M-naisella sinua
Ikävä minulla
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voih, M naisella ikävä itseään?
Narsisti M niih- Anonyymi
Niih.
- Anonyymi
Samoin miehellä.
- Anonyymi
Molemmilla ikävä toista varmasti.
- Anonyymi
Kaunis M minä rakastan sinua aina
- Anonyymi
Niisa 8n herkku. Miisa on herkku. Miisa on herkku.
- Anonyymi
Ikävä ihanaa M naista ;)
- Anonyymi
No moi ikävä myös sinua M nainen ,mieheltä.
- Anonyymi
Voisko olla? Tiedän ainakin yhden erikoislaatuisen.
- Anonyymi
Mee transvestiitti muualle erikoslaatujesi kanssa!
- Anonyymi
Tuo on hunajaa korvilleni.
- Anonyymi
Mielummin hunajaa kuin vaikkua korville.
- Anonyymi
Anteeksi kaikille tämä aloitus. Tämä ei ole M-naiselta. Halusin vähän provosoida tuota hullua, joka haukkui M-naista kaikkialla. Ajattelin jos riehuu tässä yksin ja jättää muut rauhaan. Anteeksi muille.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2807838Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1694142Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1432360Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy261977- 471580
- 461529
Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17531397Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421264- 1561141
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1481093