Aihe

Hyvät ihmiset ilmoitan

Anonyymi

että minulle on todellakin todistettavasti käynyt seuraavalla tavalla:

Olen elämäntehtävänäni kehittänyt melko edelläkävijämäisen taiteellis-filosofisen idean, joka on jo tuottanut tuloksia ja voi tuottaa niitä lisääkin. Tämä tulos on vaatunut hieman poikkeuksellista herkkyyttä ja mielikuvituskykyä.

mutta

minulle on käynyt myös seuraavalla tavalla: Olen saanut yllättävän kovia vastustajia, jotka käyttävät ensisijaisena "aseenaan" samaisen herkän mielikuvitukseni manipulointia hirvittävän pelottavalla ja vahingollisella tavalla. Minun on nyt katkaistava yhteys jokaikiseen sillätavoin mielikuvituistaan minuun kohdistaen kommunikaatiossaan käyttävään henkilöön. Ja yhteys minun on katkaistava myös äitiini, koska äitini on tietoinen tästä törkeästä pelistä, mutta ei astu esiin kertomaan mitä hän tosiasiallisesti asiasta tietää. Joten minä en jatkossa enää liity äitiini millään tavalla. Ja kaikille tämä tiedoksi varmuuden varalta, että asiassa jostain erikoisemmastakin suunnasta ilmaantuisi jokin peluri, että on sitten tiedossa mistä on kysymys.

Totuus näköjään todellakin on taruakin ihmeellisempää. Näin se vain on.

Luin jostakin, että erityisen vision näkijät valitettavasti usein saavat samaan aikaan kokea tuon toisen ilmiön lieveilmiön eli nuo vastustajat. Rankka juttu, mutta sitä riskiä ei ole, että ilmenisin luovuudessa tyhäntoimittajaksi, mutta se riski on, että joudun esittelemään asiaa huonossa kunnossa, sillä tämä on rankka ilmiö kokonaisuudessaan. Mutta en anna elämäntehtävässäni periksi mistään hinnasta.

"ppooiuytggthhh"

3

<50

Vastaukset

• Ilmoitan teille myös, että olen jo useamman kerran elämässänio joutunut eri suunnilta jonkinlaisiin poliittisiin vaikeuksiin taiteeni kanssa. Asian on tehnyt hankalaksi se, etten ole ymmärtänyt mitään politiikasta, vaan pelkästään taiteesta,
      Muunmuassa tämän johdosta ryhdyn opiskelemaan politikkaa osatakseni tämän politiikan jotenkin setviä.

"pooiytytggghgh"

• Tarkennan vielä, että taideideani ei ole poliittisesti mitenkään provokatoorinen vaan päinvastoin erittäin sopuisa ja lempeä, eikä haasta ketään.

"ppoouygghhh"

• Anonyymi kirjoitti:

Tarkennan vielä, että taideideani ei ole poliittisesti mitenkään provokatoorinen vaan päinvastoin erittäin sopuisa ja lempeä, eikä haasta ketään.

"ppoouygghhh"

(siksi vastustajat yllättivät)

"ppiytgghhj"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiesikö Martina miehensä taustat?

Turkkilainen miljonääri onkin irakilainen jolla huikea rikostausta? Askarruttaa tiesikö Martina mistä on kyse vai tuliko yllätyksenä. Joka tapauksessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      394
      25536
    2. Korona räjähtämässä käsiin 618 uutta tartuntaa 5 uutta kuolemaa

Marin ja Kiuru karjaisivat kunnille mm. HUS-alueelle viime hetkellä, eivät ne pysty hoitamaan asioitansa vaan tarvitaan Marinin hallituksen tiukkaa oh
      Maailman menoa
      727
      16387
    3. Greta Thunberg kritisoi Suomen hallitusta

”Tämä on epäonnistuminen”. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006515088.html Thunberg on liittänyt mukaan perustamansa Fridays for Future -liikkeen
      Maailman menoa
      400
      15138
    4. Seiska: Sedu Koskinen vaihtaa nimensä eksoottiseksi Zedu Di Lucaksi!

No nyt! Ja nimen takana vanha ystävä Andy McCoy... https://www.suomi24.fi/viihde/seiska-sedu-koskinen-vaihtaa-nimensa-eksoottiseksi-zedu-di-lucaksi-ni
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      12790
    5. Joskus naista ei vaan tajua

Nainen ostaa netistä tavaraa 30 eurolla kengät ja sitten lähtee hakee niitä 30km päästä eli ajaa 60 km edestakas kun kaupassa samat kengät maksaa 40 e
      Parisuhde
      42
      2084