onneksi olkoon 30 vuotiaalle...nyt joku "metsänomistaja" tietysti taas renagoi et jaa sitä mainostetaan taas jotain terroristiohjelmaa....
Luontoilta 30 vuotta
5
472
Vastaukset
- Susi
Onnea vaan tekijöille. Hiton hyvä "terroristiohjelma" vaikka en mikään "luonnonsuojelija" olekkaan.
- Jahtivouti
Kuin myös omasta puolestani,nämä herrat ovat ainakin ohjelmissaan hyviä tyyppejä.
- Haverisen Jokke
hyvä ohjelma. Onneks olkoon kolkyt vuotisesta taipaleesta. Asiantuntevia ukkoja ja ymmärtävät myös metsästyksestä mitä samaa ei voi sanoa nyky nuorista. Kaikki ollaan luonnosta tietävinään mutta metsästystä vastustetaan pelkästä tietämättömyydestä. Ja kyse onkin vain kaupunkilaisista. Maaseudulla asuvilla nuorilla ajatus on aivan toista ja järki pelaa tässä asiassa.
- mies
Näin on, hiton hyvä ohjelma. Nykyään on trendikästä vastustaa sitä, mistä ei tiedä mitään.
- Anonyymi
Ensi vuonna 50 vuotta täyteen ja arvelen sitten Ylen lopettavan sen. Miltei kaikki lähetykset tallenteilla omaavana voin sanoa, että puhti alkaa hiipua uudella raadilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2214370Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223339Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621935Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,61533Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381217Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611179Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96885- 63755
- 30747
- 176730