Tiedossa on

Anonyymi

Melkein uskoin jo kaiken paskan mitä yritit saada lävitse.
Sinä se olet ollut kokoajan sama kiusaaja ja oma lehmä ojassa.
Hetken jo luulin toiseksi henkilöksi mutta sinä se olet ollut kokoajan. Syntilistasi kasvaa vaan entisestään.
Eikö katkeruudellesi ole rajoja pystyt mitä vain valehtelemaan ilman omantunnon tuskia. Jos sinä et ihmistä elämääsi saa niin ei se oikeuta valehtemaan. Joudut vielä vastuuseen miehelle.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä on se sairas, joka luulee kirjoittavansa miehelle, mutta kirjoittaa aina naisille täällä. Tälläkin kertaa tuo mieheksi väitetty on joku nainen. Harhat on niin pahat hänellä. Tiedän tämän 100%sti koska olen nainen ja tuo aloittaja väittää mua aina mieheksi. Moni muukin nainen tietää tämän.

      • Anonyymi

        Lue teksti uudestaan kun et ymmärrä.


      • Anonyymi

        Ootko heillekin valehdellut paskanjauhaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko heillekin valehdellut paskanjauhaja.

        Minä en ole valehdellut vaan sinä jolle aloitus on.


    • Anonyymi

      Tää on aivan mahtavaa, miten netti ja some tuo esiin ihmisten todellisen luonnon. Kaikki on itsekkäitä, valehtelevia paskiaisia. Kannattaa sinunki opetella ihmisten tavoille, ja lopettaa tuo ulina. Kova kovaa vastaan vaan.
      Tämä Facebookkiki poistaa vuosittain miljardeja kiusaamistarkoituksiin tehtyjä valetilejä, ihmiskunta on vihdoin löytänyt syvemmän tarkoituksen olemassaololleen.

      • Anonyymi

        Ihmisten tavat kannattaa valhettelijan itse opetella.👍
        T:ap


      • Anonyymi

        Kerrankin joku fiksu puhuu asiaa. Hail!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrankin joku fiksu puhuu asiaa. Hail!

        Kaikkea se kateellisuus teettääkin.


    • Anonyymi

      Älä ulise omiasi siellä.

    • Anonyymi

      Mulla on nyt kyllä huono olo.

      En ossoo puhua sinulle,,,----

      Ja hyve jos oonnii hiljoo kun onnaan

      Miullä onniin paljon tekemistä takana .
      ....

      Puhumista ollu paljon .

      En halua enkä viiti kautta jaksa

      En tykete

      Minä haluan luopua

      Jatkan vain turhoo

      Mulla on

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Siinä paha missä mainitaan.


      • Anonyymi

        Vastasuudessa kannattaa pitää mölyt ja luulot omassa mielessä narsisti mies.
        Joudut vaan pahempaan synti suohon jossa jo olet valheet alkaa kuitenkin painamaan.
        T:ap


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5005
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe