Radio Dei selvästi politisoitunut. Tänäänkin demokraattilehden toimittaja ja joku liberalistipappi suolsivat mielipiteensä, kuinka nyt hallitusta ihan turhaan vaivataan maskijutuilla. Yrittivät kieroin sanakääntein esittää, etteivät muka ole tiettyä,poliittista mieltä, mutta kyllähän tuon nyt tajusi tyhmempikin, demokraatteja henkeen ja vereen liberaaleine ajatuksineen. Olisipa kiva kuulla sitten, jos tälle linjalle lähdetään, oikeistoa ylistäviä mielipiteitä.
Kristillinen radiokanava politisoitunut
Anonyymi
1
114
Vastaukset
- Anonyymi
Käyttäisivät tuonkin ajan Jumalan sanan opetuksiin, mutta ei, mukauduttava vaan kaikessa tämän maailmanajan mukaan ja sujuvasti unohdetaan pääasia. Synti, Jeesus ja pelastus ovat tuolle kanavalle kohta vieraita asioita, niistä ei hiiskuta, ainakaan niistä ei saa selvästi ilmaista mielipidettään, mutta kaikki muu onkin sitten suotavaa. No enpä ole varojani tuolle kanavalle laittanut enkä vastedeskään laita ja muitakin aion varoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706804
- 594572
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323768- 633081
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271646- 171630
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431187