Sateista lauantaista aamua !

Anonyymi

Miten vietätte sateista lauantaita?

88

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei täällä sada aurinko paistaa nyt.

    • Anonyymi

      Panen ja luen ikäväpalstaa.

      • Anonyymi

        Paras pano ikinä


    • Anonyymi

      Sitä samaa suulle. Vaihdan talvirenkaat.

    • Anonyymi

      Syön puuroo ja poraan 😭

    • Anonyymi

      Illalla ystävän luokse ainakin...

      • Anonyymi

        Ihanaa päästä höpisemään sydänystävän luokse ja vähän viiniä kun juomme...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa päästä höpisemään sydänystävän luokse ja vähän viiniä kun juomme...

        * viiniäkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa päästä höpisemään sydänystävän luokse ja vähän viiniä kun juomme...

        Tämmöinen on tarkoitus täälläkin🙃.. Se vaan, että mistä sit löytää itsensä😬 vai itkenkö illan kaivattuni perään 😪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämmöinen on tarkoitus täälläkin🙃.. Se vaan, että mistä sit löytää itsensä😬 vai itkenkö illan kaivattuni perään 😪

        Olen kyllä nyt juuri tämän naisseuran, höpimisen ja sen viininkin tarpeessa 😄... Myös muita (voimakkaitakin) tarpeita löytyy 😉, mutta tänään tämän on riitettävä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä nyt juuri tämän naisseuran, höpimisen ja sen viininkin tarpeessa 😄... Myös muita (voimakkaitakin) tarpeita löytyy 😉, mutta tänään tämän on riitettävä !

        Oikeasti olisin niin sen yhden tietyn ihmisen tarpeessa! Ihan kaikin tavoin, näkemisen, puhumisen, koskettaminen. . . Ja jopa rakastelun merkeissä! 🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä nyt juuri tämän naisseuran, höpimisen ja sen viininkin tarpeessa 😄... Myös muita (voimakkaitakin) tarpeita löytyy 😉, mutta tänään tämän on riitettävä !

        Ompas jännä, kun täällä sama😂.. Pari viini lasia niin jopa niitä voimakkaita tarpeitakin löytyy, sit tulee niitä älyväläys ideoita🤦‍♀️..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ompas jännä, kun täällä sama😂.. Pari viini lasia niin jopa niitä voimakkaita tarpeitakin löytyy, sit tulee niitä älyväläys ideoita🤦‍♀️..

        Minulla nämä tarpeet tuntuvat olevan kyllä ihan selvin päinkin 😄 Toki varmasti ottaessani tänään hieman enemmän kuin kaksi lasia viiniä, toivoisin kuulevani hänestä ja hänen ilmestyvän sinne ystäväni oven taakse minua tapaamaan 😄🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla nämä tarpeet tuntuvat olevan kyllä ihan selvin päinkin 😄 Toki varmasti ottaessani tänään hieman enemmän kuin kaksi lasia viiniä, toivoisin kuulevani hänestä ja hänen ilmestyvän sinne ystäväni oven taakse minua tapaamaan 😄🥰

        Eivätkä ne älynväläys ideatkaan välttämättä niin paha juttu ole 😉😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla nämä tarpeet tuntuvat olevan kyllä ihan selvin päinkin 😄 Toki varmasti ottaessani tänään hieman enemmän kuin kaksi lasia viiniä, toivoisin kuulevani hänestä ja hänen ilmestyvän sinne ystäväni oven taakse minua tapaamaan 😄🥰

        Niin on ne mullakin ihan selvinpäin😎, mutta viineissä se vähän voimistuu, VÄHÄN😬 sit sitä vaan haluaa toisen luo johon sydän huutaa muutenkin💞....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivätkä ne älynväläys ideatkaan välttämättä niin paha juttu ole 😉😄

        Ei🙈 mua ei sit estä kukaan jos sellainen tulee, mun on niin ikävä erästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei🙈 mua ei sit estä kukaan jos sellainen tulee, mun on niin ikävä erästä.

        Ei tarvitse estääkään 😄Anna palaa vain!!! Ehkäpä hänkin ikävöi sinua kovemmin kuin voit arvatakaan . . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on ne mullakin ihan selvinpäin😎, mutta viineissä se vähän voimistuu, VÄHÄN😬 sit sitä vaan haluaa toisen luo johon sydän huutaa muutenkin💞....

        Totta, tiedän tuon että viineissä nämä vain voimistuvat. Se on sitten illalla edessä 😄 No, menepä kuule sen toisen luo, jota sydämesi huutaa !!!😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla nämä tarpeet tuntuvat olevan kyllä ihan selvin päinkin 😄 Toki varmasti ottaessani tänään hieman enemmän kuin kaksi lasia viiniä, toivoisin kuulevani hänestä ja hänen ilmestyvän sinne ystäväni oven taakse minua tapaamaan 😄🥰

        Ah, mikä ajatuskin! 😋🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivätkä ne älynväläys ideatkaan välttämättä niin paha juttu ole 😉😄

        Mielestäni ne tekisivät nyt hyvää!!! 🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse estääkään 😄Anna palaa vain!!! Ehkäpä hänkin ikävöi sinua kovemmin kuin voit arvatakaan . . .

        Toivoisinkin, ettei mikään estäisi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse estääkään 😄Anna palaa vain!!! Ehkäpä hänkin ikävöi sinua kovemmin kuin voit arvatakaan . . .

        Kyllä ne kaverit yrittää estää, mutta se on nähty ettei ne pystynyt viimeksikkään😂.. Halu ja kaipaus on liian suuri 💕....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne kaverit yrittää estää, mutta se on nähty ettei ne pystynyt viimeksikkään😂.. Halu ja kaipaus on liian suuri 💕....

        Niinhän sen pitäisi ollakin, kun tunne on tarpeeksi suuri! Ei niitä saa aina tukahduttaa!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sen pitäisi ollakin, kun tunne on tarpeeksi suuri! Ei niitä saa aina tukahduttaa!!!

        Ei saa ei😎... Muttttttt.... Niin.... Hän tietää kyllä... En tarjoa itseäni... Tunteiden pitää tulla itsestään vastavuoroisesti, kaverit ajattelee vaan parasta, asia joka on minut sokaissut, etten kadu mitään. J... Mutta sä menit liian pitkälle viimeksi🤦‍♀️...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa ei😎... Muttttttt.... Niin.... Hän tietää kyllä... En tarjoa itseäni... Tunteiden pitää tulla itsestään vastavuoroisesti, kaverit ajattelee vaan parasta, asia joka on minut sokaissut, etten kadu mitään. J... Mutta sä menit liian pitkälle viimeksi🤦‍♀️...

        Ei saa liikaa hillitä itseään, eihän silloin ikinä mitään tapahdu! Ja eiköhän ne tunteet ole vastavuoroisuus! Itse olen kyllä sitä mieltä, että joskus tunteet pitää vaan päästää irti ja antaa asioiden olla aidosti sellaisia kun ne ovat! Ei kai siinä voi mitään katua, jos tunteita löytyy!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa liikaa hillitä itseään, eihän silloin ikinä mitään tapahdu! Ja eiköhän ne tunteet ole vastavuoroisuus! Itse olen kyllä sitä mieltä, että joskus tunteet pitää vaan päästää irti ja antaa asioiden olla aidosti sellaisia kun ne ovat! Ei kai siinä voi mitään katua, jos tunteita löytyy!

        Just tää.❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sen pitäisi ollakin, kun tunne on tarpeeksi suuri! Ei niitä saa aina tukahduttaa!!!

        Just tää. Täytyy uskaltaa elää ja riskit kuuluvat elämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni ne tekisivät nyt hyvää!!! 🥰

        Juu ei haittaisi, jos ovellani olisit.. Vaan juteltavaa olisi sitten, kun olet selvinpäin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei haittaisi, jos ovellani olisit.. Vaan juteltavaa olisi sitten, kun olet selvinpäin..

        Olen kyllä nyt ihan selvinpäin, iltasella en ehkä sitten enää olekaan 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa liikaa hillitä itseään, eihän silloin ikinä mitään tapahdu! Ja eiköhän ne tunteet ole vastavuoroisuus! Itse olen kyllä sitä mieltä, että joskus tunteet pitää vaan päästää irti ja antaa asioiden olla aidosti sellaisia kun ne ovat! Ei kai siinä voi mitään katua, jos tunteita löytyy!

        Tuokin totta, mutta aikoinaan ihastuin ja jos kaveri ei olis estänyt koko juttua, todennäköistä olisi, että olisin katunut loppuelämän, että kiitos edelleen j😃
        Mutta häneen yhteen olen ylitsepääsettömän rakastunut, muutkin kysynyt mikä tässä on se on rakkaus nimenomaan se. Häntä kaipaan ja rakastan ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuokin totta, mutta aikoinaan ihastuin ja jos kaveri ei olis estänyt koko juttua, todennäköistä olisi, että olisin katunut loppuelämän, että kiitos edelleen j😃
        Mutta häneen yhteen olen ylitsepääsettömän rakastunut, muutkin kysynyt mikä tässä on se on rakkaus nimenomaan se. Häntä kaipaan ja rakastan ❤️

        Aito rakkaus on ihana ja ainutlaatuinen asia elämässä. ja kovin voimakas tunne ❤️ Ja se on sitten tarkoitettu niin . . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aito rakkaus on ihana ja ainutlaatuinen asia elämässä. ja kovin voimakas tunne ❤️ Ja se on sitten tarkoitettu niin . . .

        Ehkä.. 💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä nyt ihan selvinpäin, iltasella en ehkä sitten enää olekaan 😁

        No mikäpä siinä, jos aikuisporukalla ootte. Toivottavasti ei lapsia siellä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikäpä siinä, jos aikuisporukalla ootte. Toivottavasti ei lapsia siellä..

        Ei ole ei lapsia eikä muita. Sydänystäväni täytti tasavuosia hetki sitten, varsinaiset juhlat olivat jo. Nyt juhlimme hänen luonaan kaksin ruoan, viinin ja höpisemisen keskellä. Meillä on aina niin paljon puhuttavaa, ja siihen liittyy tietty intiimiys. Olemme tunteneet yläasteikäisestä ja olleet siitä saakka sydäystäviä. Hän taitaa olla niitä todella harvoja ihmisiä, jotka tuntevat minut todella, tietää ja ymmärtää ajatukseni ja ylipäätään tietää asioistani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ei lapsia eikä muita. Sydänystäväni täytti tasavuosia hetki sitten, varsinaiset juhlat olivat jo. Nyt juhlimme hänen luonaan kaksin ruoan, viinin ja höpisemisen keskellä. Meillä on aina niin paljon puhuttavaa, ja siihen liittyy tietty intiimiys. Olemme tunteneet yläasteikäisestä ja olleet siitä saakka sydäystäviä. Hän taitaa olla niitä todella harvoja ihmisiä, jotka tuntevat minut todella, tietää ja ymmärtää ajatukseni ja ylipäätään tietää asioistani.

        Kuulostaa ihanalta. Hyvät ystävät on kullan arvoisia! Mukavaa iltaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa ihanalta. Hyvät ystävät on kullan arvoisia! Mukavaa iltaa!

        Kiitos! Tämä on ihanaa, vaikka tietäisin yhden vielä ihanamman tavan viettää iltaa , sen yhden tietyn kanssa. . . ❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa ei😎... Muttttttt.... Niin.... Hän tietää kyllä... En tarjoa itseäni... Tunteiden pitää tulla itsestään vastavuoroisesti, kaverit ajattelee vaan parasta, asia joka on minut sokaissut, etten kadu mitään. J... Mutta sä menit liian pitkälle viimeksi🤦‍♀️...

        En menny, et vaan ymmärrä sitä vielä 😞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos! Tämä on ihanaa, vaikka tietäisin yhden vielä ihanamman tavan viettää iltaa , sen yhden tietyn kanssa. . . ❤️

        Mutta nyt pitää lähteä... Mukavaa iltaa myös sinne ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta nyt pitää lähteä... Mukavaa iltaa myös sinne ❤️

        Voi Luoja, ei tästäkään kyllä mitään tule. Täällä nautin skumppaa juuri ja hän valloittaa jokaisen ajatukseni ja tunnen hänet niin vahvasti itsessäni... Tätäkö nyt sitten on Rakkaus? Etten pysty muuta ajattelemaan kuin häntä . . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi Luoja, ei tästäkään kyllä mitään tule. Täällä nautin skumppaa juuri ja hän valloittaa jokaisen ajatukseni ja tunnen hänet niin vahvasti itsessäni... Tätäkö nyt sitten on Rakkaus? Etten pysty muuta ajattelemaan kuin häntä . . .

        Sitähän se on..rakkautta rakkautta vaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän se on..rakkautta rakkautta vaan..

        Niinpä, ja kuinka haluamaan vain rakastaa ja olla hänen lähellään ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, ja kuinka haluamaan vain rakastaa ja olla hänen lähellään ❤️

        * haluankaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, ja kuinka haluamaan vain rakastaa ja olla hänen lähellään ❤️

        Toivottavasti saat hänet..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti saat hänet..

        Kiitos, sitä todella haluan ja tarvitsen ❤️ Hän on nytkin vahvasti mielessäni!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, sitä todella haluan ja tarvitsen ❤️ Hän on nytkin vahvasti mielessäni!

        Niin kovin rakastan häntä . . .


      • Anonyymi
        Outolintu82 kirjoitti:

        En menny, et vaan ymmärrä sitä vielä 😞

        Hän vähän meni😬 mutta silti teit minun kannalta oikein tai hän teki..


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Nautin kivasta päivästä itseni seurassa.
      ☺️

    • Anonyymi

      Takkatulta katsellen koira makailee vierellä...yksin vaikka kaksin kotona.

    • Anonyymi

      Ostoksille lähden. Illalla ei muuta kuin tv:n katselua.

    • Anonyymi

      Viikon parasta päivää ja nyt taukopaikalla jossakin. Myöhemmin muuta irtiottoa. - cu-

    • Anonyymi

      Ei sada. Siivousta, pakkausta. Risusavottaa ja vesiasaavienntyhjennystä ja pesua.

    • Anonyymi

      Vielä ehtii pyöräilemään, ennen kuin alkavat hiekottamaan teitä. Siksi tonne selkeään keliin pyörän selkään. Nauttimaan auringon paisteessa. Vieläkö lämmittää?

      • Anonyymi

        Ilman tila eli sade tai tai tuulisuus on SÄÄ! Keli on ajoväylien kuntoon liittyvä määre!


    • Anonyymi

      Täällä ei sada. Vietän aikaa miettimällä miksi poliisia ei kiinnosta bb-talon tapahtumat🤔

    • Anonyymi

      Kerrankin kun on lauantai vapaata, niin mähän heräilin jo klo 5.30. Sisäinen kelloni ei ymmärrä työpäivän ja vapaapäivän eroa, vaikka järki ymmärtääkin. Se oli et nyt on aika nousta töihin ja heräilin unestani. Siinä mä hetken kiroilin ja yritin saada lisää unta ajatellen etten mä nyt jumakauta tähän aikaan vaparina nouseen ala! Uni ei kuitenkaan enää tullut.

      Siinä mä sit söin ja katselin telkkaria sängystä ja mietin että no ainakaan en tee yhtään mitään tänään! Päätetty juttu. Tää on vapari! Kaikesta!

      Lähdin käveleen hakeen lisää kahvia kun sitten näin eteisessä hiekkaa ja kuivuneen koivunlehden. Siinä arvoin että pitäiskös sittenkin siivoilla tänään?
      Ei... nyt on käsidesillä rikottu käsien iho joten ei! Tää on vapari. Pystyn elään tän asian kans et eteisessä on hiekkaa ja yks lehti.

      Sitten menin keittiöön kaataan kahvia lisää kuppiini, kun silmäni osuivat leivänmuruihin pöydällä.. laskin kymmeneen hillitäkseni itseäni tarttumasta siivousliinaan. Kävelin takas sänkyyn juomaan kahvia ja samalla kun telkkaria katsoin havaitsin telkkarin valossa pöydillä olevan pölyä ja sit ... joku milli kertaa milli oleva pikkuinen hämähäkki seinällä! Riitti! Nyt tuli raja vastaan ja mun itsehillintä loppu!
      Siivous alkoi noin kello 7 aamulla!

      Siivouksen ja pyykkäyksen jälkeen kävin tunnin verran lenkillä tihkusatees. Nyt oon jäässä kun tuli vähän kylmä.

      Mutta lupaan ja vannon että loppupäivä on vapari ja en oikeesti tee enää mitään.

      ... paitsi lämppäreitä ja jotain muuta ruokaa ja tietty tiskaan jälkeni mitä niistä tulee!

    • Anonyymi

      Itkettää. Ei täällä vielä sadakaan.

      • Anonyymi

        Ei täälläkään sada. Mä oon kans alakuloinen ja siinä ja siinä etten itke..


    • Anonyymi

      Nukkunnu nähny painajaisia tuassiin,syönä ja ulkoillu vähän.

    • Anonyymi

      Ropisee rauhoittavasti, kun sontsan laittaa akkunasta ulos, mutta kyllä teltta olisi kivempi.

    • Anonyymi

      Kuunnellen Eppu Normaalin Suolaista Sadetta raitaa. 🎶

      • Anonyymi

        Kanssa kuunneltu täällä ihanaa musiikkia viinilasillisten ääressä ...


    • Anonyymi
      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Nukkumalla neljään, profit.

      • Anonyymi

        Soittelin juuri poistunut kuskaamaan minut kotiin. Sänky houkuttaa, ehkäpä tuli hieman liikaa nautittua noita juomia . . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soittelin juuri poistunut kuskaamaan minut kotiin. Sänky houkuttaa, ehkäpä tuli hieman liikaa nautittua noita juomia . . .

        *poitsuni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soittelin juuri poistunut kuskaamaan minut kotiin. Sänky houkuttaa, ehkäpä tuli hieman liikaa nautittua noita juomia . . .

        Pilkkihaalareissa varmasti, et tule tänne enkä hae kun et kuulu tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        *poitsuni

        Nyt jo omassa sängyssä (ja selailemassa näitä 🙄)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt jo omassa sängyssä (ja selailemassa näitä 🙄)

        Olet 00:15 ja 00:34.

        Baarit on olleet kiinni jo 3 tuntia, toope trolli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet 00:15 ja 00:34.

        Baarit on olleet kiinni jo 3 tuntia, toope trolli.

        Enpä ole missään baarissa väittänytkään olevani 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä ole missään baarissa väittänytkään olevani 🙄

        Niin no

        Soittelin juuri poistunut kuskaamaan minut kotiin. Sänky houkuttaa, ehkäpä tuli hieman liikaa nautittua noita juomia . . .

        Trollaat, nolo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no

        Soittelin juuri poistunut kuskaamaan minut kotiin. Sänky houkuttaa, ehkäpä tuli hieman liikaa nautittua noita juomia . . .

        Trollaat, nolo.

        Poitsuni kuskasi minut kotiin ystäväni luota. Ja aavistuksen verran huono olo, joten
        Kituset kiinni kiusaamista! 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poitsuni kuskasi minut kotiin ystäväni luota. Ja aavistuksen verran huono olo, joten
        Kituset kiinni kiusaamista! 😁

        * kiusaamasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        * kiusaamasta

        Mukavaa Sunnuntai päivää! 😊


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Meidät jos yhtehen saattaa se vois, pilvetkin haihtusi pois..sateessa soi uneksien kuulen mä sen. Sateessa jälleen muistan mä sun.

      • Anonyymi

        Niin, olisipa nyt niin ihana olla sen yhden luona . . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, olisipa nyt niin ihana olla sen yhden luona . . .

        ♡♡♡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ♡♡♡

        Rakastelukin sopisi hyvin sunnuntai-aamuun. Vaikka olinkin jo hereillä, tulin vielä tänne sänkyyn makoilemaan. Ja olen kyllä jo valmiiksi alasti . . . 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastelukin sopisi hyvin sunnuntai-aamuun. Vaikka olinkin jo hereillä, tulin vielä tänne sänkyyn makoilemaan. Ja olen kyllä jo valmiiksi alasti . . . 😄

        Ihanahoukustus! Suloinen alastomuus, kiihkeä hengitys, voi miksi en ole kanssasi nyt..!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanahoukustus! Suloinen alastomuus, kiihkeä hengitys, voi miksi en ole kanssasi nyt..!

        Sano nyt vielä noin . . . Kun muutoinkin haluttaa (ja paljon) ja sytyn herkästi . . . Ja sitten vielä tämä alastomuus, niin . . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano nyt vielä noin . . . Kun muutoinkin haluttaa (ja paljon) ja sytyn herkästi . . . Ja sitten vielä tämä alastomuus, niin . . .

        Paras nyt vain mennä keittämään lisää kahvia . . . Ja ehkäpä kannattaa laittaa jotain päälleeni ennen sitä 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano nyt vielä noin . . . Kun muutoinkin haluttaa (ja paljon) ja sytyn herkästi . . . Ja sitten vielä tämä alastomuus, niin . . .

        Sanon♡♡♡hyvää pyhää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanon♡♡♡hyvää pyhää.

        Huoh! Muutenkin jo ihan sekaisin näistä tunteista, kaipauksesta ja halusta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huoh! Muutenkin jo ihan sekaisin näistä tunteista, kaipauksesta ja halusta!

        No ole sitten..minä olen nainen ja tykkään miehestä,histä.


    • Anonyymi

      Vähän haikea sunnuntai ollut . . .

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      441
      2062
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      211
      1786
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      186
      1499
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1481
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      51
      1193
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1161
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      139
      1120
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      37
      1022
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      1016
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      988
    Aihe