Käytän nykyään Lumian 650(?) kännykkää netti-tukiasemana, minä se toimii kohtuu hyvin kun jaksaa laittaa nettijaon aina erikseen päälle. Mietin, että saisiko tämän tehtyä puhelimen käynnistyessä automaattisesti? Samoin, nettijako menee itsestään pois päältä aina välillä, joten saisiko puhelimen tarkistamaan, että onko wifi-jako päällä ja pistämään sen päälle automaattisesti jos se on pois päältä?
Puhelimessa on myöskin sd-kortille tuki, joten olisiko mahdollista saada vielä jostain ftp-serveri/nettijakona näkymä muistikortille?
Lumian asetukset päälle automaattisesti?
Anonyymi
2
98
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mitenkään
- Anonyymi
Saakos tuolle vielä SDK:ta? Ei varmasti olisi mitenkään hankala nakki tehdä ohjelmaa, joka tuollaisen nitkutuksen hallitsee? Vai onko sekin jo kadonnut jonnekin(Ei voi luottaa Microsoftiin)?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4088965Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1843457- 191920
- 801207
- 751080
- 271075
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791035Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641031- 551003
- 65930