Hyvää yötä ja kauniita unia!

Anonyymi

Flunssainen olo jatkuu edelleen. Kaikki poppakonstit on otettu käyttöön, edellispäivänä keittelin myrkynvihreän keitonkin. En tiedä muista vaikutuksista, mutta ilmavaivat kestäneet kaksi yötä. Olikohan nyt liian inhorealistista juttua, mutta joka tapauksessa teen kaikkeni, jotta pääsen taas elävien kirjoihin.

21

63

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onkohan koronaa. Paranemista.

• Anonyymi

Ei ole koronaa, on ihan kausiflunssaa. Useita virustyyppejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole koronaa, on ihan kausiflunssaa. Useita virustyyppejä.

Korona liudentuu ja voi jo olla eräs pelkän nuhan osatekijä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korona liudentuu ja voi jo olla eräs pelkän nuhan osatekijä..

Liudentukoot, minulla ei ole nuhaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liudentukoot, minulla ei ole nuhaa.

Flunssainen olo kuitenkin ja voi siis olla koronaa.

• Anonyymi

Kiitos tsempeistä :)

• Anonyymi

Hunajaa tai hujanaa kuinka pienet lapset hunajan lausuu, inkivääriä ja mehua tuoreista veriappelsiineista.

• Anonyymi

Ja siis hyvää yötä.

• Anonyymi

Nalle Puhilla on se Hinaja-laulukin. Inkivääri käytössä, verigreipit ja tavalliset appelsiinit, sokton puolukkasurvos ja se hujana. Sinkkiäkin syön pillerinä, en tiedä auttaako.. Vihreää myös paljon, tykkään laittaa rucolaa vähän joka ruokaan joukkoon. Jos torilta vielä hakisi sen tyrnimarjapullon, oli hieman tyyriihkö, mutta pieni määrä kerrallaan varmaan riittää. Kyllä se tästä, näillä stempeillä lähtee :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nalle Puhilla on se Hinaja-laulukin. Inkivääri käytössä, verigreipit ja tavalliset appelsiinit, sokton puolukkasurvos ja se hujana. Sinkkiäkin syön pillerinä, en tiedä auttaako.. Vihreää myös paljon, tykkään laittaa rucolaa vähän joka ruokaan joukkoon. Jos torilta vielä hakisi sen tyrnimarjapullon, oli hieman tyyriihkö, mutta pieni määrä kerrallaan varmaan riittää. Kyllä se tästä, näillä stempeillä lähtee :)

Rucola maistuu hirveälle ja näyttää voikukalle, se on siis varmasti terveellistä. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyrnihän on ihan superainetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyrnihän on ihan superainetta.

No niin on hunaja, inkivääri, veriappelsiini, sinkki, rucola ja puolukkakin.

https://hunaja.fi/hunajasta/kaytto/
        https://askelterveyteen.com/inkivaarin-parantava-vaikutus/
        https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/uskomaton-vitamiinipommi-miksei-tata-hedelmaa-hyodynneta-enemman/4754532
        https://www.etlehti.fi/artikkeli/terveys/sinkki-suojaa-vanhenevaa-kehoa-naista-ruuista-saat-sita
        https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/rucolalla-huikeita-terveysvaikutuksia-lisaa-ruokavalioosi/4356234
        https://kotiliesi.fi/ruoka/ruokasesongit/puolukka-on-supermarja-tiesitko-nama-puolukan-terveysvaikutukset/
        https://puutarha.net/artikkelit/266/tyrni_vitamiinipommi.htm

Ja silti nyt on ravintona täällä kalja. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rucola maistuu hirveälle ja näyttää voikukalle, se on siis varmasti terveellistä. :)

Rucola on niin hyvää, että sopii joka ruokaan :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rucola on niin hyvää, että sopii joka ruokaan :)

Toi jännää miten makumieltymykset vaihtelee ihmisten välillä, yksi on korianteri minkä jotkut maistavat melkein saippuana ja itse pidän ja käytän korianteria päivittäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi jännää miten makumieltymykset vaihtelee ihmisten välillä, yksi on korianteri minkä jotkut maistavat melkein saippuana ja itse pidän ja käytän korianteria päivittäin.

Yrttimausteiden käyttö on mielestäni taitolaji. Sopivasti ja oikeaan ruokaan, on joillakin hyvin hallussa. Itse olen vähän noviisi niissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yrttimausteiden käyttö on mielestäni taitolaji. Sopivasti ja oikeaan ruokaan, on joillakin hyvin hallussa. Itse olen vähän noviisi niissä.

Yrityksen ja erehdyksen kautta eli testaamalla eri kokonaisuuksia eri ruokiin. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yrityksen ja erehdyksen kautta eli testaamalla eri kokonaisuuksia eri ruokiin. :D

Juup. Korianteria löytyy pakkasesta. Mihinkähän kannattaisi laittaa, suosituksia, miksei reseptikin..?

• Anonyymi

*tanssii täällä sadetanssia nuotion ympärillä keskellä erämaata kuin hopi-inkkarit ikään, kuuta ulvoen* - cu-

• Anonyymi

Wau.

• Anonyymi

Saanko sinua kiittää siitä, että kun tänään lähdin auringonpaisteeseen kevyelle lenkille, niin sain sadekuuron niskaani ja kivikovat rakeet siihen perään? No kotona lämmin suihku ja iso mukillinen inkivääri-hunajateetä, niin pelastuin pahemmalta :D. Ap

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko laittaa sulle viestiä?

Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S
      Ikävä
      60
      839
    2. Mikä tekee kaivatustasi

Haluttavan?
      Ikävä
      34
      817
    3. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      125
      756
    4. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      96
      726
    5. 31
      622
    6. En tahallaan sua välttele...

Olis niin kiva nähdä jossain muualla kuin kaupassa!
      Ikävä
      40
      547
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      72
      536
    8. Lehtikankaan oppilas kuolema

Mistä lie tyttöparka löytyny, mikä ajaa tekemään itsemurhan tuon ikäsenä 😞
      Kajaani
      10
      528
    9. 42
      519
    10. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      63
      509
    11. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      24
      433
    12. Nyt kaatuu Kuisla

Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee
      Seinäjoki
      24
      430
    13. Kumpi tästä nyt

Teki niin vaikeaa?
      Ikävä
      57
      429
    14. Pystyisitkö liikkumaan

Tai tapailemaan kaivattuasi julkisesti?
      Ikävä
      45
      426
    15. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      36
      417
    16. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      105
      411
    17. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      72
      403
    18. 39
      403
    19. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?