Pariskunta Niemi-Manninen

Anonyymi

Olen seurannut näitä Instragramissa, mutta nyt tuli semmosta settiä, että en enää pysty. Nyt tää pariskunta on mennyt Rikkaat-Rahattomat ohjelmaan. He siis ihan oikeasti ajattelee olevansa rikkaita. Menevät sinne nyt jonkun toisen kotiin naureskelemaan. Kuulemma niin rankkaa, kun on viikko kuvattu, että skumppaa vaatii.

Mä en enää tiedä, että mitkä näiden ihmisten arvot on, missä ne on. Rahassa ja materiassa.

Olen mä ennenkin näitä ihmetellyt, mutta tää tv-ohjelma juttu oli nyt piste. Olen sata varma, ettei nuo kummitkaan enää ymmärrä, vaikka eivät varmaan sitä ääneen sano.

Ja vielä se tärkein. En ole kateellinen, en todellakaan, aivan päinvastoin. Säälin ja todella paljon. Minulla on arvot niin toisenlaiset.

63

3952

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eli sääliä ja myötähäpeää.

      • Anonyymi

        Eihän nuo mitään rikkaita ole 😂. Heidät kyllä tunnetaan täällä ’syntysijoilla’.


    • Anonyymi

      JOstakin on saatava rahaa,öky elämän ylläpitoon. Eipä tarvitse katsoa. Esittävätko köyhiksiä.

      • Anonyymi

        Miten voidaan jatkuvalla syötöllä tuottaa näitä kaiken maailman roska ohjelmia ??? Eihän näitä kukaan katso ainakaan jos hiukankin on järkeä päässä, ala-arvoista shittiä, joihin raahataan juurikin näitä " rikkaita ja rahattomia " turhuuksia. Katsojien aliarvioimista mitä suuremmassa määrin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voidaan jatkuvalla syötöllä tuottaa näitä kaiken maailman roska ohjelmia ??? Eihän näitä kukaan katso ainakaan jos hiukankin on järkeä päässä, ala-arvoista shittiä, joihin raahataan juurikin näitä " rikkaita ja rahattomia " turhuuksia. Katsojien aliarvioimista mitä suuremmassa määrin.

        Samaa mieltä , katsojia pidetään tyhminä, katsoin viisi minuuttia ja kanavan vaihto.
        En olis edes aloittanut katsoa koko ohjelmaa, mutta tunnen toisen pariskunnan, niin sen takii vilkaisin, mutta ihan paskaa jo koko alku.


    • Anonyymi

      Ei mitään negatiivista sanottavaa heistä.

    • Anonyymi

      Siis onko nää se varaton, ulosotossa oleva, työtön pari siinä ohjelmassa?
      Nääkö siis pääsee viikoksi asumaan jonkun työssäkäyvän, asiansa hoitavan perheen kämppään viikoksi?
      Kahden asunnon loukussa tyhmyyttään elävä tollopari kun ei kyllä rikkaista käy millään mittapuulla.

    • Anonyymi

      Luulin aloitusta lukiessa että olisivat se köyhä pari...

      • Anonyymi

        Onkohan tolla parilla vähän liian suuret luulot itsestään? Ihme jos sama vika molemmilla, yleensä toinen on järkevämpi ja pitää jalat maassa.


      • Anonyymi

        Minä myös. Ylivelkaantuneet waana-be julkkikset ja joku työllään rikastunut pariskunta, jolla elämänarvot ei ulkonäössä ja materiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä myös. Ylivelkaantuneet waana-be julkkikset ja joku työllään rikastunut pariskunta, jolla elämänarvot ei ulkonäössä ja materiassa.

        Temppari pariskunta , ukko tehnyt kunnon konkurssin ja verottajalle sekä tavarantoimittajille konkasta rutosti velkaa nykyiset velat, ovat myös kahden talon loukussa ja molemmista velkaa.


    • Anonyymi

      Miten paljon nää oikeasti tienaa?
      Talo on joo hieno ja kallis mutta onko maksettu?
      Aki on joo telkkarissa mut ei niin iso nimi että tienaisi niinku joku Leppilampi.
      Valmentavat joo mut tuskin siitäkään mitään isoja summia tulee. Eli mistä näiden rahat tulee? Onko niillä jotain muita bisneksiä tai rikkaita sukulaisia?

      • Anonyymi

        Ei, mutta velkaa saa, kun vain hakee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, mutta velkaa saa, kun vain hakee.

        Ehkä talo ym, ovat takuina velkoja vastaan, joten jos velat jää käsiin, niin kaikki menee.
        Ja jos pankki ei saa omiaan pois myymällä kiinteistön niin se on sitten voi voi ja kyseinen pariskunta on ulosotossa lopun elämäänsä.


      • Anonyymi

        Aki haluis olla niinku Sukari, Sukari on varakas ja ei sillä ole velkaa pilvin pimein, eikä ole tehnyt konkkaa.
        Sukari on liikemies, ja osaa tehdä rahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, mutta velkaa saa, kun vain hakee.

        Mistä muka velkaa saa kun hakee ? Pitää olla puhtaat luottotiedot ja sittenkin tiukkaa tekee. Enkä puhu itsestäni vaan yrittäjä ystävistä.


    • Anonyymi

      Ehkä uusi formaatti joka nimi on järkevät Tavikset vs ylivelkaantuneet vb rikkaat.
      Nää tollot vain luulee olevansa siinä toisessa. Eikös senkin nimi selvinnyt osallistujille vasta kuvausten jälkeen 😂.
      En ikinä seuraisi noita yksinkertaisia ihmisiä

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mä luulin, ovat se rahaton pari! Toi pariskunta tullut tutuksi lähes 0 tuloistaan, konkursseista, joku laittoi tännekin jonkun Akin firman tiedot, kun olosotossa satoja tuhansia. Ny mä kualen nauruun. Jos velkarahalla ostaa 600 t talon, mitä hittoa, kuvittelevat nyt olevansa rikkaita vai? Aivan tosi noloa. Rikas on sellainen, jolla on velattomat miljoonatalot, ei tarvitse käydä töissä, tileillä miljoonia. Toi pariskunta on tavallinen suomalainen pariskunta. Voi apuaaaaaa.... 😀 Ymmärrän että joku Topi Sukari oli tossa ohjelmassa.

      • Anonyymi

        Vain Akilla on verovelkaa perässä noin 140 000€ , sillä oli rakennusfirma joka meni konkkaan , Aki on ammatiltaan timpuri. Porin rintamamiestalo on myös vain Akin ,sen hän osti exänsä kaa jo ennen, kun tunsi edes Ritaa ja siitäkin velkaa vielä ja se talo on taas myynnissä.
        Nyt heillä tietty yhdessä talovelkaa Lempäälän ökytalosta.
        He ovat hyvinvointiyrittäjiä ja Rita on yrityksen toimitusjohtaja ja Aki kertoi , että hän on vain duunari yrityksessä, taitaa koko yritys olla vain Ritan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain Akilla on verovelkaa perässä noin 140 000€ , sillä oli rakennusfirma joka meni konkkaan , Aki on ammatiltaan timpuri. Porin rintamamiestalo on myös vain Akin ,sen hän osti exänsä kaa jo ennen, kun tunsi edes Ritaa ja siitäkin velkaa vielä ja se talo on taas myynnissä.
        Nyt heillä tietty yhdessä talovelkaa Lempäälän ökytalosta.
        He ovat hyvinvointiyrittäjiä ja Rita on yrityksen toimitusjohtaja ja Aki kertoi , että hän on vain duunari yrityksessä, taitaa koko yritys olla vain Ritan .

        Akin ei kantsi paljoa tienata, koska ulosotto vie kaiken, Ritaa tämä ei koske , hän voi työllistää Akia ja kaikki raha mikä tulee niin menee firman kautta.


    • Anonyymi

      Ehkä ne edustaakin sarjassa rahattomia? 😁

      • Anonyymi

        Ihan kiva pariskunta, mitä olen joskus jutellut heidän kanssa ja eivät vaikuta leuhkilta ainakaan.


      • Anonyymi

        Rahattomia ne on, siltä ainakin vaikuttaa. Näyttelemistä on, jos rikkaita ovat.


    • Anonyymi

      Myötähäpeää hän😭 onko ne oikeasti siinä ohjelmassa?

    • Anonyymi

      Sanat eivät riitä kertomaan paljonko halveksin tätä white ttträäsh sakkia saaatana....

    • Anonyymi

      Toi jakso on kyllä pakko katsoa. Millä ne perustelee rikkauksiaan ja paljonko viikko budjetti on. Ei varmaan pysy naama vakavana edes itsellään. Laittakaa kommentteja kun ohjelma tulee!!

      • Anonyymi

        Saadaan tosiaankin nauraa näille pelleille hehhehe... :-)


    • Anonyymi

      Jos Akilla on helvetti soikoon verovelkoja, niin miksi vouti ei pengo asiaa ja ulosmittaa Porin taloa? Ja millä helvetilä' on ostettu Lempäälästää talo joka lähes miljoonnan arvonen? Onko Rita sitten saatanan rikas ja maksaa Akin puoletsa kaikki?

      https://www.is.fi/viihde/art-2000007798051.html

      • Anonyymi

        Lempäälän talo maksoi vain 650 000€ ei miljoonaa, ja saivathan he nyt lainan siihen, jo tuo Porin rintamamiestalo on vain Akin , se osti sen ennen exänsä kanssa ja Aki remppasi talon itse, koska on ammatiltaan timpuri.
        Aki teki konkurssin ex rakennus firma Akku Manninen kanssa ja siitä ei jäänyt muuta , kun velkaa, ja hän lyhentää tuota velkaansa pikkuhiljaa koko ajan.
        Tämä nykyinen RitAki on yksin Ritan ja Aki on siellä vain duunarina, näin Aki kertoi iltalehdissä taannoin.
        Avioliitossa on velvollinen auttamaan toinen toista ,jos toisella menee huonosti niin sillon autetaan ,jos siihen on mahdollisuus.
        Velalla voi elää, kunhan hoitaa lyhennykset ja korot.


      • Anonyymi

        Ritalla on rahaa, ettäs tiedät, Aki on tyhjätasku.


      • Anonyymi

        Oletkos kuullut , että jotkut on saaneet hyvin perintöä, eikä se talo nyt mitään miljoonaa maksanut , vaan noin puoli miljoonaa, ja kaksi maksajaa.
        Monilla on avioliitossa kaikki yhteistä, eikä lasketa kuka mitäkin tienaa, tai saa perintöä, se on sitä rakkautta.


    • Anonyymi

      Aki ajelee Kia Spottagella ja Rita Skoda Yetillä.
      Ei köyhät ihmiset kalliita maastureita pysty hankkimaan. Joten se heidän köyhyydestään.

      • Anonyymi

        Ei ne niiden omia autoja ole , ne on firman liisattuja autoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne niiden omia autoja ole , ne on firman liisattuja autoja

        Hyvä täsmennys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne niiden omia autoja ole , ne on firman liisattuja autoja

        Ei autoja luottotiedoton voi leasata. Olipa firman muoto mikä tahansa ja firma puhdas. Aina katsotaan omistajan luottotiedot.


    • Anonyymi

      Mut jos on verovelkaa niin pitäis uklosmitata voudin toi Lempäälän talo ja sillä maksattaa velat. Sairasta että veronmaksajat maksaa velkoja ja nää ei ees hoida omia osuuttaan

      • Anonyymi

        Lempäälän talo on myös Ritan ja heidän lapsen koti, ja Ritalla ei ole mitään tekemistä Akin velkojen kanssa ,ne velat Aki teki ennen, kun edes tunsi Ritaa, velka on sen kenen nimissä se on , siis Akin.
        Rintamamiestalo Porin perällä on ainoastaan Akin nimissä , sen tietty vois ulosmitata, mutta ehkä tuo Aki on järjestellyt nuo velkansa ja lyhentää niitä pikkuhiljaa.


      • Anonyymi

        Verovelat vanhenee 15 vuodessa ja myos voi tehda sopimuksen velan hoitamisesta.


      • Anonyymi

        Laki ei ole kaikille sama. Pienestä velasta ulosotto kertoi ystävälleni, että koti menee alta. Toisissa kunnissa/ kaupungeissa velallinen saa maksuvapaa kuukausia ja toisissa ei. Mielivalta jyllää edelleen.


    • Anonyymi

      Kyllä ihmisiä härnää kun toisilla on vara ottaa isot talolainat, autolainat, remppalainat ja syödä ulkona. Käsittääkseni rahattomalla ei ole vara ottaa edes lainoja moisiin taloihin.

    • Anonyymi

      Naurettavan kuuloista kun tää Aki muka rikkaana hokee kokoajan Hummeristaan, Hummer ei olisi sopinut tänne parkkiin ja kuinka Hummerin polttoaineeseenkaan ei riitä näiden nuorten viikkobudjetti. Ootteko kuulleet kuin oikeasti rikkaat mm. Herlinit tai kius Haviat ym kehuu autoillaan. Niin ei mitenkään.

      Sitä tyttöpolosta ihmettelin, miksi on vetänyt tussilla suunsa ympärille paksun viivan. Näytti amerikkalaiselta tai pellen lapselta. Kaislahame vaan puuttui. Ja lopussa kun istuivat hotelli Tornissa niin tämän tytön nilkkasukka pullisti ihoa. Nuorella ihmisellä turvotusta jaloissa?

      • Anonyymi

        Just, ja lähes kolme vuotiaalla vaipat koko ajan, ei ole opetettu potalle.
        Kyllä kolme vuotiaan kuuluis olla jo päivisin ilman vaippaa ja kertoa, koska on hätä.


    • Anonyymi

      Ei näyttänyt amerikkalaiselta vaan afrikkalaiselta, kone kääntää...

    • Anonyymi

      Mun mielestä molemmat ylimielisiä pellejä. Ei niitä vaan pysty katsomaan missään ohjelmassa.

    • Anonyymi

      Vauvaa näytellään liikaa julkisuudessa. Yleensähän somekuvistakin pimennetttään vauvojenkin päät. Lapsen pitäisi saada itse päättää meneekö julkisuuteen vai ei ja pieni ei pysty vielä sanomaan, joten sitä pitäisi suojella.

      • Anonyymi

        Ei se enää mikään vauva ole , vaan toukokuussa täyttää kolme vuotta , olisko leikki-ikäinen.


    • Anonyymi

      Onko se niiden firma siinä parakissa pihalla, ja kuinka sellaisen peltilootan saa pystyttää naapurin rajalle? Millainenhan kolkelkuuluu, kun siellä rataa kolistellaan, en haluaisi olla noiden naapuri. Emäntä kertoi tottuneensa kaikkeen ylelliseen, ja isäntä kehui hyväksyvänsä vaan parahaan viskin ja ilman hyvää viiniä ei tule toimeen! Voi hyvää päivää tätä ulostuloa, tuollaisillako he luulevat olevansa rikkaita? Kukaan tosi rikas ei kerdku elämällään , vaan se on ihan luonnollista kun heillä on varaa vaikka mihin, mutta eivät pidä niitä asioita leuhkimisen arvoisina, mutta entinen köyhä tekee niin.

      • Anonyymi

        Se peltitoosa ei tarvii mitään rakennuslupaa, kun se on siirettävissä paikasta toiseen.


    • Anonyymi

      Eikös Akin sisko kertonut ohjelmassa että molemmat, Aki ja Rita ovat köyhistä oloista lähtöisin. Kyllä taas suomalainen kateus kukoistaa!! Minusta molemmat niin symppiksiä ja varmasti töitä tekevät, toki siitä saa nauttiakin.

      Ja tämä nuoripari,suloisia molemmat, varmaan saatte jotain kiksejä, kun pakko heidätkin haukkua!!

    • Anonyymi

      Heillä näkyy olevan tuollainen tyyli näytellä rikasta ja leuhkia uima-altaillaan? Totuus on monesti toinen kuin annetaan ymmärtää. Menee vuosi tai kaks ja pariskunta riitaantuu ja sitten paljastuu kaikki yli varojensa elämiset yms. Tuossa Ritassa ärsyttää, että kelle se esittää tollasta ihme donnaa " en voisi elää ellen pääsisi joka viikko kampaajalle ja ripsihuoltoon ja meikitkin niin maksaa" kuka oikeesti välittää tuollaisesta keski-ikäisestä mammasta onko sillä ripset vai ei? Ellei sitten pelkää, että mies katselee nuorempia? Hirvee ulkonäköpaine varmaan? Oi mustikoita pitää saada joka aamu. Ihana ylellisyys mihin ei köyhät pysty. Kaikki köyhät ei niitä ulkolaisia mustikoita ostais muutenkaan, kun jostain etelä-afrikkalaiselta luomutilalta tulevat. Luomu tarkoittaa että viljelijä käy kusella puskan juuressa. Hyvää ruokahalua vaan!

      • Anonyymi

        Minulla köyhällä on mustikoita monta litraa pakkasessa ja ihan itse olen ne metsästä hakenut, samoin vadelmaa, puolukkaa ja suppilovahveroita, metsät on aina loppukesästä herkkuja tulvillaan.
        Minulla on myös lakkoja, joita hain Lapin reissulta ihan itse noukkimalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla köyhällä on mustikoita monta litraa pakkasessa ja ihan itse olen ne metsästä hakenut, samoin vadelmaa, puolukkaa ja suppilovahveroita, metsät on aina loppukesästä herkkuja tulvillaan.
        Minulla on myös lakkoja, joita hain Lapin reissulta ihan itse noukkimalla.

        Samoin ja mulla myös puutarhamarjat ja omenasosetta pakastimessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla köyhällä on mustikoita monta litraa pakkasessa ja ihan itse olen ne metsästä hakenut, samoin vadelmaa, puolukkaa ja suppilovahveroita, metsät on aina loppukesästä herkkuja tulvillaan.
        Minulla on myös lakkoja, joita hain Lapin reissulta ihan itse noukkimalla.

        Sama. En menis ostaa ulkolaisia marjoja. Niistä on monet vatsapöpöt ja alkueläimet ihmiset saaneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama. En menis ostaa ulkolaisia marjoja. Niistä on monet vatsapöpöt ja alkueläimet ihmiset saaneet.

        Miksi ei Aki ja Rita mene mustikkametsään, tai ostais Tampereen torilta ihan suomalaista marjaa,ja pakastais , torit on pullollaan marjaa kesäisin nuo pensasmustikat on tuotu Marokosta.


      • Anonyymi

        Huvittaa tää niiden Meksikon reissu. Siinä on parisuhde koetuksella. Rouva kuvaa vaan varpaitaan instaan ja ukko paimentaa 2 vuotiasta. Oi NAM 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huvittaa tää niiden Meksikon reissu. Siinä on parisuhde koetuksella. Rouva kuvaa vaan varpaitaan instaan ja ukko paimentaa 2 vuotiasta. Oi NAM 😂

        Ei sitä nyt voi lärviään näyttää, kun on paha silmätulehdus, joka alkoi jo Suomessa.
        Mitäs nähtävyyksiä siellä Meksikossa mahtaa olla, nuo ei varmaan rantaa pitemmälle mene.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä nyt voi lärviään näyttää, kun on paha silmätulehdus, joka alkoi jo Suomessa.
        Mitäs nähtävyyksiä siellä Meksikossa mahtaa olla, nuo ei varmaan rantaa pitemmälle mene.

        Näille rikkaille ei kanaria kelpaa v..mitä ääliöitä mokomat muka rikkaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näille rikkaille ei kanaria kelpaa v..mitä ääliöitä mokomat muka rikkaat.

        Meksikossa on edullista eläminen , köyhä maa, josta jengi haluaa Yhdysvaltoihin, Trumppi inhoo latinoja ja alkoi rakentaa aitaa rajalle joka jäi kesken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näille rikkaille ei kanaria kelpaa v..mitä ääliöitä mokomat muka rikkaat.

        No, Meksiko ei nyt niin ihmeellinen ole, jos mulla olis rahaa, niin olisin mennyt USA: an Kaliforniaan , siellä kaikki äveriäät käy, siellä olis ollu Disneyland pikku likalle , Los Angeles ja Hollywood.


    • Anonyymi

      ”En ole kateellinen” 😂 pls

    • Anonyymi

      Olisi ihan hauska nähdä, että Rita joskus pukisi Donnaa esim. päikkyyn lähdössä ja leikkisi kotona Donnan kanssa. Kyllä kai Akikin osaa kuvata .

      • Anonyymi

        Niillä on Rita päällikkö, ja pikku Aki tekee just niin kun Rita käskee.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1990
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1549
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      141
      1408
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1250
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1077
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      121
      970
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      967
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      50
      792
    Aihe