Anteeksi.. Anteeksi ja Anteeksi

Anonyymi

Nyt mä kämmäsin sit kunnolla, en enää jaksa.. Mä haluun vaan unohtaa sut, mun on pakko ja toivon, että sinä unohdat mut, mä rakastan sua sehän on selvä, mutta jos mä tunnen yhtään onni olemattomasta mustasukkaisuutta se on paha. Tiedän mitä sanoit mulle ja luotankin siihen mutta ylilyönnit kasvaa ja se ei ole minun tyylistä. Työ on työ ja vapaa - aika on vapaa-aika.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Työtä ja yksityiselämää ei sekoiteta toisiinsa, toista ei käytetä hyväksi eikä tuhota kun voi olla rakentava. Elämän hukkakäyntiä on ollut jo vuosia. Kannatko vastuusi?

      • Anonyymi

        Vastuusi mistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastuusi mistä?

        Ootko mustasukkainen siitä kuvasta jonka lähetin. En minä ole kiinnostunut kenestäkään muusta kuin sinusta. Jos saan sinut nii enhän mä mikää idiootti ole että tekisin mitään mikä tuhois meidän suhteen. Haluan tehdä kaikkeni jotta en menetä sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastuusi mistä?

        Tätä kysymystähän olisi tietenkin pitänyt odottaa. Hohhoijaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko mustasukkainen siitä kuvasta jonka lähetin. En minä ole kiinnostunut kenestäkään muusta kuin sinusta. Jos saan sinut nii enhän mä mikää idiootti ole että tekisin mitään mikä tuhois meidän suhteen. Haluan tehdä kaikkeni jotta en menetä sinua.

        Miksi ymppäät mustasukkaisuutta joka pilkkuun. Eikö 'pikku'päähäsi muuta mahdu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä kysymystähän olisi tietenkin pitänyt odottaa. Hohhoijaa

        Hohhoijjaa vihaan tuota sanaa😡.. Miks mä en saa Uutta elämää vaikka kuin toivon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hohhoijjaa vihaan tuota sanaa😡.. Miks mä en saa Uutta elämää vaikka kuin toivon.

        Elämä on helpompaa ilman rikoksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä on helpompaa ilman rikoksia.

        Niin kuka tehnyt rikoksia? Hän ja toinen. Irti päästäminen on joskus vaikeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä on helpompaa ilman rikoksia.

        Se on totta, edestään voi löytää minkä taakseen jättää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on totta, edestään voi löytää minkä taakseen jättää

        Näin on!


    • Anonyymi

      “Maailmassa ei ole mitään jumalallista tai maallista, jota pitäisin rakkautta epäilyttävämpänä. Rakkaus lävistää sielun terävämmällä otteella kuin mikään muu, mikään muu ei kykene samalla tavoin yhtä aikaa sekä täyttämään että sitomaan sydäntä. Siksipä ilman aseita, jotka sen voisivat nujertaa, vetää rakkaus sielun mukanaan aina kaikkeuden syvimpiin syövereihin saakka.”

      -Umberto Eco, Ruusun nimi-

      "Rakkaus on se voima, joka ajaa meidät niin kaikkein jaloimpiin kuin kaikkein halveksittavimpiinkin tekoihin. Varsinkin rakkauden päättyminen ja sen aikaan saama järjen sumentuminen saa meidät liian usein toimimaan harkitsemattomasti. Maksamme rakkaudesta kiskurihintaa, ja monissa tapauksissa maksumiehiksi joutuvat ne, joilla ei ole siihen varaa. "

      • Anonyymi

        Rakkauden tie on typeryyttä maailmalle, mutta viisautta Jumalan lapsille.
        Joka tämän saavuttaa, on rikkaampi kuin yksikään maan päällä, jalompi yhtäkään keisaria ja kaikkea muuta valtaa väkevämpi.

        Luomistyö kätkee kaikki viholliset aikojen alusta asti viimeisiin päiviin. Koko työn ulottuvuus on yhtä rakkauden työtä.
        Kääntyneisyys kestää naulan lävistyksen, joka on kuin kaikkeuden todellinen keskipiste. Paikka ei ole nykyhetkessä, se on ajan tuolla puolen eri ulottuvuudessa.

        Rakkautta ei turhaan verrata kuolemaan; tulen hehku on elämän liekki.


    • Anonyymi

      Miksi nyt kun viimeinkin se on mahdollista kaikin puolin?

      • Anonyymi

        Hänen ja minun tilanne Hmmmm...
        . 💞 Mahdollista ja mahdollista


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3411
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      173
      1449
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1228
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1112
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      795
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      782
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      757
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      41
      739
    Aihe