Uskallatko

Anonyymi

ajatella seurassani ääneen?
Ja mikä olisi eka ajatuksesi?

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olen miehen seurassa ajatellut ääneen, sanoinkin joskus jollain hellyttävällä nimellä.. se oli vahinko vaikka mieleni sitä halunnut selkeästi ilmaista jo pidemmän aikaan. Silloin se vain siis lipsahti😊

    • Anonyymi

      Salaisia ajatuksiani sinusta en kyllä kehtaisi ääneen sanoa.. En ennenkuin tunnetaan paremmin. Usein mietin miltä se tuntuisi koskettaa ja tulla kosketetuksi, jo senkin ajattelu saa minut hyvin lämpöiseksi:) n>m

      • Anonyymi

        Sehän pitää kokea. Sitten kaikki on helpompaa, niin ja tutumpaa. m>n


    • Anonyymi

      Eka ajatukseni olisi se että miksi verohallinnon pirtsakoita työntekijöitä ei kiinnosta bb-talon tapahtumat🤔

    • Anonyymi

      taatusti jotain hieman tuhmaa . . . ja minulla on tosiaan toisinaan omituinen tapa ajatella ääneen . . .

      • Anonyymi

        . . . ja taatusti jotain seksiin liittyvää 😂


    • Anonyymi

      En uskalla kun seurassa on aina muitakin. "Älä katso tai hän tai muut huomaa"

    • Anonyymi

      Miehen seurassa ensimmäinen ajatukseni olisi, että onpa kiva nähdä häntä taas. Ja kyllä, saatan usein ajatella ääneen.

      • Anonyymi

        Tuo oon kaunis ajatus 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo oon kaunis ajatus 😊

        Toivottavasti vaan saan niin joskus vielä ajatella ja sanoa ääneen.


    • Anonyymi

      Eihän sun tarvitse herätä aamulla aikaisin...
      😘

    • Anonyymi

      Salaa vilkuilen sivusilmällä kun huulesi ovat vähän mutrussa, suloisesti pullollaan 😄

      • Anonyymi

        Ja hidas sytytys kun näköjään on niin sanoisin siihen perään "Noi sun huulet 😍"


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sun seurassa? En edes tiedä kuka sä luulet olevas, mutta Juhan seurassa enemmänkin tarkkailin tilannetta, sillä tiesin enemmän kuin annoin ymmärtää tietäväni, mutta sitä en tiennyt miks toimi sillee? Se epäilytti ja sai jokseenkin varautuneeksi, kun ei se ihan normaalia oo.

      Yleensäkin mä kyllä ajattelen sisäisesti enemmän kuin tuon sanallisesti julki. Mä oon harkitseva siinä mitä ajatuksistani tuon ääneen esille ja miten. Ainoastaan jos kiihdyn kunnolla ei suodatus enää toimi.

      Tällä hetkellä eka ajatus häneen liittyen on: "Uskallakin koetella onnees valehtelemalla enää kertaakaan! Mun katse lävistää sut ja näkee sieluus asti sekunnissa. Jäät kiinni sadasosa sekassa ja mittani on ääriään myöten täynnä joten jälki ei tuu olemaan kaunista kun räjähdän silmilles täydellisesti

    • Anonyymi

      No siinä se pirulainen nyt sitte on....

    • Anonyymi

      En yleensä tykkää salailla ajatuksiani yhtään, varmaan pälättäisin paljonkin ajatuksiani kuin papupata, yleensä saan siitä palautetta. Saattaa mennä jopa rasittavaksi, näin varoituksena vain😌

      • Anonyymi

        Kukaan ei sitä tiedä kuinvsinä ite.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe