Montako ulkomaan elävää

Anonyymi

Siis pahimmasta päästä, eli ne samat tunnetut suunnat josta Eurooppaan ängetään, Forssa ottaa?
Suunnitelmissa on ottaa 68 miljoonaa nyt muutaman vuoden aikana, kun kerran GCM-sopimuskin on hyväksytty, hallitus hyväksyi ja kävi Marokon Marrakeshissä kokouksessa sanomassa jees.
EU sanelee, että jokaisen maan täytyy ottaa osuutensa ns. työperäisistä pakolla Eurooppaan tunkeutujista. Pakolaishomma on ollut teatteria, koska tänne halutaan ottaa melko pian Lähi-idän ja Afrikan muslimiporukkaa.
Jos ette tykkää tuosta EU:n sanelusta, niin laittakaa vastalauseenne tänne:

https://www.saveurope.eu/

EU on aika hyvin piilotellut aikeitaan, moniko teistä tietää tästä suunnitelmasta?
EIköhän Suomen osuus ole lähemmäs 200000, joten kyllä Forssaan nyt tulee ainakin 1000 kpl vai mitä?

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      siis, ei yhtään linkkiä , eikö tästä asiasta ole yhtään internetsivua.

      • Anonyymi

        Eikö tämä tule näkyviin, sama nyt uudestaan.
        Asiat on koottu tuohon vetoomukseen. Siinä muistaakseni mainittiin että monet EU-päätökset hautautuvan heidän kaiken muun roskatiedotuksen alle.

        EU:n juttuja on aika hankala löytää. Itse onnistuin löytämään tanskalaisen Rambollin tekemän laskelman EU:n kantokyvystä ottaa pakolaisia. Tein sen varmuuden vuoksi, jotta kukaan ei syyllistäisi minua tiedon ottamisesta jostain MVlehti.net sivustolta. Suomeenhan mahtuu EU:n teettämän tutkimuksen mukaan 62 miljoonaa pakolaista sun muuta.

        Hankalaa on myös löytää esim. GCM- ja GCR-sopimusten tekstejä. Tuollaisten ideointi voi olla jonkun YK:n pakolaisjärjestöjen tekemää. Näitä on oikeasti enemmän kuin yksi, se tunnetuin UNHCR.org. Näissähän tavoitteena on viedä kehittyneiden maiden rahat itselleen. Samantyylisesti on joskus määritelty esim. USA:n demokraattien tarkoitusperä, ja yleensäkin vihervassareiden. He haluavat itse persaukisina ottaa muiden rahat haltuunsa ja päästä määräilemään niiden käytöstä.
        Muuten, luin jostain, että joku YK:n järjestöistä on alunperin G. Soroksen perustama. Onhan se kiva saada viralliseen toimintaan mukaan omakin järjestö, mutta kuka sihen enää luottaa? WHO:n sanotaan olevan nykyään kiinalaisten vallassa, syystä en ole varma. Ovatko he rahoittaneet sitä hyvin paljon?

        https://www.saveurope.eu/?recruiter_id=24318

        Itse olen lähettänyt yo:n linkin vetoomuksen eteenpäin omalla nimelläni varustettuna. Eräs tuttavani ei uskalla, vaikka on jo 65 vuotias mutta vielä töissä julkisella sektorilla aika hyvässä hommassa. Ehkä hän aikoo kerätä vielä rahaa vajaa 3 vuotta, ja pelkää, että aloitteen puoltajien eli maanosaan muuton vastustajien nimet paljastuvat. Tulisi ehkä vaikeuksia työpaikalla! Tuossahan on myös mahdollista rastittaa pois oman nimen näkyminen vetoomuksessa. Itse olen tuttavaani nuorempi, mutta ollut jo vuoden verran eläkkeellä.


      • Anonyymi

        Oli helpp löytää linkki EU:n pdf-dokumenttiin. Siellä asia hukkuu sanahelinään.

        Laitoin hakusanoiksi Googlelle:
        The Migration and Asylum Pact eu
        Löytyy:

        https://ec.europa.eu/info/strategy/priorities-2019-2024/promoting-our-european-way-life/new-pact-migration-and-asylum_en

        Ensin löytyi tämä ja sivua selaamalla seuraava 21-sivuinen pdf-tiedosto.

        Sitten löytyi lehdistötiedotteita ja tämä 21-sivuinen pdf-tiedosto:
        https://ec.europa.eu/info/sites/info/files/new-pact-on-migration-and-asylum-package_1.pdf

        Pitäisi käyttää aikaa ja selvittää vastaako pdf-tiedosto ID-puolueen tiivistelmää ja mistä on revitty luku 68 miljoonaa. Sehän voi olla jostain toisesta artikkelista, jossa esimerkiksi arvioitaisiin pakolaisia olevan vaikka Afrikassa, Lähi-idässä ja muuallakin yhteensä tuo suuri luku. Miksi Israel ei ole mukana ottamassa pakolaisia? Tätä on useampi kysynyt.

        Ehkä kaipaisit jotain toista tiivistelmää täsätä aiheesta linkkeineen.


      • Anonyymi

        No kyllä löytyy sekin, mistä 68 miljoonan luku tulee. Pitää osata käyttää Googlea!
        Hakusanat:
        68 million refugee

        Kyllä löytyy, tuloksena oli esim. UNHCR:n sivusto. en ehdi tarkemmin tutkia. Tuo on kai kaikkien pakolaisten lukumäärä. Sekö pitäisi EU:hon ottaa? Ei todellakaan. Kohta niitä tulisi lisää saman verran.
        Siitä vaan lukemaan. Listalla on myös The Guardianin nettisivustoilta linkki:
        https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjip77g78DsAhXpxIsKHaR-DUcQFjACegQIEBAC&url=https://www.theguardian.com/global-development/2018/jun/19/record-68-million-people-flee-war-persecution-un&usg=AOvVaw3oNK2qJRbLtUYI0wmlRcXc


    • Anonyymi

      Menkää persut muualle valehtelemaan. Täällä keskustelupalstoilla te jäätte aina kiinni.

      • Anonyymi

        Minkäs sillen voi jos sinun mielestäsi EU:n omat nettisivut ovat valetta. Tässä tapauksessa se sivujen valheellisuus olisi erittäin positiivista. Mutta aika faktatietoa on, että GCM ja GCR sopimuksia aiotaan käyttää EU:n valtioiden mamutukseen oikein tosissaan.

        Sinulla voi olla aika rankka tie edessäsi, jos alat täysin kielitaidottomana lähteä tutkia linkkien sanomaa. Sellainen kuin Google translate osaa tehdä käännöksen puolestasi.
        Minun mielestäni tänne S24:een voisi laittaa jonkun apinasuodattimen. ÄO-testi sekä kielitaitotesti. Matemaattisen logiikan osaaminen, sekä edes peruskoulun yläasteen laskuopin hyvä hallinta.

        Käännä edes tämä vetoomissivusto ensin ja mieti sitten.
        https://www.saveurope.eu/?recruiter_id=24318

        Sen jälkeen käännät nuo muut sivustot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkäs sillen voi jos sinun mielestäsi EU:n omat nettisivut ovat valetta. Tässä tapauksessa se sivujen valheellisuus olisi erittäin positiivista. Mutta aika faktatietoa on, että GCM ja GCR sopimuksia aiotaan käyttää EU:n valtioiden mamutukseen oikein tosissaan.

        Sinulla voi olla aika rankka tie edessäsi, jos alat täysin kielitaidottomana lähteä tutkia linkkien sanomaa. Sellainen kuin Google translate osaa tehdä käännöksen puolestasi.
        Minun mielestäni tänne S24:een voisi laittaa jonkun apinasuodattimen. ÄO-testi sekä kielitaitotesti. Matemaattisen logiikan osaaminen, sekä edes peruskoulun yläasteen laskuopin hyvä hallinta.

        Käännä edes tämä vetoomissivusto ensin ja mieti sitten.
        https://www.saveurope.eu/?recruiter_id=24318

        Sen jälkeen käännät nuo muut sivustot.

        "Minun mielestäni tänne S24:een voisi laittaa jonkun apinasuodattimen."

        hyvä esimerkki, ihmisiä moittimalla ei saa mitään aikaseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minun mielestäni tänne S24:een voisi laittaa jonkun apinasuodattimen."

        hyvä esimerkki, ihmisiä moittimalla ei saa mitään aikaseksi.

        Jos olisi sellainen suodatin niin sittenhän persut eivät pääsisi palstalle lainkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisi sellainen suodatin niin sittenhän persut eivät pääsisi palstalle lainkaan.

        Minä, Halla-aho ja muitakin. Itse en ole puolueen jäsen, heidän äänestäjänsä kyllä olen.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tätä kai Forssan kaksi päättäjäneitosta kovin toivoikin, silloin v. 2015 ja vielä nykyäänkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä kai Forssan kaksi päättäjäneitosta kovin toivoikin, silloin v. 2015 ja vielä nykyäänkin?

        Paksuloikkari, ei ole enään meitä Persuja, yrittää kimppaan nykyään kiihkouskovaisten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paksuloikkari, ei ole enään meitä Persuja, yrittää kimppaan nykyään kiihkouskovaisten kanssa.

        Mahdatko olla itsekin paksu? Suurin osa suomalaisista miehistä nimittäin on
        Ensin tulee maha ja sitten mies.
        Enkä muuten itse ole ylipainoinen.


    • Anonyymi

      temarit ja vihreet on hyviä kun lisäävät väkilukua.
      jos suomessa olisi yhtä paljon ihmisiä kuin ruotsissa, olisi täällä varmaan parempaa kaikilla.

    • Anonyymi

      "NELJÄSOSA kaikista Suomessa todetuista koronavirustartunnoista on todettu muuta kieltä kuin Suomen virallisia kieliä puhuvilla, tiedottaa Terveyden ja hyvinvoinnin laitos (THL). Suomen virallisia kieliä ovat suomi, ruotsi ja saame.

      Tämä on suhteellisen paljon verrattuna muita kieliä puhuvien määrään Suomessa. Koko väestössä heidän osuutensa on noin kahdeksan prosenttia."

      Kalliiksi käy veronmaksajille. Saataispa pian rokote.

      • Anonyymi

        Samaa kulunkipuolen tiedotusta:
        KELA on ilmoittanut, että sen maksamista työttömyyskorvauksista koko maassamme peräti 30% menee maahanmuuttajille, vaikka heidän lukumääränsä on varmasti alle 10% koko maamme väestöstä.

        No niin, Kokoomushan ottaa näköjään tarpeeseen (työvoiman puutetta) tänne ihan mistä vain porukkaa, mutta mieluummin tietysti kaikkein hankalimpia ihmisiä.

        Vihervassarit taas haluavat itselleen lisää äänestäjiä, ja ulkomaalaiset työttömät ja alipalkatut tulijat ovat heille varmin nakki.

        Tukien maksamista pönkitetään myös suurilla ulkomaisilla lainoilla. Jopa on hulluksi äitynyt meno Suomessa. Asioita ei ratkaista sillä, että suomalaisten palkkoja laskettaisiin, kuten talousliberaalit ehdottavat. Miten sen jälkeen toimisi kotimainen kysyntä? Tästä seuraisi lisää yritysten konkursseja ja asuntolainojen maksukyvyn heikkenemistä, jolloin nämä samat talousliberaalit saisivat halvalla lisää sijoitusasuntoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa kulunkipuolen tiedotusta:
        KELA on ilmoittanut, että sen maksamista työttömyyskorvauksista koko maassamme peräti 30% menee maahanmuuttajille, vaikka heidän lukumääränsä on varmasti alle 10% koko maamme väestöstä.

        No niin, Kokoomushan ottaa näköjään tarpeeseen (työvoiman puutetta) tänne ihan mistä vain porukkaa, mutta mieluummin tietysti kaikkein hankalimpia ihmisiä.

        Vihervassarit taas haluavat itselleen lisää äänestäjiä, ja ulkomaalaiset työttömät ja alipalkatut tulijat ovat heille varmin nakki.

        Tukien maksamista pönkitetään myös suurilla ulkomaisilla lainoilla. Jopa on hulluksi äitynyt meno Suomessa. Asioita ei ratkaista sillä, että suomalaisten palkkoja laskettaisiin, kuten talousliberaalit ehdottavat. Miten sen jälkeen toimisi kotimainen kysyntä? Tästä seuraisi lisää yritysten konkursseja ja asuntolainojen maksukyvyn heikkenemistä, jolloin nämä samat talousliberaalit saisivat halvalla lisää sijoitusasuntoja.

        Sanni ja Lottotyttö haali Forssaan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2072
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe