Uskallatko mies kohdata mut?

Anonyymi

Tietäen, että mulla on suuria tunteita sua kohtaan? Uskallatko? Pelkäätkö?
Naiselta.

70

761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uskaltaisin, mutta pelottaisi, jos olisit kaivattuni............
      <3

      • Anonyymi

        En taida olla Riston kaivattu :)


    • Anonyymi

      Onhan tuo nyt pelottavaa, itse ainakin pelkäisin. Mutta uskaltaisin kyllä ja olisihan tuo asia kohdattava kuitenkin. Ja ovathan suuret tunteet nyt kuitenkin kaunis asia, vaikka herkkä ja pelottavakin.

      • Anonyymi

        Hieno vastaus. Menin ihan sanattomaksi.


    • Anonyymi

      Mitäs nyt? Eikö se ole ollut toisinpäin, sinä olet pelännyt läheisiä kohtaamisia. No, kieltämättä, poikkeuksiakin on ollut.

      • Anonyymi

        Pelännyt ja niitä halunnut. Sellaista se on kun täysillä ihastuu. En voi tietää miltä susta (hänestä) tuntuu, siksi kysyin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelännyt ja niitä halunnut. Sellaista se on kun täysillä ihastuu. En voi tietää miltä susta (hänestä) tuntuu, siksi kysyin.

        No mulla tuntuu niin, että haluan aina painatua sinuun. Läheisyyttä ja kosketuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mulla tuntuu niin, että haluan aina painatua sinuun. Läheisyyttä ja kosketuksia.

        Samaa mulla aina tuntuu kun sut näen.


    • Anonyymi

      En. Jos tietäisin että nainen rakastaa minua, niin minä menisin hänen luokseen. Koko matkan itkisin siksi kun en aiemmin tiennyt ja ajattelin ettei mua haluaisi omakseen.

      • Anonyymi

        Voi miten ihanasti kirjoitettu. Toivottavasti tuuli tuo sulle tiedon äkkiä. Tai joku muu kanava.


      • Anonyymi

        Siis en pelkää. Rakkaus karkoittaa pelon. Minä vaan olisin hänestä niin iloinen varmaan että puheeni olisi pelkästään iloista muminaa. Mutta sekään ei nolottaisi, kun hän rakastaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis en pelkää. Rakkaus karkoittaa pelon. Minä vaan olisin hänestä niin iloinen varmaan että puheeni olisi pelkästään iloista muminaa. Mutta sekään ei nolottaisi, kun hän rakastaisi.

        Kirjoituksesi sai minut herkistymään. Olet varmasti upea ihminen ja toivon, että löydät kaivattusi.


      • Anonyymi

        Älkää taas jauhako tuota samaa paskaa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi miten ihanasti kirjoitettu. Toivottavasti tuuli tuo sulle tiedon äkkiä. Tai joku muu kanava.

        Woi miten ihanasti kirjoitettu raak raak raak, ku ei sitä miestä kiinnosta raak raak raak, se inhoo sua. anonyymi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää taas jauhako tuota samaa paskaa....

        Onneksi teidän kommenteilla ja mielipiteillä ei ole mitään väliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi teidän kommenteilla ja mielipiteillä ei ole mitään väliä.

        Samaa mieltä. Annetaan rouvien sairastaa ja kaivataan me terveet täällä toisiamme hissukseen :)
        t. aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Woi miten ihanasti kirjoitettu raak raak raak, ku ei sitä miestä kiinnosta raak raak raak, se inhoo sua. anonyymi.

        No vittu enhän mä tarkoittanut että tuo mies kirjoittaa mulle vaan toivoin tuolle miehelle omansa kanssa sitä, että hän saa tietää. Senkin ääliö. Sitäpaitsi mä oon ihana ja kuka vaan rakastaisi mua jos voisi ja tietäisi mut :)


    • Anonyymi

      En pelkkäää saatana

      • Anonyymi

        Säätänä


      • Anonyymi

        Pelkäätpäs kun kiroilet heti.


    • Anonyymi

      No voisin vaikka uskaltaakin ☺️

      • Anonyymi

        Rohkea olet.


    • Anonyymi

      Hieno kysymys! Ja täyttä asiaa. Monesti vaatii aikalailla rohkeutta tavata ihminen, kenestä pitää, mutta epävarmuus toisen tunteista, luo jännitteen välille. Kyllä mieskin, vaikka yleisesti rohkeampana pidetään, saattaa olla haavoittuvainen naisen edessä, melko usein naisella on valta ja kauneus etuna, ja mies joutuu silloin tuskailemaan oikeita lähestymistapoja. Usein auttaa jos välit ovat jo olemassa, tuntee toisen ja tietää, ettei joudu kovin hankalaan tilanteeseen. Mutta kyllä miehet yleensä uskaltavat, silloin kun kokevat asian olevan uskaltamis kynnyksen yläpuolella. Sanoisin että, ei mies pysty kastroimaan ajatuksia vaan tuo ne esille jossain muodossa.

      • Anonyymi

        En usko, että kaikki miehet ajattelee samoin. Jokainen mies voi kirjoittaa omasta puolestaan, mutta ei koko ihmiskunnan puolesta.


    • Anonyymi

      Millon haluan heti

      • Anonyymi

        Vaikka heti. Harmi vaan luin sut vasta nyt. Tässähän meni 4 tuntia aikaa taas hukkaan.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En pelkää kohtaamista, mutta pakkeja pelkään. Mieheltä.

      • Anonyymi

        Niin minäkin pakkeja pelkään vaikka tuskin tarvitsee edes ajatella saavansa niitä siltä mieheltä koska on varattu ja yritän muihin miehiin keskittyä jos sattuu kohdalle. Liian pitkään ajattelin jos.. eroaisi tai muuten ilmaisi halunsa nähdä ja jutella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin pakkeja pelkään vaikka tuskin tarvitsee edes ajatella saavansa niitä siltä mieheltä koska on varattu ja yritän muihin miehiin keskittyä jos sattuu kohdalle. Liian pitkään ajattelin jos.. eroaisi tai muuten ilmaisi halunsa nähdä ja jutella.

        Tämä sivusta, ei liity aloitukseen.


      • Anonyymi

        Miksi pelkäät pakkeja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin pakkeja pelkään vaikka tuskin tarvitsee edes ajatella saavansa niitä siltä mieheltä koska on varattu ja yritän muihin miehiin keskittyä jos sattuu kohdalle. Liian pitkään ajattelin jos.. eroaisi tai muuten ilmaisi halunsa nähdä ja jutella.

        Oletko itse antanut miehelle fudut...ja viestittely kiellon myös??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko itse antanut miehelle fudut...ja viestittely kiellon myös??

        Kyllä lopetin orastavan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä lopetin orastavan.

        Mitä,mikä orasti?


    • Anonyymi

      Veitsilusikkahaarukkayhdistelmä on hyvä.

      • Anonyymi

        Joo, niin onkin. Tuohan oli ihan hyvä vihje.


      • Anonyymi

        Eihän ole..


      • Anonyymi

        Teidän kannattaisi jättää tämä palsta noin aikaisin aamulla väliin arvon rouvat. Jutuissa ei mitään järkee.


    • Anonyymi

      Kyllä uskallan kohdata. Olis jo aika muutenkin.

      • Anonyymi

        Kauanko jaksat valehdella kaikille?


      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Alkaa sen verran olla aikaa kulunut, että mua vähän jännittää. Tai ainahan mua on hän vähän jännittänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauanko jaksat valehdella kaikille?

        Valehdella mistä muka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehdella mistä muka?

        Se oli joku sivullinen. Älä ota vakavasti.


    • Anonyymi

      Ei kiitos. Sun vierellä jalat notkuu.

      • Anonyymi

        Sivusta: mulla naisella sama ongelma. Voitas joskus törmäillä bussikäytävän penkeillä niin vois istua jännittävimmät hetket.


      • Anonyymi

        Mikä ihme sua vaivaa?

        mies


      • Anonyymi

        Mitkä lääkkeet? En halua samoja!


      • Anonyymi

        Haittaako se? Sehän on vaan hyvä jos vähän notkahtelee. Kertoo tunteista. Niin notkuu mullakin sen miehen vieressä.


    • Anonyymi

      Kohtaamisia syntyy pakostakin ja asiat selvitetään kohdatessa. Ei täällä.

      • Anonyymi

        Kukin viestii miten pystyy.


      • Anonyymi

        Puhut asiaa. Täällä on turhan sekavaa. Ei tiedä vaikka oman kaivattunsa torjuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut asiaa. Täällä on turhan sekavaa. Ei tiedä vaikka oman kaivattunsa torjuisi.

        Lisään vielä että sivusta oli tämä kommentti


    • Anonyymi

      Tunteilla ei ole merkitystä silloin kun ne ovat yksipuolisia!

      • Anonyymi

        On niillä silloinkin merkitystä, ei vaan johda mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On niillä silloinkin merkitystä, ei vaan johda mihinkään.

        Silloin myös pitää toiselle olla rehellinen eikä jatkaa mitään pelleilyä. Toisilla ihmisillä ei saa leikkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin myös pitää toiselle olla rehellinen eikä jatkaa mitään pelleilyä. Toisilla ihmisillä ei saa leikkiä.

        Tämä on totta ja sen takia niillä tunteilla on väliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On niillä silloinkin merkitystä, ei vaan johda mihinkään.

        Nämä ei sitten liity aloittajaan. Tulin tänne vasta nyt tänään lukemaan toisten naisten oksennuksia.


      • Anonyymi

        Sitten pitää selvittää onko ne yksipuolisia vai ei. Siihen asti niillä on paljonkin merkitystä. Sitäpaitsi tunne on tunne vaikka kohdetta ei kiinnostaisi yhtään. Täysin tarpeeton kommentti kun et sen miehen tunteista voi tietää mitään. Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä ei sitten liity aloittajaan. Tulin tänne vasta nyt tänään lukemaan toisten naisten oksennuksia.

        Oletpas sinä ihana ihminen. Taidat olla maailman napa.


    • Anonyymi

      Kyse ei ole rohkeudesta, vaan taidosta. Pitäisi osata sanattomasti tulkita toista, ja viestiä itse luonnollisesti. Suoraan sanottuna hirvittää.

      • Anonyymi

        Kuulostaa ihan "meidän" kohtaamisilta.


    • Anonyymi

      Jaha taas joku puskastahuutelija,elämänsä perseilijä vauhdissa. Uskallatko?!eiii vittu sanon minä. M/LPR

    • Anonyymi

      Uskallan kyllä kohdata sinut ja vaikka mitä, mutta joskus aiemmin halusit kaikki tapaamiset ja yhteydenpidot poikki...sulla taisi olla jo parempi kiikarissa joten minä sain kadota maisemaan etc...

      • Anonyymi

        No no, eipä liiotella...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No no, eipä liiotella...

        Jos hän nainen olet niin tiedät kyllä kuinka hommat menivät...!?!


      • Anonyymi

        Ei liity aloitukseen tuollainen sählinki.


    • Anonyymi

      En uskalla...

      • Anonyymi

        Mä pidän sua kädestä kiinni ettei sua pelota.


    • Anonyymi

      En uskalla rajat kiinni

    • Anonyymi

      Mitä vieraampi, sitä oudompi.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3789
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2284
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe