M-naisella sinua
Ikävä minulla
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voih, M naisella ikävä itseään?
Narsisti M niih- Anonyymi
Niih.
- Anonyymi
Samoin miehellä.
- Anonyymi
Molemmilla ikävä toista varmasti.
- Anonyymi
Kaunis M minä rakastan sinua aina
- Anonyymi
Niisa 8n herkku. Miisa on herkku. Miisa on herkku.
- Anonyymi
Ikävä ihanaa M naista ;)
- Anonyymi
No moi ikävä myös sinua M nainen ,mieheltä.
- Anonyymi
Voisko olla? Tiedän ainakin yhden erikoislaatuisen.
- Anonyymi
Mee transvestiitti muualle erikoslaatujesi kanssa!
- Anonyymi
Tuo on hunajaa korvilleni.
- Anonyymi
Mielummin hunajaa kuin vaikkua korville.
- Anonyymi
Anteeksi kaikille tämä aloitus. Tämä ei ole M-naiselta. Halusin vähän provosoida tuota hullua, joka haukkui M-naista kaikkialla. Ajattelin jos riehuu tässä yksin ja jättää muut rauhaan. Anteeksi muille.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....568730Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3046579Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995897- 1523800
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.283193Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623109- 1521870
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171756- 321438
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191196