Onko teillä ja eks seurustelukumppaneillanne

Anonyymi

ollut sama tv-sarjamaku? Vai tuliko riitaa?

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Osaksi, sit välillä kumpikin katseli omia sarjojaan, käytössä kun oli useampi televisio. Ei tuollaisesta ole tarvinnut riidellä. Riidan aiheet yleensä isompia asioita kuin tuo.

    • Anonyymi

      Ex🙄.. Voi kun häntä ei olisi ollutkaan, mutta aikalailla sama, ikinä riidelty sellaisesta.

    • Anonyymi

      ex katseli telkkaria, itse olin koneella. Kun tv:stä loppui hänen ohjelmansa, koneen olisi pitänyt sulkeutua samalla, koska tietokone häiritsi. :) Iso talo, ja tietokone eri kerroksessakin.

      Nykyisen kanssa emme kumpikaan katso telkkaria juurikaan. Meillä on yhdessä ollessa parempaakin tekemistä.

      • Anonyymi

        Kumpaa sä täällä ikävöit. Exää vai seuraavaa?


    • Anonyymi

      Siis arki oli aika perussetti. Aamulla soi kellot noin 1-2 tunnin välieroin kummallakin ja sitten toinen oli jo syönyt, käyny suihkussa jne. kun toinen aloitteli päiväänsä heräillen.

      Aamulla pusut ja moikat ja kouluun. Olimme molemmat opiskelijoita ison osan suhteestamme. Koulut päättyi niin että minä hiihtelin usein siinä neljän aikaan kotiin. Exä joko oli jo kotona tai tuli sitten vasta joskus 17-19 välillä riippuen miten korkeakoulunsa oppitunnit olivat. Mä olin toisen asteen ammattiopinnoissa ja mulla oli päivätyön tyyppisesti oppitunnit.

      Siinä oli sitten ruokailu, läksyjä ja lenkillä tai sitten ex kävi salilla välillä kavereittensa kans niin sellasta siinä illassa. Noin kello 21 meillä oli rituaali istua yhdessä alas sohvalle ja katsoo jotain telkkarista. Se oli semmonen meidän suhdetta vahvistavaa yhteistä aikaa, kaiken opinto.läksy, harraste ja kaverien tapaamisten ristitulessa jossa ei oikein ehtinyt toisen kanssa kauheesti oleen ja jutteleen että mitä kuuluu.

      Meillä oli joitain yhteisiä sarjoja joista kumpikin kiinnostui ja sitten oli tää sukupuolisuudesta johtuvat erot. Minä telenovella ja saippuasarja ihminen ja ex taas toiminta ja scifi. Mä taivuin katseleen noita toimintaa ja scifiä useammin sen mieliksi kuin se mun mieliksi yhtään saippua tai telenovella sarjaa mun mieliksi.
      Sillä paukku hermot niiden mun sarjojen outoon ihmissuhde vatvontaan. Se oikeesti siis hermostui niin että sen kuuli ja näki siitä että sillä alkoi sauhuun ja kärsivällisyys alkoi loppuun. Tajua mite joku voikin ottaa kierroksia jostain fiktiosta niin paljon :D

      Se nyt kuitenkin oli rituaali että voidaan olla hetki ees kahden ja sylikkäin. samalla mainoskatkoille jutella mitä kuuluu jne.

    • Anonyymi

      Mä en katso töllöä. Eksä/Nyksä/Tuksa katsoo mutta aika vähän joten riitaa ei tule.

      • Anonyymi

        Lestat ei kato. Se on syntiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lestat ei kato. Se on syntiä

        No just. Katon koneelta jos on jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No just. Katon koneelta jos on jotain.

        Noin tuntemani lestadiolaiset tekeekin. Ne kattoo koneelta sellaisia uskonnollisia opettavaisia elokuvia tai jumalanpalveluksia

        Telkkari on syntiä kun siellä on seksiä, alastomuutta väkivaltaa jne


    • Anonyymi

      Kyllä on sama vain Benny Hill kelpasi....

    • Anonyymi

      Ei tullut riitaa, kun joustin tarpeen mukaan. Hän sai katsella kaikkien kanavien uutiset ja urheiluruudut

    • Anonyymi

      Tästä kommentoin johonkin ja sä aloit sitä miettiä. Eri maku mutta ei siitä tule riitaa, jos on usempi tv. Ei pitkässä suhteessa halua koko ajan kyhnöttää samalla sohvalla.

      • Anonyymi

        Asennekysymys.


    • Anonyymi

      Eipä tullu siitä riitaa, se toisen kainalossa köllöttely siinä se tärkein juttu. Aika on kuitenki ajanut vähän yli koko tv:n kattomisen. Kuluneita konsepteja, stereotyyppisiä hahmoja kaikki sarjat, elokuvat täynnä.

    • Anonyymi

      Entä aloittajalla itsellään exänsä kanssa. Kaikkia meitä kiinnostaa kovasti tietää oliko sama tv- ohjelmien maku vai tuliko riitaa🤔😂😂😂

      • Anonyymi

        Kauniita ja rohkeita tapitettiin silmät kovana;)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3990
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3822
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      606
      3784
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      17
      2478
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      73
      2368
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      329
      2007
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1990
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      188
      1829
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1519
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1382
    Aihe