M-naisella sinua
Ikävä minulla
13
79
Vastaukset
- Anonyymi
Voih, M naisella ikävä itseään?
Narsisti M niih- Anonyymi
Niih.
- Anonyymi
Samoin miehellä.
- Anonyymi
Molemmilla ikävä toista varmasti.
- Anonyymi
Kaunis M minä rakastan sinua aina
- Anonyymi
Niisa 8n herkku. Miisa on herkku. Miisa on herkku.
- Anonyymi
Ikävä ihanaa M naista ;)
- Anonyymi
No moi ikävä myös sinua M nainen ,mieheltä.
- Anonyymi
Voisko olla? Tiedän ainakin yhden erikoislaatuisen.
- Anonyymi
Mee transvestiitti muualle erikoslaatujesi kanssa!
- Anonyymi
Tuo on hunajaa korvilleni.
- Anonyymi
Mielummin hunajaa kuin vaikkua korville.
- Anonyymi
Anteeksi kaikille tämä aloitus. Tämä ei ole M-naiselta. Halusin vähän provosoida tuota hullua, joka haukkui M-naista kaikkialla. Ajattelin jos riehuu tässä yksin ja jättää muut rauhaan. Anteeksi muille.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2352614- 601394
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621197Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661137- 1001102
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1871098Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221068Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731059Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153992Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58985