Minulla on vanha iPhone SE -puhelin ja en ole ladannut uutta ohjelmistopäivitystäkään aikoihin... Käytössä oleva versio on 10.3.3. Nyt kuitenkin minun tarvitsee päivittää uuteen ohjelmistopäivitykseen 14.0.1 sillä en pääse esim. enää kirjautumaan pankkiin puhelimella, en mobiili- enkä internetversiolla. Ongelma on kuitenkin se, ettei ohjelmistopäivitys lataudu. Saan tekstin ''Tämän päivityksen lataaminen vaatii Wi-Fi-verkkoyhteyden.'' Olen aina jakanut puhelimen netin koneelle eli käytän omaa yhteyspistettä, minulla ei ole erillistä nettiä/laitetta. Kokeilin myös liittää puhelimen usb-kaapelilla iTunesiin ja näin ladata ohjelmistöpäivityksen mutta sekään ei toiminut. Mikä avuksi? Voiko tuon ohjelmistopäivityksen ladata muutoin kuin Wi-Fillä? Olisi pakko saada se päivitettyä. Iso kiitos jos joku jaksaa lukea ja auttaa!
iPhone ohjelmistopäivitys ei lataudu
Anonyymi
1
355
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ei sulla oo toista laitetta tai ketään tuttua, joka jakaisi yhteyttä, niin mee jonnekin, jossa on Wi-Fi-yhteys ilmaiseksi tarjolla tai sit mee R-kioskiin tai nettikahvilaan, pyydä Wi-Fi-salasana, juo kahvit ja lataa päivitys :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2184539
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.283260Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1082443Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek342034- 1861738
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341705Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131413Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs61329Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211276- 421262