Tietäen, että mulla on suuria tunteita sua kohtaan? Uskallatko? Pelkäätkö?
Naiselta.
Uskallatko mies kohdata mut?
70
789
Vastaukset
Uskaltaisin, mutta pelottaisi, jos olisit kaivattuni............
<3- Anonyymi
En taida olla Riston kaivattu :)
- Anonyymi
Onhan tuo nyt pelottavaa, itse ainakin pelkäisin. Mutta uskaltaisin kyllä ja olisihan tuo asia kohdattava kuitenkin. Ja ovathan suuret tunteet nyt kuitenkin kaunis asia, vaikka herkkä ja pelottavakin.
- Anonyymi
Hieno vastaus. Menin ihan sanattomaksi.
- Anonyymi
Mitäs nyt? Eikö se ole ollut toisinpäin, sinä olet pelännyt läheisiä kohtaamisia. No, kieltämättä, poikkeuksiakin on ollut.
- Anonyymi
Pelännyt ja niitä halunnut. Sellaista se on kun täysillä ihastuu. En voi tietää miltä susta (hänestä) tuntuu, siksi kysyin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelännyt ja niitä halunnut. Sellaista se on kun täysillä ihastuu. En voi tietää miltä susta (hänestä) tuntuu, siksi kysyin.
No mulla tuntuu niin, että haluan aina painatua sinuun. Läheisyyttä ja kosketuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mulla tuntuu niin, että haluan aina painatua sinuun. Läheisyyttä ja kosketuksia.
Samaa mulla aina tuntuu kun sut näen.
- Anonyymi
En. Jos tietäisin että nainen rakastaa minua, niin minä menisin hänen luokseen. Koko matkan itkisin siksi kun en aiemmin tiennyt ja ajattelin ettei mua haluaisi omakseen.
- Anonyymi
Voi miten ihanasti kirjoitettu. Toivottavasti tuuli tuo sulle tiedon äkkiä. Tai joku muu kanava.
- Anonyymi
Siis en pelkää. Rakkaus karkoittaa pelon. Minä vaan olisin hänestä niin iloinen varmaan että puheeni olisi pelkästään iloista muminaa. Mutta sekään ei nolottaisi, kun hän rakastaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis en pelkää. Rakkaus karkoittaa pelon. Minä vaan olisin hänestä niin iloinen varmaan että puheeni olisi pelkästään iloista muminaa. Mutta sekään ei nolottaisi, kun hän rakastaisi.
Kirjoituksesi sai minut herkistymään. Olet varmasti upea ihminen ja toivon, että löydät kaivattusi.
- Anonyymi
Älkää taas jauhako tuota samaa paskaa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi miten ihanasti kirjoitettu. Toivottavasti tuuli tuo sulle tiedon äkkiä. Tai joku muu kanava.
Woi miten ihanasti kirjoitettu raak raak raak, ku ei sitä miestä kiinnosta raak raak raak, se inhoo sua. anonyymi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää taas jauhako tuota samaa paskaa....
Onneksi teidän kommenteilla ja mielipiteillä ei ole mitään väliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi teidän kommenteilla ja mielipiteillä ei ole mitään väliä.
Samaa mieltä. Annetaan rouvien sairastaa ja kaivataan me terveet täällä toisiamme hissukseen :)
t. aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Woi miten ihanasti kirjoitettu raak raak raak, ku ei sitä miestä kiinnosta raak raak raak, se inhoo sua. anonyymi.
No vittu enhän mä tarkoittanut että tuo mies kirjoittaa mulle vaan toivoin tuolle miehelle omansa kanssa sitä, että hän saa tietää. Senkin ääliö. Sitäpaitsi mä oon ihana ja kuka vaan rakastaisi mua jos voisi ja tietäisi mut :)
- Anonyymi
En pelkkäää saatana
- Anonyymi
Säätänä
- Anonyymi
Pelkäätpäs kun kiroilet heti.
- Anonyymi
No voisin vaikka uskaltaakin ☺️
- Anonyymi
Rohkea olet.
- Anonyymi
Hieno kysymys! Ja täyttä asiaa. Monesti vaatii aikalailla rohkeutta tavata ihminen, kenestä pitää, mutta epävarmuus toisen tunteista, luo jännitteen välille. Kyllä mieskin, vaikka yleisesti rohkeampana pidetään, saattaa olla haavoittuvainen naisen edessä, melko usein naisella on valta ja kauneus etuna, ja mies joutuu silloin tuskailemaan oikeita lähestymistapoja. Usein auttaa jos välit ovat jo olemassa, tuntee toisen ja tietää, ettei joudu kovin hankalaan tilanteeseen. Mutta kyllä miehet yleensä uskaltavat, silloin kun kokevat asian olevan uskaltamis kynnyksen yläpuolella. Sanoisin että, ei mies pysty kastroimaan ajatuksia vaan tuo ne esille jossain muodossa.
- Anonyymi
En usko, että kaikki miehet ajattelee samoin. Jokainen mies voi kirjoittaa omasta puolestaan, mutta ei koko ihmiskunnan puolesta.
- Anonyymi
Millon haluan heti
- Anonyymi
Vaikka heti. Harmi vaan luin sut vasta nyt. Tässähän meni 4 tuntia aikaa taas hukkaan.
- Anonyymi
Rammstein musziikki, the engel: https://www.youtube.com/watch?v=eSaa3vC_n2k
- Anonyymi
En pelkää kohtaamista, mutta pakkeja pelkään. Mieheltä.
- Anonyymi
Niin minäkin pakkeja pelkään vaikka tuskin tarvitsee edes ajatella saavansa niitä siltä mieheltä koska on varattu ja yritän muihin miehiin keskittyä jos sattuu kohdalle. Liian pitkään ajattelin jos.. eroaisi tai muuten ilmaisi halunsa nähdä ja jutella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin pakkeja pelkään vaikka tuskin tarvitsee edes ajatella saavansa niitä siltä mieheltä koska on varattu ja yritän muihin miehiin keskittyä jos sattuu kohdalle. Liian pitkään ajattelin jos.. eroaisi tai muuten ilmaisi halunsa nähdä ja jutella.
Tämä sivusta, ei liity aloitukseen.
- Anonyymi
Miksi pelkäät pakkeja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itse antanut miehelle fudut...ja viestittely kiellon myös??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itse antanut miehelle fudut...ja viestittely kiellon myös??
Kyllä lopetin orastavan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä lopetin orastavan.
Mitä,mikä orasti?
- Anonyymi
Veitsilusikkahaarukkayhdistelmä on hyvä.
- Anonyymi
Joo, niin onkin. Tuohan oli ihan hyvä vihje.
- Anonyymi
Eihän ole..
- Anonyymi
Teidän kannattaisi jättää tämä palsta noin aikaisin aamulla väliin arvon rouvat. Jutuissa ei mitään järkee.
- Anonyymi
Kyllä uskallan kohdata. Olis jo aika muutenkin.
- Anonyymi
Kauanko jaksat valehdella kaikille?
- Anonyymi
Samaa mieltä. Alkaa sen verran olla aikaa kulunut, että mua vähän jännittää. Tai ainahan mua on hän vähän jännittänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauanko jaksat valehdella kaikille?
Valehdella mistä muka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehdella mistä muka?
Se oli joku sivullinen. Älä ota vakavasti.
- Anonyymi
Ei kiitos. Sun vierellä jalat notkuu.
- Anonyymi
Sivusta: mulla naisella sama ongelma. Voitas joskus törmäillä bussikäytävän penkeillä niin vois istua jännittävimmät hetket.
- Anonyymi
Mikä ihme sua vaivaa?
mies - Anonyymi
Mitkä lääkkeet? En halua samoja!
- Anonyymi
Haittaako se? Sehän on vaan hyvä jos vähän notkahtelee. Kertoo tunteista. Niin notkuu mullakin sen miehen vieressä.
- Anonyymi
Kohtaamisia syntyy pakostakin ja asiat selvitetään kohdatessa. Ei täällä.
- Anonyymi
Kukin viestii miten pystyy.
- Anonyymi
Puhut asiaa. Täällä on turhan sekavaa. Ei tiedä vaikka oman kaivattunsa torjuisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut asiaa. Täällä on turhan sekavaa. Ei tiedä vaikka oman kaivattunsa torjuisi.
Lisään vielä että sivusta oli tämä kommentti
- Anonyymi
Tunteilla ei ole merkitystä silloin kun ne ovat yksipuolisia!
- Anonyymi
On niillä silloinkin merkitystä, ei vaan johda mihinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin myös pitää toiselle olla rehellinen eikä jatkaa mitään pelleilyä. Toisilla ihmisillä ei saa leikkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin myös pitää toiselle olla rehellinen eikä jatkaa mitään pelleilyä. Toisilla ihmisillä ei saa leikkiä.
Tämä on totta ja sen takia niillä tunteilla on väliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä ei sitten liity aloittajaan. Tulin tänne vasta nyt tänään lukemaan toisten naisten oksennuksia.
- Anonyymi
Sitten pitää selvittää onko ne yksipuolisia vai ei. Siihen asti niillä on paljonkin merkitystä. Sitäpaitsi tunne on tunne vaikka kohdetta ei kiinnostaisi yhtään. Täysin tarpeeton kommentti kun et sen miehen tunteista voi tietää mitään. Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä ei sitten liity aloittajaan. Tulin tänne vasta nyt tänään lukemaan toisten naisten oksennuksia.
Oletpas sinä ihana ihminen. Taidat olla maailman napa.
- Anonyymi
Kyse ei ole rohkeudesta, vaan taidosta. Pitäisi osata sanattomasti tulkita toista, ja viestiä itse luonnollisesti. Suoraan sanottuna hirvittää.
- Anonyymi
Kuulostaa ihan "meidän" kohtaamisilta.
- Anonyymi
Jaha taas joku puskastahuutelija,elämänsä perseilijä vauhdissa. Uskallatko?!eiii vittu sanon minä. M/LPR
- Anonyymi
Uskallan kyllä kohdata sinut ja vaikka mitä, mutta joskus aiemmin halusit kaikki tapaamiset ja yhteydenpidot poikki...sulla taisi olla jo parempi kiikarissa joten minä sain kadota maisemaan etc...
- Anonyymi
No no, eipä liiotella...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No no, eipä liiotella...
Jos hän nainen olet niin tiedät kyllä kuinka hommat menivät...!?!
- Anonyymi
Ei liity aloitukseen tuollainen sählinki.
- Anonyymi
En uskalla...
- Anonyymi
Mä pidän sua kädestä kiinni ettei sua pelota.
- Anonyymi
En uskalla rajat kiinni
- Anonyymi
Mitä vieraampi, sitä oudompi.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854788- 1643572
- 533159
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2002014- 351851
- 461803
- 271792
- 571704
- 181621
- 191617