Miksi tulet jo uniinikin

Anonyymi

Nainen. Haluaisin unohtaa mutta se on vaikeaa kun alat olemaan mun mielessä jo öisinkin. Välillä ihan "casual" unia ja sitten taas tuhmempia... Hulluksihan tässä tulee kun ei öisinkään saa rauhaa. Taidat olla oikea Succubus?

47

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä se on merkki. Pitäis edetä oikeassa elämässä. Jos saa vastakaikua, rakastella.

    • Anonyymi

      Se on sitä kunnon rakastelun puutetta..

      • Anonyymi

        Sitä kyllä on!


    • Anonyymi

      Sori beibe oon ittekki epäilly että sielu karkaa öisin luoksesi pelehtimään ja nyt sain siihen varmistuksen.

      • Anonyymi

        Vastailet unipussimies itsellesi


      • Anonyymi

        Googletapa succubus ja sivisty.. ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Googletapa succubus ja sivisty.. ;D

        Googleta trolli ja sivisty vielä lisempää, extrasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Googleta trolli ja sivisty vielä lisempää, extrasti

        Katsopa peiliin ennen kuin nimittelet kaltaiseksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsopa peiliin ennen kuin nimittelet kaltaiseksesi.

        En ole trolli ja jos ymmärrän oikein, niin etköhän sinä ole tässä se liian varttunut tuollaiseen mansonkulttiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Googletapa succubus ja sivisty.. ;D

        No pitipä tuokin googlettaa. Olin sanan kuullut kyllä joskus mutta en muistanut, mitä tarkoittaa. Täällä on ilmeisesti muitakinkin, jotka käyttää samaa hymiötä (;D) kuin minä välillä. No, eihän se ole tekijäoikeuksin suojattu.


    • Anonyymi

      Hmmm.. nuo tuhmat unet kiinnostavat ... 😅

      • Anonyymi

        Noh, kertokaa nyt jotain tuhmaa 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh, kertokaa nyt jotain tuhmaa 😅

        Taidan ihan yksikseni olla pikkutuhmalla tuulella 😂


    • Anonyymi

      Succubus 😂 minähän se, ja sinä olit myös unissani viime yönä, ollut jo lukemattomia kertoja jos kaikki lasketaan.. Onneksi on unet 😊

      • Anonyymi

        Succubus on nainen...


      • Anonyymi

        Haluaisin kyllä itse ajatella, että onneksi on todellisuus. Ja jossa kaikki on mahdollista . . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin kyllä itse ajatella, että onneksi on todellisuus. Ja jossa kaikki on mahdollista . . .

        Onhan se nähty että mahdollista on, kaikki. Vaikka välillä tuntuu kuin olisi Hämärän rajamailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se nähty että mahdollista on, kaikki. Vaikka välillä tuntuu kuin olisi Hämärän rajamailla.

        Ja kyllä oma toimintakin asioihin vaikuttaa, paljonkin! Ja tarvitaan han elämässä positiivisuutta ja toiveikkuutta asioihin, ei kaikki nyt vain ihan synkkää ole, vaikka kyllä elämässä vaikeita asioita tulee kohdalle, välillä kovastikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se nähty että mahdollista on, kaikki. Vaikka välillä tuntuu kuin olisi Hämärän rajamailla.

        Tiedän kyllä tuon tunteen hämärän rajamailla olemisesta . . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kyllä oma toimintakin asioihin vaikuttaa, paljonkin! Ja tarvitaan han elämässä positiivisuutta ja toiveikkuutta asioihin, ei kaikki nyt vain ihan synkkää ole, vaikka kyllä elämässä vaikeita asioita tulee kohdalle, välillä kovastikin.

        Vaikeudet kasvattaa, vähän klisee mutta totta. Enkä pienistä murheista ala edes synkistelemään, ja pysyn kaukana huonon energian omaavista ihmisistä, sellaisia yllättävän paljon, tai no "yllättävän"...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän kyllä tuon tunteen hämärän rajamailla olemisesta . . .

        Varmasti tiedät, jos minäkin sen tiedän 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Succubus on nainen...

        Se on demoni.


    • Anonyymi

      Kuinka sinä vaan jaksat lässyttää samaa potaskaa vuodesta toiseen.

    • Anonyymi

      Pakko oli googlettaa tuo sun Succubus-termi, jos mielii osata vastata yhtään mitään.:)
      Ymmärrettävää viikonlopun painintaa sulla lakanoissas.
      Vai mahdoitko katsoa makkarissa telkkaa ja sulta puuttui kotikanteleen soittoaparaatti viereltä?
      Sukeltaudu ensi yönä futismaailmaan. Tiedä kuinka rauhallisia, vähemmän ilossa uitettuja herkkuja tulet näkemään.
      :)

    • Anonyymi

      Turhaa naista omista himoistasi haukut.

      • Anonyymi

        En ole varma onko ap:n sävy ironinen vai ahdistunut vai nauttiiko unistaan, mutta riutuu rakkauden puutteesta.

        Tunne, himo, kummankin pelko. Paljon on unissa alitajunnalla käsiteltävää. Enemmän se kertoo ap:sta kuin itse naiselta.


    • Anonyymi

      Aloittaja, mikä sinä sitten olisit?

      • Anonyymi

        Hyvä kysymys. Ehkä olen vain succubuksen pauloihin joutunut viaton uhri... Tai sitten pervo jolla on liian vilkas (likainen) mielikuvitus ja succubukseni on vain viaton nainen jolla ei ole aavistustakaan piinaavista öistäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kysymys. Ehkä olen vain succubuksen pauloihin joutunut viaton uhri... Tai sitten pervo jolla on liian vilkas (likainen) mielikuvitus ja succubukseni on vain viaton nainen jolla ei ole aavistustakaan piinaavista öistäni.

        Kaivattusi siis syö energiaasi ja piinaa öisin tulemalla uniisi? Älä minua syytä, syytä vain itseäsi kun olet tuohon tilanteeseen meidät saanut. 🧟‍♀️


    • Anonyymi

      Succubus sentään! Naisista on tehty kautta aikojen viettelijöitä ja pahiksia, joihin heikko mies sitten sortuu. Joskus luulin, että noitavainoissakin syytettyinä oli enimmäkseen naisia. Mutta yllätyksekseni ei täällä meillä näin ollut, ainakaan 1500- luvun Suomessa. 60-75% olikin miehiä. Hyvä Suomi, tasa-arvon pioneerivaltio :D

      https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www15.uta.fi/yky/arkisto/historia/noitanetti/varhaisimmat.html&ved=2ahUKEwi7m_O2ir7sAhVfBhAIHSMjCY4QFjAGegQIEhAB&usg=AOvVaw1obNtWGE6Wgxf_sRCUUYii&cshid=1603022187565

    • Anonyymi

      Minäkin näen noita unia, vaikka nainen olen ja vaikka emme ole nähneet sitten elokuun. Piina olisi yhteinen, jos olisit Hän, mies.

      Tosin en koe noita unia taakaksi itse. Tiedän, että ne johtuu syvistä tunteista, rakkaudesta, joka ei ole saanut täyttymystään ja tietyllä tavalla varmaan myös kielletyn hedelmän vivahteista. Vaikken ole enää varattu, muu sovinnaisuus vaikuttaa alitajunnassa varmaan (vaikken oikeasti pistä niille ajatuksille arvoa) ja myös hänen tilanteensa. Minkä tunteilleen voi? Jos rakastaa, ei sitä saa nappia painamalla häviämään käskystä. Jos toinen vetää puoleensa henkisesti ja fyysisesti, ei asian kieltäminen tai edes etäisyys poista vetoa. Se muhii pinnan alla ja jossain kohtaa paine kasvaa liian suureksi ja sitten paine poksahtaa jollain tavalla ulos. Jos tässä olisi sinä ja minä kirjoittamassa, luultavasti, jos olisimme vielä joskus kahden, se johtaisi helposti suuteluun tai rakasteluun suunnittelematta yllättäen ja vielä luultavasti paikassa, joka hipoo sovinnaisuuden rajoja. Luulen, että asioista puhuminen ja molemmin puolinen avoimuus tilanteessa olisi ehkä fiksumpi lähestymistapa. Ja mielelläni minä myös rakastelisin unien lailla, kunhan se joskus myöhemmin on mahdollista elämäntilanteet huomioiden.

      Vaikka näin kirjoitan, en oikeasti tiedä mitä hän ajattelee vai ajatteleeko ollenkaan. Pallo on hänellä, minä heitin kaksi edellistä kierrosta. En unohda häntä, en pysty vielä. Siis vain elän ja annan ajan kulua ja keskityn muihin asioihin.

      • Anonyymi

        Luoja tätä Ämmää oikeesti. Hommaa jo apua seksiaddiktioosi ennen kuin liittosi hajoaa pimppas limaisuuden takia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luoja tätä Ämmää oikeesti. Hommaa jo apua seksiaddiktioosi ennen kuin liittosi hajoaa pimppas limaisuuden takia

        Sulla se adiktio on siitä puhe mistä puute.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luoja tätä Ämmää oikeesti. Hommaa jo apua seksiaddiktioosi ennen kuin liittosi hajoaa pimppas limaisuuden takia

        Ahdistaako sinua naisen halu? Ilmeisesti pelostava asia. 😂 En ole suhteessa, en ole ollut pitkään aikaan.


    • Anonyymi

      Hankalapa tällaista succubusta on unohtaa. Sen takia varmaan pakenet kun näet kun luulet että vien sulta lopunkin energian.

      • Anonyymi

        Siksipä hyvinkin, on pakko pitää välimatkaa mutta ei se tunnu auttavan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksipä hyvinkin, on pakko pitää välimatkaa mutta ei se tunnu auttavan.

        Voit paeta mutta et piiloutua..


    • Anonyymi

      Onpa järkyttävää, jos joku tuollaisena esiintyy. Toivottavasti ei tarkoituksella kuitenkaan - ja tuollaiselta voi kyllä suojautua. Itse en pyri kenenkään uniin mutta tarvittaessa yritän vaikuttaa rukouksilla mutta vaikutus ei lopulta ole kiinni minusta. ;)
      https://www.youtube.com/watch?v=u9RqcfJLAJA

    • Anonyymi

      Mä vähän luulen, että alkuperäinen suomen kielen muoto Succubuksesta on sukupuu. Voithan sä liittää mielikuviisi vaikka mitä akteja, ei se ole kenenkään muun kuin itsesi syy.

    • Anonyymi

      Unihalvaus on pelottava kokemus, se tapahtuu siinä heräämisen rajamailla Liittyy aivorungon vireystilan sääteleviin mekanismeihin, tietoisuus herää ennen lihas halvauksen päättymistä. . Ei pysty liikkuun, ja pahuuden läsnäolon kokemus. Joillain tuo succubus, vanha noita istuu ihan rinnan päällä. On pohdiskelut paljon, miksi pahuuden, ei hyvyyden läsnäolon kokemus tuossa erikoisessa kokemuksessa.

      • Anonyymi

        Jotkut asiat voidaan selitettää unihalvauksella. En sano, etteikö unihalvausta olisi olemassa myös puhtaasti lääketieteellisenä ilmiönä, mutta siihen voi liittyä muutakin.


    • Anonyymi

      Demoni tästä vielä puuttuikin..
      Itse taidat tosiasiassa olla vellihousujen ylijumala Nysvärtiti.

      • Anonyymi

        Tämä ketju on kyllä taas taattua laatua. Ihan sitä itseään eli täyttä paskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ketju on kyllä taas taattua laatua. Ihan sitä itseään eli täyttä paskaa.

        Suurin osa ketjuista täällä tuntuu olevan, onneksi ei tule enää juurikaan käytyä 😵


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ketju on kyllä taas taattua laatua. Ihan sitä itseään eli täyttä paskaa.

        Kannattaisko sun jo vaihtaa foorumia :) Ihan sivusta vaan pikku vinkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisko sun jo vaihtaa foorumia :) Ihan sivusta vaan pikku vinkki.

        Ketä sinä olet neuvomaan, passiivisagressiivisilla hymiöilläsi 🙂🙂🙂🙂🙄


    • Anonyymi

      Kumpikin uneksi toisesta samaan aikaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe