Ahneus nostaa päätään

Anonyymi

Mikään ei riitä, 5000€/kk niin se on liian vähän.

KT:n tilaston mukaan lääkärien keskipalkka oli viime vuonna 7 755 euroa. Suomessa palkansaajan keskiansio kuukaudessa vuonna 2019 oli 3 532 euroa.

Havukka-aho miettisi, jos jokainen tekee kykyjensä mukaista työtä saman ajan niin palkka voisi olla sama.
Hyym ja jos lasketaan työlle arvo onko siivoojan tai hoitajan työ heikompi arvoista kuin insinöörin tai kauppaneuvoksen työ.

Minä tiedän, mutta en kerro.

3

<50

Vastaukset

• Jaha se taitaa olla niin että raha ratkaisee.

• Kannattaisi varmaan opiskella lääkäriksi jos mielii hyville palkoille. Samoin sotilaille on hyvävelisysteemi neuvotellut hyvät palkat ja edut.

• No jos siivoojan palkka nostetaan lääkärin tasolle, niin silloin myös lääkärin palkkaa korotetaan samassa suhteessa ja hinnat nousevat myös samassa suhteessa. Lääkäreistä on myös pulaa, siivoojista ei ole pulaa, mikä osaltaan määrää palkkatasoa.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

SEISKA.FI

• Kotiovelta suoraan ladulle! Aino-Kaisa Saarinen hiihtää nykyään tyttärensä kanssa – ”Hän saa itse päättää elämästään”
    • Esko Eerikäinen täytti tänään 47 vuotta ja julkaisi lapsuuskuvansa, Martina Aitolehdeltä topakka onnitteluviesti - katso!
    • Totuus syöpää sairastavan Janita Lukkarisen voinnista paljastuu Seiskan koskettavassa minidokumentissa: ”Kuolen 27-vuotiaana – olen jo niin huonossa kunnossa”

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Latvala yrittää iskeä Sara Sieppiä!

JM Latvala selvästi nyt Saran perässä. On käynyt kommentoimassa Saran kuvia niin ettei oikein voi käsittää väärin et mistä on kyse. Tää olis kyllä hy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      11066
    2. Sofian työt selitettynä

Täällä on niin paljon näitä ”Sofia ei käy töissä” aloituksia niin selvennettäköön nyt mitä ne Sofian työt on. Sofia tekee ns. vaikuttajamarkkinointi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      5407
    3. Vuosittainen ajoneuvovero kolminkertaistumassa

Tulisi keskimäärin 500 euroa lisää veroa auton vuosittaiseen käyttömaksuun. https://www.is.fi/autot/art-2000006674458.html
      Maailman menoa
      258
      2829