Koko ketään muuta joka ei itse varsinaisesti ole törmännyt henkiin tms. esim. ikivanhalla torpalla mutta lähes kaikki paikalla vierailleet vieraat ovat havainneet jotakin tavallisuudesta poikkeavaa? Yksikin kääntyi keskellä pihaa 180 astetta jaloillaan ja lähti menemäään pois
Epäsuorat kokemukset henkimaailmasta
4
125
Vastaukset
- Anonyymi
Usein kuvitellaan että olisi jännää käydä paikassa jossa "kummittelee", mutta todennäköisesti siellä tulisi niin vastenmielinen olo, että ei haluaisi olla siellä kovin kauaa ja kiinnostus tai halu paikassa olemiseen jotenkin vain häviäisi varsin nopeasti.
- Anonyymi
Joo se olisikin mahdotonta olla siellä jos jatkuvasti törmäisi outoihin ilmiöihin
Tässä kyselen lähinnä sitä että ulkopuoliset vierailijat ovat "huomanneet" jotakin erikoista...
- Anonyymi
No mun talo on hiukan yli 100v vanha ja kun muutettiin tähän niin entisen isännän poika sanoi että tässä talossa asuisi miespuolinen kotihaltija. Kerroinkin hänelle kokemuksistamme, miten välillä ulko-ovi käy "tyhjää" ja koirat haukkuvat tulijan. Hahmo on myös ilmestynyt tv-kamarin ovelle illalla. Tyhjässä talossa kuuluu askeleita sieltä täältä ja oven paiskomista ullakolta.
- Anonyymi
Niin niitä koirako jotka haukkuvat niin niitä ei näy missään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747774Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583213- 372516
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj152136Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352074- 222008
- 131897
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151683- 591629
- 181599