Rakkain muistosi hänestä

Anonyymi

Mikä on rakkain muistosi hänestä?

146

1499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Katse 😍

    • Anonyymi

      Kun hän hymyili niiin suloisesti mulle ja oli muutenkin niiin suloinen. Tosi nasta likka siis on kyseessä, oon ihastunut! m->n

    • Anonyymi

      Laitetaas sitä
      Ämmää paremmaks. Seksi ja suudelmat ja minä
      Rakastan sinua lause jonka hän minulle sanoi!

      Mitäs siihen sanot palstan M harakka?

      • Anonyymi

        Ootko S niinku Saatana


    • Anonyymi

      Ensikohtaaminen kun oltiin pieniä. Katselin häntä ujosti nurkan takaa. Silloin jo oli niin söpö, että ujostelin. Poika->tyttö

      • Anonyymi

        Missä tämä tapahtui? Oliko se puun takaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä tämä tapahtui? Oliko se puun takaa?

        Meidän kotona. Hän tuli kylään.


    • Anonyymi

      Auringonlasku hyvien ystävien kanssa meren rannalla. M>N

    • Anonyymi

      En voi kertoa, koska hän nainen tunnistaa minut heti siitä. P kyseessä.

      • Anonyymi

        Oma alkukirjaimesi?


      • Anonyymi

        Mitä se haittaa, jos tunnistaa? Eikö se ole täällä vähän idea, että se oikea saakin tunnistaa, muut ei?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se haittaa, jos tunnistaa? Eikö se ole täällä vähän idea, että se oikea saakin tunnistaa, muut ei?

        Vaikuttaa joltain teinarin piiloleikiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaa joltain teinarin piiloleikiltä.

        Eikö tuo P kirjain sitten vaikuta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tuo P kirjain sitten vaikuta?

        Ilman omaa tunnistetaan kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tuo P kirjain sitten vaikuta?

        Ei henkilö, vaan asia.


    • Anonyymi

      Muistan kun hän katsoi minua ensimmäisen kerran.
      Muistan aina kun hän varovaisesti hipaisi kämmenselkääni .
      Se katse kun luulin että hän rakastaa minua..,
      Se eräs toinen koiranpennunilmekatse..,
      Se tunne kun hän katsoi viimeisiä kertoja minua ja se katse tuntui vaikka ja miltä.

      • Anonyymi

        Oliko m to n vai n to m?


      • Anonyymi

        Ihana kommentti miehestä, kirjoitettu myös aiemmin tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko m to n vai n to m?

        Naisen muistoja miehestä.

        (sama kuin eilen 19.22)


    • Anonyymi

      Hän istui portailla odottamassa minua. Minua.

      • Anonyymi

        😘(hänelle)


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kun hän aikoi ottaa pian yhteyttä ja olisimme sitten aina yhdessä.

      • Anonyymi

        Pian otan kulta, kun vaan saan tarvittavan rohkeuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pian otan kulta, kun vaan saan tarvittavan rohkeuden.

        Yksi viesti noin ensialkuun..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pian otan kulta, kun vaan saan tarvittavan rohkeuden.

        minä soitan kuin mikäkin kakkanaama ihan nyrkillä tuon prkeleen luurin pillunpäreiksi, jumal4uta tuollaista veätystä PRKL!
        rauhallista illanjatkoa, turvallista avensista hähähähähä
        :)
        https://www.youtube.com/watch?v=mlBUjdqZXGs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi viesti noin ensialkuun..

        Mitä haluat siinä lukevan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä haluat siinä lukevan?

        Varmaan täytyy itse keksiä, ihan omin sanoin, kun et vastaa. Siitä ei tule helppoa. Meen nukkuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä haluat siinä lukevan?

        Sano että "hei, tulit äsken mieleeni yllättäen, mitä sulle kuuluu, onko ikävä mua"
        Ja vastaisin että järkyttävä ikävä. En ole tuo edellinen mutta silti.


    • Anonyymi

      Kun hän rehellisillä, paljon puhuvilla, vihreillä silmillään katsoi minua ja sanoi kaksiosaisen (?) lauseen. Se tunne. Se katse. Se muisto.

      Se on ikävä kyllä menneisyyttä mutta muisto jäi.
      -> M

      • Anonyymi

        Kerro lähempänä siitä, oli sen verran poweria tässä lauseessa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lähempänä siitä, oli sen verran poweria tässä lauseessa!

        Ähh, eiköhän mennä vaan powerilla😉


      • Anonyymi

        Mitkä ne sanat oli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä ne sanat oli?

        En minä mitään paljasta, me tiedetään ne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lähempänä siitä, oli sen verran poweria tässä lauseessa!

        Jos jollekin osuu osaa kertoa sanan tai pari siitä lauseesta..


    • Anonyymi

      Kun annoin hänelle suukon otsalle lähtiessäni, siinä oli jotain syvempää kuin oikeastaan missään muussa mitä teimme..

      • Anonyymi

        Herrasmies mutta silti..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herrasmies mutta silti..

        Olen nainen joka tuon suukon antoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nainen joka tuon suukon antoi.

        Naiselle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiselle?

        Miehelle.


    • Anonyymi

      Kädet mun ympärillä ja kädestä kiinni.

      Syli.

      Uni.

      Lempi...

      Hyvä tunnottomuus

      Lapsen hyväily

      • Anonyymi

        Luoja tätä varattua M akkaa kun se jaksaa pillulimoissaan haaveilla pettämisestä

        Huhhuijaa mikä unelmavaimo


      • Anonyymi

        Lapsen hyväily????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsen hyväily????

        Minäkin kiinnitin tuohon huomiota. Outoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luoja tätä varattua M akkaa kun se jaksaa pillulimoissaan haaveilla pettämisestä

        Huhhuijaa mikä unelmavaimo

        Luulotauti on ilmeisesti iskenyt sinuun.
        Tuskin tuo sinun kaipaamasi M-akkeli täällä edes käy. Tuskin on ikävä sinua kun noin ikävä olet häntä kohtaan.


    • Hmmm, ehkä ensimmäinen tapaaminen tai sitten hän aamuisin nukkumassa, itse kun herään aina aikaisin. Oli määrättömän arvokasta saada nauttia toisen rauhallisen unen katsomisesta, kellua siinä rakkauden tunteessa pieni hetki aamuisin.

      • Anonyymi

        Oi olipas ihana muisto.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oi olipas ihana muisto.

        Kiitos :)


    • Anonyymi

      Ehkä rakkain on ne hetket kun kohdattiin. Se "moi"-hetki. Jotenkin näen hänet silmissäni niissä hetkissä - niitä on useita.

      • Anonyymi

        Missä ne tapahtuivat? Tämä sai minut muistelemaan niitä hetkiä erään miehen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä ne tapahtuivat? Tämä sai minut muistelemaan niitä hetkiä erään miehen kanssa.

        Miestä mäkin muistelen.


      • Anonyymi

        Kauniisti sanottu. Täällä myös juuri nuo kohtaamiset jääneet mieleen. Vaikka yritinkin olla näyttämättä ihastumistani, olivat nuo "Moi" -hetket katseiden kohdatessa juuri niitä hetkiä, joita odotin malttamattomana, ja joita muistelin myöhemmin. Edellisestä oikeasta kasvotusten tapahtuneesta kohtaamisesta on jo yli puoli vuotta, mutta muistikuvat eivät häviä. Vaikka tiedän että turhaan haaveilen, muistelen ja toivon uutta hetkeä sanoa "Moi" aurinkoisen hymyn kera.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauniisti sanottu. Täällä myös juuri nuo kohtaamiset jääneet mieleen. Vaikka yritinkin olla näyttämättä ihastumistani, olivat nuo "Moi" -hetket katseiden kohdatessa juuri niitä hetkiä, joita odotin malttamattomana, ja joita muistelin myöhemmin. Edellisestä oikeasta kasvotusten tapahtuneesta kohtaamisesta on jo yli puoli vuotta, mutta muistikuvat eivät häviä. Vaikka tiedän että turhaan haaveilen, muistelen ja toivon uutta hetkeä sanoa "Moi" aurinkoisen hymyn kera.

        Yli puoli vuotta mullakin. Silti jotenkin näen hänet silmissäni ja ne hetket kun odotus palkitaan ja näen hänen ihanan katseensa ja ilmeensä. Näen hänet tätä kirjoittaessa silmissä enkä tiedä itkiskö vai nauraisko. Hän on oikeasti niin ihana että sattuu mutta samalla hymyilyttää. Itse en tiedä haaveilenko turhaan uudesta hetkestä. En tiedä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yli puoli vuotta mullakin. Silti jotenkin näen hänet silmissäni ja ne hetket kun odotus palkitaan ja näen hänen ihanan katseensa ja ilmeensä. Näen hänet tätä kirjoittaessa silmissä enkä tiedä itkiskö vai nauraisko. Hän on oikeasti niin ihana että sattuu mutta samalla hymyilyttää. Itse en tiedä haaveilenko turhaan uudesta hetkestä. En tiedä mitään.

        Toivottavasti pääset näkemään hänet. Mulla ainoa tiedossa oleva mahdollisuus nähdä on torstaina kaupungissa käydessä, kun en viime aikoina oikein pystynyt liikkumaan kodin ulkopuolella. Se taas on asia erikseen toteutuuko näkeminen, eikä mulla olla ole mitään tietoa siitä koska seuraava mahdollisuus. Luultavasti vasta ensi vuoden puolella, mikäli vointini jatkuu samana mitä se on menneet kuukaudet olleet. Järki sanoo että olisi parempi unohtaa, mutta sydän on eri mieltä. Ei voi sanoa muuta kuin että paska tilanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä ne tapahtuivat? Tämä sai minut muistelemaan niitä hetkiä erään miehen kanssa.

        Jahas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti pääset näkemään hänet. Mulla ainoa tiedossa oleva mahdollisuus nähdä on torstaina kaupungissa käydessä, kun en viime aikoina oikein pystynyt liikkumaan kodin ulkopuolella. Se taas on asia erikseen toteutuuko näkeminen, eikä mulla olla ole mitään tietoa siitä koska seuraava mahdollisuus. Luultavasti vasta ensi vuoden puolella, mikäli vointini jatkuu samana mitä se on menneet kuukaudet olleet. Järki sanoo että olisi parempi unohtaa, mutta sydän on eri mieltä. Ei voi sanoa muuta kuin että paska tilanne.

        Mikä sulla on, kun et pääse ulkona käymään? Oletko sairastunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sulla on, kun et pääse ulkona käymään? Oletko sairastunut?

        Krooninen hermosärky -pahin kipu mitä maailmassa on olemassa- ristiselässä. Sairastanut sitä jo 13 vuotta, ja huhtikuun alusta yhtäjaksoisesti päällä ollut kipu, jota mikään lääke tai lääkkeetön hoito ei poista, saati edes lievitä. Kirjaimellisesti ainoa "lääke" on purra hampaat yhteen aamusta iltaan, päivästä päivään, viikosta viikkoon jne. Koska kipu ristiselän ja lantion alueella, se vaikuttaa kaikkeen, liikkumiseen, istumisen, nukkumiseen...you name it. Viimeisen puolitoista kuukautta olen tarvinnut ulkona, jopa muutaman kymmenen metrin matkalla -saati sitten pitemmälle mennessä- apuvälineitä, jotta pystyn keventämään lantion alueelle kohdistuvaa painetta. Viimeiset kolmisen viikkoa olen käyttänyt ulkona rollaa. Vieläkään selkä ei kestä liikkumista ilman apuvälineitä. Jos en niitä, saan parin sadan metrin matkalla jatkuvasti pelätä sitä, kumpi lähtee ensin: jalat alta vai taju.
        Hermokivut ovat vaikeiden selän ja lantion murtumien jälkitiloja, ja tulevat olemaan kumppaninani kuolemaani asti. 2015 mulla tuli sen verran parempi jakso, että hermokipuja oli ehkä yhteensä kolmen kuukauden pituisen kauden/vuosi aikana lähes jatkuvasti, mutta loput 9 kk:tta ne pysyivät poissa, ja pystyin liikkumaan sekä elämään suht koht normaalisti. Viime syksynä alkanut kausi on edelleen päällä, ja viime talven liika rasitus liikkumisen suhteen palautti 24/7 kivut muutaman vuoden takaiseen 364 päivää per vuosi -rytmiin. Joudun istumaan neljän seinän sisällä tahtomattani, ja silloin kun lähden liikkeelle, se kostautuu seuraavana päivänä vielä tuskaisempana päivänä. Mulla nimittäin liikunta ja liikkuminen pahentaa hermokipuja, kuin joillakin toisilla ihmisillä. Tää on mun rangaistus siitä mitä tein itselleni 16 vuotta sitten, ja olen sen hyväksynyt ajat sitten. Tälle hermokivulle ei voi mitään, vaan sen kanssa on joutunut oppimaan elämään, ja nauttimaan niistä hetkistä jolloin on hieman parempi päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti pääset näkemään hänet. Mulla ainoa tiedossa oleva mahdollisuus nähdä on torstaina kaupungissa käydessä, kun en viime aikoina oikein pystynyt liikkumaan kodin ulkopuolella. Se taas on asia erikseen toteutuuko näkeminen, eikä mulla olla ole mitään tietoa siitä koska seuraava mahdollisuus. Luultavasti vasta ensi vuoden puolella, mikäli vointini jatkuu samana mitä se on menneet kuukaudet olleet. Järki sanoo että olisi parempi unohtaa, mutta sydän on eri mieltä. Ei voi sanoa muuta kuin että paska tilanne.

        Oletko sä nainen vai mies? En tiedä koska hänet näen kun en tiedä mihin tai miksi hän on kadonnut. Toivottavasti on elossa vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sä nainen vai mies? En tiedä koska hänet näen kun en tiedä mihin tai miksi hän on kadonnut. Toivottavasti on elossa vielä.

        Nainen, joka kotinsa vankina haaveilee toisenlaisesta, paremmasta elämästä. Pienen, normaalimmasta elämästä saadun maistiaisen jälkeen, muistelee menneestä, haaveilee tulevaisuudesta, kuvittelee surren sitä, mitä olisi voinut tulevaisuudessa olla. Yksinäisen kohtalonsa hyväksyneenä, maksaen nuoruuden virheestä, kalliin hinnan. Tietäen, ettei halua toista kahlita ja satuttaa. Sydän itkee, toivoo, haaveilee...tietäen kaiken olleen haavetta, hetken kuvitelmaa, että voisi olla kuin toiset. Ikkunansa takana, seuraa muiden elämää, oman kotinsa vanki, eläen elämättä, hyväksyen kohtalonsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen, joka kotinsa vankina haaveilee toisenlaisesta, paremmasta elämästä. Pienen, normaalimmasta elämästä saadun maistiaisen jälkeen, muistelee menneestä, haaveilee tulevaisuudesta, kuvittelee surren sitä, mitä olisi voinut tulevaisuudessa olla. Yksinäisen kohtalonsa hyväksyneenä, maksaen nuoruuden virheestä, kalliin hinnan. Tietäen, ettei halua toista kahlita ja satuttaa. Sydän itkee, toivoo, haaveilee...tietäen kaiken olleen haavetta, hetken kuvitelmaa, että voisi olla kuin toiset. Ikkunansa takana, seuraa muiden elämää, oman kotinsa vanki, eläen elämättä, hyväksyen kohtalonsa.

        Tuo tarinasi on tosi rankkaa luettavaa. Voi kumpa voisin auttaa edes jotenkin.


    • Anonyymi

      Kaikissa niissä on yhteistä se katse ja hymy. Minulla oli sellainen tunne, että tiesimme, mitä toinen ajattelee ja tuntee. Siitä on jo vähän aikaa, enkä tiedä, onko sitä enää olemassa. Sitä ymmärrystä ja tunnetta.

      • Anonyymi

        En olisi paremmin osannut kuvailla, samoin käynyt.


      • Anonyymi

        Samoin käynyt minullekin


      • Anonyymi

        Tämä oli miehelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin käynyt minullekin

        Ehkä kaikille tapahtuu näitä? Minulle on kyllä tapahtunut vain tämän yhden miehen kanssa.


      • Anonyymi

        Tutulta kuulostaa. Tuntui kuin välillämme olisi ollut sanaton yhteys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutulta kuulostaa. Tuntui kuin välillämme olisi ollut sanaton yhteys.

        Niinhän se olikin tai onkin. Mieheltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se olikin tai onkin. Mieheltä.

        ❤. Vois olla enemmän sitä sanallistakin yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❤. Vois olla enemmän sitä sanallistakin yhteyttä.

        Niin voiskin, eikä se minusta ole kiinni. Mielelläni juttelisin naiselle, kun ne jutut jäi keväällä kesken. Mieheltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin voiskin, eikä se minusta ole kiinni. Mielelläni juttelisin naiselle, kun ne jutut jäi keväällä kesken. Mieheltä.

        Joskus tykkää niin paljon, että menee paniikkiin. Nyt oon vähän väsynyt juoksemaan karkuun näitä tunteita.


    • Anonyymi

      Mummin sylissä oli kiva istua ja totutella maailmaan.

    • Anonyymi

      Ne hymyt <3

    • Anonyymi

      Se kun tapasimme ensimmäisen kerran ja hän tuoksui ihanalle ja oli muutenkin niin käsittämättömän upea tyyppi. Seksi oli taivaallista!

      • Anonyymi

        Hän ei tainnut olla samaa mieltä seksistä kanssasi, kun täällä roikut.


    • Anonyymi

      Enpä tiedä, kun päällimmäisenä on se muisto, kun tajusin, ettei välitä minusta, vaikka annoin ymmärtää, että jään kaipaamaan häntä.

      • Anonyymi

        Annoit ymmärtää? No ymmärsikö hän? Varmistitko asian?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annoit ymmärtää? No ymmärsikö hän? Varmistitko asian?

        Oli tyhmä jos ei tajunnut. Ja minä olen tyhmä, kun luulin katseensa tarkoittaneen jotain. Sitten vasta, kun näin omin silmin toisen kanssa, tajusin asioita. Jotain uumoilin jo ennenkin, mutta en uskonut, että toimisi niin julmasti. Kuinka sokea voi ihminen toisen kylmälle laskelmoinnille olla, no minä olin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli tyhmä jos ei tajunnut. Ja minä olen tyhmä, kun luulin katseensa tarkoittaneen jotain. Sitten vasta, kun näin omin silmin toisen kanssa, tajusin asioita. Jotain uumoilin jo ennenkin, mutta en uskonut, että toimisi niin julmasti. Kuinka sokea voi ihminen toisen kylmälle laskelmoinnille olla, no minä olin.

        Vaikka vapaa oli tietysti tekemään, mitä huvittaa. Olisi vain lopettanut heti alkuun kaikki leikit toisen tunteilla. Se oli julmaa mun mielestä. En muista, että kukaan koskaan olis ollut noin kylmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka vapaa oli tietysti tekemään, mitä huvittaa. Olisi vain lopettanut heti alkuun kaikki leikit toisen tunteilla. Se oli julmaa mun mielestä. En muista, että kukaan koskaan olis ollut noin kylmä.

        Oletko sinä aivan varma, että hänellä on nyt toinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä aivan varma, että hänellä on nyt toinen?

        Olen aivan varma siitä. Hänen omia sanojaan, että on toinen.


    • Anonyymi

      Outie

    • Anonyymi

      Ehkä kaikille tapahtuu näitä? Minulle kyllä on tapahtunut vain tämän yhden miehen kanssa.

    • Anonyymi

      Tutustumisen alku on varmaan paras muisto hänestä. Silloin hän vielä antoi ymmärtää, että välittää ja haluaa enemmänkin, kuin vain kaveruuden. Myöhemmin sitten juttunsa muuttuikin ihan päinvastaisiksi.

      • Anonyymi

        Ehkä sun jutut muuttui ensin ja hän käänsi siksi kelkkansa?


      • Anonyymi

        Minulla ihan samoja fiiliksiä yhdestä miehestä. Alussa antoi ymmärtää kaikenlaista mutta sitten muuttuikin ääni kellossa.

        -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ihan samoja fiiliksiä yhdestä miehestä. Alussa antoi ymmärtää kaikenlaista mutta sitten muuttuikin ääni kellossa.

        -sivusta

        Toi on surullista. 😞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on surullista. 😞

        Se on elämää. Ihmiset joskus huomaa paremmin tutustuttuaan, että ei tuollaista mun elämään kiitos. Ei kaikki voi rakastaa kaikkia. Mies on paljon rehellisempi kun jättää sellaisen, jota ei rakasta, kuin jos jää tunteettomana säätämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on elämää. Ihmiset joskus huomaa paremmin tutustuttuaan, että ei tuollaista mun elämään kiitos. Ei kaikki voi rakastaa kaikkia. Mies on paljon rehellisempi kun jättää sellaisen, jota ei rakasta, kuin jos jää tunteettomana säätämään.

        Kai ne on jotenkin pinnallisempia miehiä, joiden mielipide noin äkisti muuttuu. On kyllä sanottava, että muuttui omanikin eräästä, kun tajusin, millainen mies lopulta oli. Tuossa on varmaan se toiminta, mikä ratkaisee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai ne on jotenkin pinnallisempia miehiä, joiden mielipide noin äkisti muuttuu. On kyllä sanottava, että muuttui omanikin eräästä, kun tajusin, millainen mies lopulta oli. Tuossa on varmaan se toiminta, mikä ratkaisee.

        Pinnallisimpia on ne, jotka esittää välittävänsä vaikka mielipide muuttuu ja jää suhteeseen vaikkapa seksin takia. Ei ne, joiden mielipide muuttuu ole pinnallisia, nehän on niitä rehellisiä. On naurettavaa väittää ihmistä pinnalliseksi siksi, että hän ei rakastunut sinuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pinnallisimpia on ne, jotka esittää välittävänsä vaikka mielipide muuttuu ja jää suhteeseen vaikkapa seksin takia. Ei ne, joiden mielipide muuttuu ole pinnallisia, nehän on niitä rehellisiä. On naurettavaa väittää ihmistä pinnalliseksi siksi, että hän ei rakastunut sinuun.

        Mä ajattelen, et ne on huithapeleita. Rehellisiä kyllä varmaan, mutta jotenkin kylmiä ihmisiä. Sellaisia, jotka juoksee himojensa perässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pinnallisimpia on ne, jotka esittää välittävänsä vaikka mielipide muuttuu ja jää suhteeseen vaikkapa seksin takia. Ei ne, joiden mielipide muuttuu ole pinnallisia, nehän on niitä rehellisiä. On naurettavaa väittää ihmistä pinnalliseksi siksi, että hän ei rakastunut sinuun.

        Ei todellakaan. Mieluummin kertoo, että ei enää välitä kuin jää suhteeseen näyttelemään hetkittäin että on jotain. Kun samaan aikaan pohtii toisen tappamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai ne on jotenkin pinnallisempia miehiä, joiden mielipide noin äkisti muuttuu. On kyllä sanottava, että muuttui omanikin eräästä, kun tajusin, millainen mies lopulta oli. Tuossa on varmaan se toiminta, mikä ratkaisee.

        Pinnallinen on eri asia kuin rehellinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pinnallinen on eri asia kuin rehellinen

        Kyllä mä puhuin tuossa rehellisesti pinnallisesta juipista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pinnallinen on eri asia kuin rehellinen

        On meitä kunnollisiakin miehiä olemassa, jotka pitää myös sanansa. Mutta ettehän te meidänkaltaisista välitä. Anteeksi, mutta näin se vain usein on. Etsitään vain sitä komeaa ja rikasta urosta, mutta joudutaan loppujen lopuksi pettymään, kun ette olekaan heidän ainoita kukkasia.


    • Anonyymi

      Se kun ei koskaan tarvi olla tekemisissä

    • Anonyymi

      Kaikki ne kerrat kun hän on auttanut milloin missäkin ja välillä täysin pyytämättäkin, hänen kanssaan on aina niin turvallinen ja hyvä olo sillä tiedän hänen pitävän huolen ❤

    • Anonyymi

      Istui jalat ristissä

    • Anonyymi

      Se kun katse kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.. 💛

      • Anonyymi

        Nimikirjaimii???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimikirjaimii???

        Ei kirjaimia, ei nimiä.. Sydän kertoo..


      • Anonyymi

        Ihanasti kiteytetty tosiasia ☺. Näin mullekin kävi yhden miehen kanssa.


    • Anonyymi

      Ei oo. Tai oli joskus mutta kaikki hyvät peittyi pahojen muistojen alle ja unohtui

      • Anonyymi

        Sitten vaan peittelet ne pahatkin muistot ja uutta matoa koukkuun. Parempaa onnea ensi kerralla.


    • Anonyymi

      BB:ä katsellessa unohtuu AA.

    • Anonyymi

      Jalat ristissä istui autossakin

      • Anonyymi

        Sellainen pimatsu


    • Anonyymi

      Ei ole mitään muistoja kaikki on täysin pyyhkiytynyt muistista.

      • Anonyymi

        Muistat kuitenkin hänet kommentista päätellen. Itsellesikö valehtelet vai kenelle?


      • Anonyymi

        Onko helpottanut?


    • Anonyymi

      Hänen aitoutensa, kaikessa 💞

      • Anonyymi

        Oliko kuvitelmaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko kuvitelmaa?

        Ei ollut.


    • Anonyymi

      Aromipesä

    • Anonyymi

      Hänestä, hmmm.. Sen muistan aina, oli pimeä syksyinen alku ilta kello oli jotain yhdeksän, ylitin tietä hän tuli vastaan kumpikin katsoi toista viimeiseen asti, hän ajoi autolla ja katse kääntyi pois vasta kun auto oli jo kääntynyt, minun oli pakko pyörähtää perään katsoon kun tuli jo ikävä ja häntä rakastan vieläkin.

    • Anonyymi

      Ihanat siniset silmät m>n

    • Anonyymi

      Satuin ihan vahingossa näkemään erään pysäyttävän kuvan netin ihmeellisessä maailmassa. Se oli ehkä veret seisauttavin muisto. Ei huono. Ei missään nimessä! ;D ;) ;D ;)
      #Hei beibe tsiigaas tänne!

      • Anonyymi

        Olisi pitänyt mitata syke. "Älä silmä pieni katso mitä vain...."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi pitänyt mitata syke. "Älä silmä pieni katso mitä vain...."

        Mitä pieni silmä ihasteli?


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan siinä koko komeus ihasteltavana.
        https://www.youtube.com/watch?v=Jhtn5yM4H-A

        Kyllä se oli se "nakkipiilo". Olen muuten tehnyt syötäviä nakkipiiloja joskus. Nekin on ihan hyviä. :)


    • Anonyymi

      Vaikka se kun meidät kirjaimet osuivat yhteen Suomi24 palstalla.

    • Anonyymi

      Mikä mikä. Niitä ole ehtinyt kertymään. Kun jäi ja odotti että tulemme. Saattaa olla et panin merkille vahvat käsivarret.

    • Anonyymi

      Rakkain muisto oli se, kun vielä ajattelin hänen kaipaavan minua ja haluavan nähdä. Sittenhän ei nähty. Kaikki se jäi silmien verkkokalvoille ja oli vain liikaa.

    • Anonyymi

      Häneen liittyen montakin ihanaa hetkeä ja muistoa. Yksi rakkaimmista muistoistani kun saimme todistaa yhdessä luonnon mullistavaa ilmiötä... Se oli upea hetki. Veti hiljaiseksi.
      n-->m

    • Anonyymi

      Ehkä se, että hän kuitenkin välitti. Kaikesta huolimatta...Se liikutti minua silloin ja vieläkin muistoissani...🍁

    • Anonyymi

      Se kun ihastuin täysin. Mutta tunteet ei kohdanneet.

      • Anonyymi

        Otit selvästi selvää toisen tunteista. Joskus vaan käy näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otit selvästi selvää toisen tunteista. Joskus vaan käy näin.

        Alusta asti asia oli havaittavissa.
        Sainpa kokea voimakkaan ihastumisen tunteen mitä en olis koskaan uskonu. Kun niin ei yleensä käy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alusta asti asia oli havaittavissa.
        Sainpa kokea voimakkaan ihastumisen tunteen mitä en olis koskaan uskonu. Kun niin ei yleensä käy

        Miehestä luit tämän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehestä luit tämän?

        Kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehestä luit tämän?

        Siis ihastutti miehen itseesi, vaikka tiesit,että et tule vastaamaan hänen tunteisiinsa?
        Jos näin, niin häpeä.


    • Anonyymi

      Kun hän kuiskasi korvaani minä rakastan sinua.

    • Anonyymi

      Kun hän näytti hymykuoppansa, antoi suukon otsalleni ja kertoi sen tarkoittavan uskollisuutta...

      • Anonyymi

        Ja sitten häipyi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten häipyi?

        Sanotaan näin, että kauniit muistot jäi kaikesta...


    • Anonyymi

      Kun hän siivosi puolestani😘

      • Anonyymi

        Milloin tämä on tapahtunut?


    • Anonyymi

      Rakkain ...no meinattiin tukehtua yhtä aikaa pizzaan ku katsoimme toisiamme silmiin ja oltiin sillä hetkellä molemmat et WAU ❤️

    • Anonyymi

      Se kun kuvaat kameralla äitiäsi pottumaalla, isääsi ja koiraa. ❤

    • Anonyymi

      Oltiin yhtäaikaa kurssilla ja hän ei saanut silmiään irti minusta....

      • Anonyymi

        minkälaisella kurssilla oltiin ? ja kumpi sitten tuijotti nyt kumpaa ;)


      • Anonyymi

        näitä on sattunut kyllä itsellekkin pari kertaa että joku nainen alkaa samalla kurssilla vain tuijottamaan ja kun olen koittanut jutella, niin hyvä että vastaa tai katsoo kohti, en ole toista kertaa käynyt juttelemassa kun tuli niin tyly fiilis siitä.


    • Anonyymi

      Tähtitaivaasta.

      Hän seisoi iloisena pimenevissä illoissa tuijottamassa taivasta ja kertoi minulle mistä suunnasta satelliitit löytyvät. Milloin odotti lähestyvää komeettaa, ihasteli superkuuta tai muisti säännöllisesti ilmaantuvat tähdenlennot. Näytti kuinka planeetat nousevat iltataivaalle jotta löytäisin minäkin ne sieltä, ja oppisin nimet muistamaan.

      Muistan hänet aina tästä.

    • Anonyymi

      Kaikki mitä muistan hänestä on rakkainta mulle. Hän on ihana mies eikä ne muistot hänestä haalene koskaan.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7917
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      176
      1744
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      61
      1015
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      191
      934
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      910
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      876
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      813
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      704
    Aihe