisessa vapaaehtois tutkimuksessa ... mutta korona sotki senkin toiminnan...sydänlääkäri-tutkija sanoi viimeksi ...että kolmen vuoden päästä nähdään taas ...mitään ei ole kuulunut neljään vuoteen ... Olisi kyllä kiinnostusta ollut mukana siinä ...
        mimmimum-..mi

        Sydänsairaalaan pääsee omalla rahalla tosi nopeasti, jos haluaa.
        Sydänsairaala kuului valinnanvapauskokeiluun, sinne pääsi lääkärin
        lähetteellä tutkimuksiin kunnalliseen hintaan.

        Valinnanvapauskokeilu loppui 30.9.2019.
        Nyt on maksettava tutkimus itse.
        Ehkä siellä ei enää vapaaehtoistutkimuksiakaan tehdä,
        kun tuli tämä (pirun) korona.


    • Anonyymi

      Tänään on Turun Tuomiokirkko antanut asunnottomille seuraavaksi yöksi kirkon käyttöön ...ruokaa ja lämpimiä vaatteitakin tarjolla ...Mutta se on vain yksi yö ...sitten taas etsiminen yösijasta...ja kylmääkin alkaa jo olla ...
      mimmimum-..mi

    • Puihin meni haaveeni, ( ei ole mitään kuulunut ) parivuotta sitten oli moneen otteeseen paikallisessa lehdessä että aikomus rakentaa super ' modermi äly-korkea ja korkeatasoinen osittain palvelu monitoimi talo, omistus ja vuokrahuoneistoja, jopa osa opiskelijoille, talo jossa rikkaat ja raakkat saisivat nauttia hyvinvointi palveluista elämän ehtoopuolella, jossa kuuluisi seassa lasten nauru ja itku.

      Voi olla joskus rakentavat, tytär oli mieltä " sinä keuhkotautinen tulossa harmaakaihiseksi ' siinä sulle paikka vihon viimeinen, nii nii jos, rakentavat alan eppäillä. Toisaalta tuleevaisuus sellasessa paikassa olis turvallista jossa olis tarvittaessa apu käsillä.
      Katellaan ei vielä hätiä,

    • Anonyymi

      Kumman valitset. Sisäilmaisen ongelma-asunnon josta mahdollisesti saat syövän ja kuolet kymmenen vuoden sisällä. Vai raittiin pakkasilman jossa kuolet talven aikana.

    • Kun tuosta asunnottomuudesta uutisoitiin, kerrottiin, että tuohon lukuun, 4600, sisältyvät myös asunnon vaihtajat, esim kaupungin asuntojonossa olevat.
      Opiskelijat, jotka odottavat sitä "halpaa yksiötä keskikaupungilta" eivät välttämättä ole ilman yösijaa, asunnottomia perinteisessä merkityksessä. He eivät vain halua asua soluasunnossa tai vaikka sukulaisten "nurkissa". Silloinkin heidän kirjataan asunnottomiksi.
      Se mainittiinkin jo, että kaikki eivät halua tai osaa asua "ihmisiksi", noudattaa edes niitä alkeellisia käytössääntöjä mitä normaali asuminen edellyttäisi.
      Vuokranmaksun hoitamattomuus on myös sellainen, mitä ei katsota läpi sormien. Jos sen laiminlyö, lentää pihalle jopa kunnan asunnosta.
      Sitä jaksaa myös ihmetellä että asuntoja rakennetaan, ainakin tänne pääkaupunkiseudun kuntiin, sellaisella vauhdilla, ettei niihin riitä asukkaita. Tyhjiä vuokra-asuntoja oli omallakin asuntoalueellani yli 300 ja lisää varmasti tulee kun rakentaminen vain jatkuu...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. TULI PALO HAAPAVEELLÄ

      Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee
      Haapavesi
      25
      3263
    2. Tampereella Hämeenkadulla Silmäaseman edustalla on ammuttu

      Tampereen(kin) keskusta alkaa olemaan menetettyä aluetta, samoin lähiöt. Väkivaltaa ja huumeita ym häiriötä. En ihmettel
      Tampere
      193
      2533
    3. Jenni Haukio ja Sauli Niinistö

      Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e93
      Maailman menoa
      59
      2526
    4. Tampereen ampuja on uskovainen

      On toivotellut siunausta ja jaellut Raamatun jakeita. "Sinä olet antanut minulle elämän lahjan, ja ylläpidät elämää. An
      Luterilaisuus
      68
      1094
    5. Haukio ja Niinistö

      Nyt se ainakin on selvää. Häät olivat presidenttikisan vuoksi tehty esitys. Nyt Jenni on muuttopuuhissa ilman sormusta j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      1042
    6. Kulta en jaksa tätä palstaa

      Loputonta sontaa. Ootko sinä edes täällä enää? Tykkäätkö sinä minusta enää? Joku ukkeli on paljon kirjoitellut, ettei ha
      Ikävä
      16
      953
    7. Onko laulaja Floor Jansen palstan miesten makuun?

      Otetaanpa vaikka tuo Seiskan juttu. https://www.seiska.fi/ulkomaat/talta-nightwish-tahti-floor-jansen-nayttaa-nykyaan-os
      Sinkut
      190
      909
    8. Mitä hemmettiä Suomessa tapahtuu?

      Taas on Tampereella ammuttu jotakuta. Nythän näitä ampumis-ja puukotusuutisia tulee melkein joka päivä tai ainakin useam
      Maailman menoa
      149
      905
    9. Hyvää huomenta ja kivaa päivää

      hyvää huomenta ja kivaa päivää 😊🌞☕❤️
      Ikävä
      165
      869
    10. Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan

      Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen
      Maailman menoa
      110
      819
    Aihe