Jollakin on pakkomielle minusta

Anonyymi

Mulla on ollut pitkään tunne, että jollakin/joillakin, mutta eniten jollain yhdellä henkilöllä on jonkinlainen pakkomielle minusta. On myös tunne, että hän on nainen, niin kuin olen itsekin. En tiedä miksi hänelle on kehittynyt pakkomielle minusta, enkä ehkä halua tietääkään. Toivottavasti vain kuvittelisin tämän koko asian.

29

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hahaa, se on rakastunut sinuun vai olenko väärässä...varo vaan ettet joudu liikoja stalkkauksen kohteeksi ... tai hän alkaa sua vainota rakkauden vuoksi

    • Anonyymi

      Luultavasti kuvittelet.

      • Anonyymi

        Enpä taida kuvitella valitettavasti.


      • Anonyymi

        On myös tunne, että se henkilö masinoi jotain kampanjaa minua vastaan. Yrittää tehdä elämäni mahdollisimman hankalaksi mustamaalaamalla minua eri ihmisille ympäristöissä joihin kuulun. Mutta en edes jaksa enää välittää. Olen jo melko tottunut tähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On myös tunne, että se henkilö masinoi jotain kampanjaa minua vastaan. Yrittää tehdä elämäni mahdollisimman hankalaksi mustamaalaamalla minua eri ihmisille ympäristöissä joihin kuulun. Mutta en edes jaksa enää välittää. Olen jo melko tottunut tähän.

        Taidat alkaa sairastua. Ora oikeassa elämässä puheeksi sen henkilön kanssa jota epäilet sekä terveydenhoitajalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat alkaa sairastua. Ora oikeassa elämässä puheeksi sen henkilön kanssa jota epäilet sekä terveydenhoitajalla.

        Pitäisikö itsekseen vastailijan mennä sinne tohtorille jatkamaan auttamisprojektiaan vai mikä tuon kestoulinan punainen lanka ikinä onkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On myös tunne, että se henkilö masinoi jotain kampanjaa minua vastaan. Yrittää tehdä elämäni mahdollisimman hankalaksi mustamaalaamalla minua eri ihmisille ympäristöissä joihin kuulun. Mutta en edes jaksa enää välittää. Olen jo melko tottunut tähän.

        Olen samaa mieltä tuon kanssa joka sanoi että taidat alkaa sairastua.. Kannattaa hakeutua ammattiauttajan pakeille koska ei oo normaalia nuo luulot,,, vihainen vastakommenttisi myös puoltaa asiaa!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä tuon kanssa joka sanoi että taidat alkaa sairastua.. Kannattaa hakeutua ammattiauttajan pakeille koska ei oo normaalia nuo luulot,,, vihainen vastakommenttisi myös puoltaa asiaa!!

        Oot sä mies kyllä kipeä. Maalita lisää naisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot sä mies kyllä kipeä. Maalita lisää naisia

        Säälittävintä tuossa ton otuksen puuhassa on tulenpunainen läpinäkyvyys, motononisuus ja maanisuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säälittävintä tuossa ton otuksen puuhassa on tulenpunainen läpinäkyvyys, motononisuus ja maanisuus

        monotonisuus*


    • Anonyymi

      Ja taidat salaa nauttia tunteesta

      • Anonyymi

        En nauti. Haluaisin vain olla rauhassa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kuulostat aavistuksen hullulta.

      • Anonyymi

        Siksi viikonloppuna yötä vasten tulisi tehdä muuta kuin lukea trollisaittia...


    • Anonyymi

      Jälleen käänteistä tekstiä. Kirjoitat itsestäsi kolmannessa persoonapronomini saa. Vainoaja olet. Sairas sellainen.

      • Anonyymi

        Hyvä, että joku osaa lukea rivien välistä kun kaiken maailman tampiolla sorkke morkke vaan on tapana lukea ja uskoa kaikki sellaisenaan. Kahtaa naista tässä mustamaalataan ja yritetääm piilotella omia palstajälkiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, että joku osaa lukea rivien välistä kun kaiken maailman tampiolla sorkke morkke vaan on tapana lukea ja uskoa kaikki sellaisenaan. Kahtaa naista tässä mustamaalataan ja yritetääm piilotella omia palstajälkiä

        Taisit osua asian ytimeen!


    • Anonyymi

      Varmaan ottaa päähän kun olet noin herkkä?
      Mut mitäs jos hän on miespuolinen kaksoisliekkisi joka ajattelee kuin nainen?

    • Anonyymi

      Tämähän on miehen sairas mustamaalausprovo ja päiväfantasia, mutta onhan niitä fiksaatioita moneen junaan, onneksi voi jäädä asemalla, voimia

    • Anonyymi

      Tee asioita mistä ymmärtää, ettet ole toisesta ollenkaan kiinnostunut. Ymmärtää sen jälkeen lopettaa häiriköinnin sinua kohtaan? Tajuaa, ettei tunne ole molemminpuolinen. Jos annat käytöksellä ymmärtää muuta niin ei lakkaa yrittämästä, näin itse koen.

      • Anonyymi

        Se on just noin. Selkeä kielto ettei kiinnosta ei mitään ehkää. Menee kyllä normaalisti tavalliselle ihmiselle perille. Mä en ainakaan tee mitään jollei ole vastavuoroista ja uskon kyllä yhdestä eistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on just noin. Selkeä kielto ettei kiinnosta ei mitään ehkää. Menee kyllä normaalisti tavalliselle ihmiselle perille. Mä en ainakaan tee mitään jollei ole vastavuoroista ja uskon kyllä yhdestä eistä.

        Myönnän, että tämä ottaa koville mutta uskon selviäväni. Minullekaan tämä ei ole helppoa, vaikka niin ehkä luulet. Poistun palstalta lukemasta ja kirjoittamasta mahdollisimman nopeasti.


    • Anonyymi

      Suosittelisin aloittajan tsekkaamaan mielenterveytensä laidan. Aikamoisia syytöksiä syydät nyt jonkun niskoille. Toki asiassasi voi olla jotain perääkin mutta harvoin asiat ovat noin mustavalkoisia ja yksioikoisia. Tarkastele itseäsi. Voit löytää paljonkin asioita joita kipuilet. Kirjoituksestasi tulee vain jotenkin sellainen tietty viba että syydät omia kipuilujasi toisen niskoille.

      • Anonyymi

        Korjaan: omia tekojasi toisten niskoille!


    • Anonyymi

      Aloittaja, olet sitten yksin provokaattori tai parikin kiusaajaa, kannattaa keskittyä oman elämän hyviin asioihin. Nää on niin nähty jo.

    • Anonyymi

      Joillain on niin paha pakkomielle että seuraavat toisten elämää verkossa sekä irl ja hakkeroivat ihmisiä ja yrittävät sotkea toisten elämää sitten vielä luulevat ettei kukaan tiedä....

    • Anonyymi

      No miten tämä on ilmennyt? Häiritseekö hän sinua jotenkin? Oletko puhunut hänen kanssaan vai mistä tämä tunne. Pelkäätkö jos joku on ihastunut sinuun?

      • Anonyymi

        Maailmalle olet ehkä yksi ihminen, mutta yhdelle ihmiselle voit olla koko maailma.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1903
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1476
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      13
      1384
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe