että minulle on todellakin todistettavasti käynyt seuraavalla tavalla:
Olen elämäntehtävänäni kehittänyt melko edelläkävijämäisen taiteellis-filosofisen idean, joka on jo tuottanut tuloksia ja voi tuottaa niitä lisääkin. Tämä tulos on vaatunut hieman poikkeuksellista herkkyyttä ja mielikuvituskykyä.
mutta
minulle on käynyt myös seuraavalla tavalla: Olen saanut yllättävän kovia vastustajia, jotka käyttävät ensisijaisena "aseenaan" samaisen herkän mielikuvitukseni manipulointia hirvittävän pelottavalla ja vahingollisella tavalla. Minun on nyt katkaistava yhteys jokaikiseen sillätavoin mielikuvituistaan minuun kohdistaen kommunikaatiossaan käyttävään henkilöön. Ja yhteys minun on katkaistava myös äitiini, koska äitini on tietoinen tästä törkeästä pelistä, mutta ei astu esiin kertomaan mitä hän tosiasiallisesti asiasta tietää. Joten minä en jatkossa enää liity äitiini millään tavalla. Ja kaikille tämä tiedoksi varmuuden varalta, että asiassa jostain erikoisemmastakin suunnasta ilmaantuisi jokin peluri, että on sitten tiedossa mistä on kysymys.
Totuus näköjään todellakin on taruakin ihmeellisempää. Näin se vain on.
Luin jostakin, että erityisen vision näkijät valitettavasti usein saavat samaan aikaan kokea tuon toisen ilmiön lieveilmiön eli nuo vastustajat. Rankka juttu, mutta sitä riskiä ei ole, että ilmenisin luovuudessa tyhäntoimittajaksi, mutta se riski on, että joudun esittelemään asiaa huonossa kunnossa, sillä tämä on rankka ilmiö kokonaisuudessaan. Mutta en anna elämäntehtävässäni periksi mistään hinnasta.
"ppooiuytggthhh"
Hyvät ihmiset ilmoitan
3
64
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmoitan teille myös, että olen jo useamman kerran elämässänio joutunut eri suunnilta jonkinlaisiin poliittisiin vaikeuksiin taiteeni kanssa. Asian on tehnyt hankalaksi se, etten ole ymmärtänyt mitään politiikasta, vaan pelkästään taiteesta,
Muunmuassa tämän johdosta ryhdyn opiskelemaan politikkaa osatakseni tämän politiikan jotenkin setviä.
"pooiytytggghgh"- Anonyymi
Tarkennan vielä, että taideideani ei ole poliittisesti mitenkään provokatoorinen vaan päinvastoin erittäin sopuisa ja lempeä, eikä haasta ketään.
"ppoouygghhh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkennan vielä, että taideideani ei ole poliittisesti mitenkään provokatoorinen vaan päinvastoin erittäin sopuisa ja lempeä, eikä haasta ketään.
"ppoouygghhh"(siksi vastustajat yllättivät)
"ppiytgghhj"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034563Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743831335- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86950Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882- 64866
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10837