Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Viisas mutta niin typerä

Anonyymi

Lähestyit ja annoin sinulle pienen tilan elämästäni. Vuosien aikana eristit minut muista, valehtelit, johdattelit ja käytit luonnettani hyväksesi. Sait minut luottamaan sinuun, olla luottamatta omaan vaistooni ja uskomaan maailmannäkemyksesi oikeaksi. Kerroin paljon asioita jota surutta käytit hyödyksesi omia etujasi ajaen. Käytät jatkossakin jos siitä jotenkin koet hyötyväsi.

Oli se yksi ilta jolloin mursit henkisesti minut täysin ja viikkojen suostuttelun jälkeen uskomaan että se oli minun vika, halusin sitä ja pitäisi olla vaan tyytyväinen tilanteeseen. Sanoin ei ja tiedät sen itsekin. Sekoitit mieleni ja elämäni täysin ja jatkoit vain mieleni raiskaamista surutta.

Ystävä ja parisuhteet ovat aina olleet minulle haastavia ja vedän puoleeni tietyntyyppisiä ihmisiä joista sinä et ollut poikkeus. Olit vaan pahin niistä. Tulet tekemään elämästäni helvettiä niin kauan kuin sinussa henki pihisee, olet vain sellainen etkä omien sanojesi mukaan muuksi meinaakaan muuttua. Voin vain istua ja odottaa seuraavaa iskua. Onneksi pääsin sinusta melekein täysin eroon mutta hankalaa se oli kun kostat kaikesta mistä ei edes pitäisi suuttua.

Tulenko kostamaan, maalittamaan ja tekemään elämästäsi hyvinkin hankalaa? En, en meinaa tehdä sitä. Se on sinun tyyli toimia, ei minun.
Luotanko vielä joskus ihmisiin? Kyllä varmaan mutta vaatii paljon aikaa ja ymmärrystä.
Kerronko tästä kenellekään? En, sekin tullaan käntämään minua vastaan ja tämä on minun taakka, ei muiden.
Pärjäänkö?
Olen heikko (typerä) mutta silti vahva, pärjään kyllä.

Toivoisin että jättäisit minut rauhaan, voitit,
Miehelle.

10

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaksat sitte vieläkin vittuilla mulle näinkin aralla aiheella no onneksi huomenna saan rentoutua edes hetkeksi ja unohtaa kaikki muut edes hetkeksi. Kiitos todella paljon

      • Anonyymi

        Tästä on vuosia aikaa..


    • Anonyymi

      Muista että lopulta kaikki oli omaa valintaasi. Unohda ja mene eteenpäin.

    • Anonyymi

      Minä jätän sinut mielelläni rauhaan. En puutu elämääsi enää millään tavalla. Jätän palstan ja etsin elämän muualta. Mikä lähestymisessäsi on ongelma. Et löydä minusta mitään hyvää. Et ole koko aikana löytänyt. Minulla on ongelmia mutta olen mennyt myös eteenpäin. Jos jatkuvasti haukutaan ja mollataan, se syö itsetuntoa jo.
      En kuitenkaan muista sinua katkeruudella. Autoit minua mutta menitkö jo liian pitkälle. Otat vaikeasti vastaan palautetta.
      Toivon sinulle hyvää mutta minulle riittää jo. Rajat tulevat minulle vastaan.

      • Anonyymi

        Itsemurhahakuisia viestejäsi en aio enää lukea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsemurhahakuisia viestejäsi en aio enää lukea.

        Eläkää hyvät ihmiset omissa oloissanne,miksi pitää tuppautua toisten elämään,jos luonteet ei sovi yhteen.


    • Anonyymi

      Voimia sinulle. Voin samaistua niin hyvin kirjoitukseesi, kuin olisin itse kirjoittanut. Mutta älä jää yksin murheinesi. Ei ole häpeä ottaa apua ja tukea vastaan. Elämä voittaa.

    • Anonyymi

      Huonossa parisuhteessa voi tosiaan henkisesti musertua, tietty muutoinkin. Kaikki ei vaan osaa rakastaa vaan on kylmiä ja empatiakyvyttömiä.

    • Anonyymi

      Voittajana tuollaisista selviää kun ei enää noteeraa heitä ollenkaan ja sekön tuollaisia piinaajia harmittaa eniten. Siinä on kostoa enemmän kuin tarpeeksi.

    • Anonyymi

      Ei ihmissuhteet sentään niin tärkeitä ole, että niiden takia kannattaa suostua mihin hyvänsä. Nopeasti kai ihmisestä näkee mikä miehiään, sen jälkeen ei kyllä voi syyttää ketään muuta kuin itseään, jos ei hankkiudu pois huonosta suhteesta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2474
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1818
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1611
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1555
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1508
    8. 54
      1370
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1244
    Aihe