Olisko eteläsuomessa naista tai miestä jota sais peppuun panna
Kokeilun haluinen
14
226
Vastaukset
- Anonyymi
Lahdessa on..
- Anonyymi
Naista?
- Anonyymi
Helsingissä olisi 34v peppuseksistä nauttiva nainen, mutta koska haet täältä panoseuraa olet luultavasti ruma, lihava tai muuten vastenmielinen jos et löydä seuraa kasvotusten vaan joudut hakemaan sitä anonyymisti netissä.
En ole ruma enkä vastenmielinen. Oon ukm ja haen täältä koska oikeesti tosi harva nainen tykkää peppuseksistä ja kokeilin jos täältä löytyis
- Anonyymi
Ei helvetti ainakaan nyt kun siellä korona jyllää pahiten
Minua saisit panna, jos sinulla ei ole jättimela.
- Anonyymi
17cm
- Anonyymi
alfabella kirjoitti:
Sinulla on sopiva mela
Käykö ma klo 10-12?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käykö ma klo 10-12?
Käy
- Anonyymi
Lahes olis vhä nuorempi poitsu. Saat setä opettaa mua
- Anonyymi
millanen poika..
- Anonyymi
olen mies tule paneen minua laske lasti suoleeni
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121348
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!391177Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka47992- 102888
Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r82754Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa48751Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s77723Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56708- 34636
- 59625