Tahtoo tietää

Anonyymi

Sinä mies joka kirjoitit olevasi mustasukkainen minusta. Ja sanoit että haluat minut omaksesi niin kuka olet?
Ja miksi esität viileää kun näemme vaikka toisin on?

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Selvästikään kirjoittaja ei ole sama mies, jonka olet nähnyt. Älä nyt palstakirjoitusten perusteella mene ketään ahdistelemaan. Palstalle kirjoitetaan ympäri Suomea, joten sinulle vastannut saattaa olla satojen kilometrien päässä sinusta. Hän on tarkoittanut omaa kaivattuaan kirjoituksellaan, koska eihän hän sinua tunne!

      • Anonyymi

        En ruukaa ahdistella mutta omin viestin minulle se oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ruukaa ahdistella mutta omin viestin minulle se oli.

        Vaikka se olisi ollut sinun aloitukseesi tai kommenttiisi kirjoitettu, niin se ei ole ollut henkilökohtainen viesti. Luepas uudelleen tämäkin aloitteesi ja mieti sen sisältöä. Siitä ei selviä mitään tunnisteita sinusta, eikä hänestä. Samanlaisia vakuutuksia löytyy melkein jokaisesta ketjusta. Joten mitähän niistä tarkalleen ottaen tarkoitit?


      • Anonyymi

        Uskoisin miehen olevan Pekkuli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka se olisi ollut sinun aloitukseesi tai kommenttiisi kirjoitettu, niin se ei ole ollut henkilökohtainen viesti. Luepas uudelleen tämäkin aloitteesi ja mieti sen sisältöä. Siitä ei selviä mitään tunnisteita sinusta, eikä hänestä. Samanlaisia vakuutuksia löytyy melkein jokaisesta ketjusta. Joten mitähän niistä tarkalleen ottaen tarkoitit?

        Olisin tuonut sulle pussillisen tomaatteja mutta kerkesit lähteä niitä on niin paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisin tuonut sulle pussillisen tomaatteja mutta kerkesit lähteä niitä on niin paljon.

        Syö itse tomaattisi. En ole tänään missään edes ollut .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syö itse tomaattisi. En ole tänään missään edes ollut .

        Olen syönytkin mutten jaksa kaikkea syödä.


    • Anonyymi

      Esitän viileää? En kai. Nyt on varmaan joku toinen mies kysymyksessä.

      • Anonyymi

        Kukas sinä sitten olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukas sinä sitten olet?

        K mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        K mies.

        😂😂😂


    • Anonyymi

      Kysyt että kuka olet mutta esitit kuitenkin viileää., ristiriitaista?

      Herää pahvi. Tuskin on hän. Ei Suomen kaikki ilävöijät automaattisesti suuntaudu tänne, ja jos kerran on viileä niin kaipaakokaan?

      Tämä palsta on pösilötunnistelijoita täynnä.

      • Anonyymi

        Häneltä minulle kirjoitus oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häneltä minulle kirjoitus oli.

        Höpöhöpö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö

        Pöpöpö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö

        Aloituksesi on jo niin epälooginen, etten ihmetele, että tunnistelet.


    • Anonyymi

      Onhan näitä joita voi haluta. Pidätyskyky on suuri. Tähän asti vielä ehjin nahoin. Voi voi,,,,

      • Anonyymi

        Hätähousu olet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2052
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      46
      1591
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe