Pakko testata.. :(

Testaan siis selaimen vaihtoa, kun ei millään onnistu vastata mihinkään.

Yritin Kittien aloitukseen monta kertaa, ku olisin varottanut Artsia kilinän loppumisesta. Ei lähe viestit millään, mut muut näköjää pystyy kirjoittamaan :(

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei toimi näköjään sillä selaimella, mitä normisti käytän, mut tällä toimii.

      Outoa touhua..

    • Testi, katsotaan tuleeko tämä perille..

      • Sulla tuli..jess..
        Käytitkö sitä selainta, mitä normistikkin käytät?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Sulla tuli..jess..
        Käytitkö sitä selainta, mitä normistikkin käytät?

        Juu. 👍


      • Kittychi kirjoitti:

        Juu. 👍

        Mitä selainta käytät?


      • Itse en käytä laitteen omaa selainta ku ei oo ikinä toiminu. Joten hih. Onneksi on noita selaimia.


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Itse en käytä laitteen omaa selainta ku ei oo ikinä toiminu. Joten hih. Onneksi on noita selaimia.

        Sulle Ilmannimi pitiki sanoa, että sori, ku en vastannu tuos mun edelliseen alotukseen tulleisiin viesteihin.

        Mulla paloi kaikki sulakkeet tän sivuston temppuilemisen takia.
        Yleensä pyrin vastaamaan kaikkeen.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Sulle Ilmannimi pitiki sanoa, että sori, ku en vastannu tuos mun edelliseen alotukseen tulleisiin viesteihin.

        Mulla paloi kaikki sulakkeet tän sivuston temppuilemisen takia.
        Yleensä pyrin vastaamaan kaikkeen.

        Ei se mitään. Netti on takkuilu viime aikoina mullaki


    • Anonyymi

      Mulla on ollut tota samaa. Jos sä skriivailet luurilla nii kandee mennä incognito-tilaan, ts. avaat anonyymin välilehden ja koitat sit siellä et rupeeko homma skulaamaan.

      - Artsi

      • Juu, kännyllä käytän. Ei toimi vieläkään sillä mun perusselaimella.

        Tuo incognito ja anonyymisivu, niin mä en tajunnu tuosta yhtään mitään ...sori Artsi :}
        Kiitti, ku kuiteski annoit neuvoja.

        Täytyy käyttää tätä juttua mikä mulla nyt on. En vaa tykkää tästä, ku kaikki uppoaa mainosten sekaan.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Juu, kännyllä käytän. Ei toimi vieläkään sillä mun perusselaimella.

        Tuo incognito ja anonyymisivu, niin mä en tajunnu tuosta yhtään mitään ...sori Artsi :}
        Kiitti, ku kuiteski annoit neuvoja.

        Täytyy käyttää tätä juttua mikä mulla nyt on. En vaa tykkää tästä, ku kaikki uppoaa mainosten sekaan.

        No tota... Sä avaat anonyymin välilehden joko oikeesta ylä- tai alanurkasta ja sit yrität sitä kautta. Käytätsä Bravee?

        - Artsi


      • Se vasta ei toimi lainkaan mun laitteessa. En tiedä. Herjaa että nimimerkki ei kelpaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tota... Sä avaat anonyymin välilehden joko oikeesta ylä- tai alanurkasta ja sit yrität sitä kautta. Käytätsä Bravee?

        - Artsi

        Juu käytän. Testasin tuon jutun, niin ei toiminu sittenkään.

        Välillä Brave äsken toimi, mut sit taas tuli punaista tekstiä.

        Kolme kertaa kirjoitin Ilmannimelle...

        No, onneks toimii ees tällä Chromella.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Juu käytän. Testasin tuon jutun, niin ei toiminu sittenkään.

        Välillä Brave äsken toimi, mut sit taas tuli punaista tekstiä.

        Kolme kertaa kirjoitin Ilmannimelle...

        No, onneks toimii ees tällä Chromella.

        No koita käynnistää luuri uudelleen ja sit yrität. Mä oon saanut tollai homman skulaamaan muutamii kertoi :)

        - Artsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        No koita käynnistää luuri uudelleen ja sit yrität. Mä oon saanut tollai homman skulaamaan muutamii kertoi :)

        - Artsi

        Sammutin tän ja nyt lähtee viestit ihan normisti. Täytyy vielä testata sit tuota anonyymijutun kautta, jos vielä äkkäilee tää juttu.

        Kiitti Artsi ohjeista. Sä oot kyllä ihan huippu tyyppi :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        No koita käynnistää luuri uudelleen ja sit yrität. Mä oon saanut tollai homman skulaamaan muutamii kertoi :)

        - Artsi

        En sammuta laitetta ku kestää tolkuttoman kauan että menee päälle. Pitäis päivittää mutten päivitä ku en voi ottaa riskiä ettei toimikaan


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Sammutin tän ja nyt lähtee viestit ihan normisti. Täytyy vielä testata sit tuota anonyymijutun kautta, jos vielä äkkäilee tää juttu.

        Kiitti Artsi ohjeista. Sä oot kyllä ihan huippu tyyppi :)

        Kiitti :) Toi Ilmannimen keino on sit se viimeinen eli kandee päivittää selain ellei muut konstit auta.


      • artagnan kirjoitti:

        Kiitti :) Toi Ilmannimen keino on sit se viimeinen eli kandee päivittää selain ellei muut konstit auta.

        Eipä toimi taaskaan enää muulla kuin Chromella.
        On tää hemmetin paska sivusto!


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Eipä toimi taaskaan enää muulla kuin Chromella.
        On tää hemmetin paska sivusto!

        Itelläni on just toi sama vitsaus:( Oisko niin että pyrkivät hankaloittamaan Braven käyttöä ku se blokkaa mainokset?

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itelläni on just toi sama vitsaus:( Oisko niin että pyrkivät hankaloittamaan Braven käyttöä ku se blokkaa mainokset?

        Sunflower

        Mulle tuli sama mieleen. Tuos yhessä vaiheessa tuli nuo valkoiset välit. Ylläpidolta yks sun toinen tinkas syytä, nii ei kukaan saanu vastausta.
        Todella typerää, jos tuolla keinoin yrittävät!
        Kyllä mua niin nyppii, että tiiä vaikka länttäisin turpaan, jos näkisin noita :/


    • Anonyymi

      Miksi sinä yrität selainta vaihtaa jokainen selain on omistajan oma:
      Hyvä ja älykäs tuomari on parempi kuin hyvä laki, sillä hän voipi asetella kaikki kohtuuden mukaan. Mutta missä paha ja väärä tuomari on, siinä ei auta hyvä laki mitään, sillä hän vääntää ja vääristelee sitä oman mielensä mukaan.

    • Anonyymi

      Min webbläsare fungerar bra. Det har inte varit några problem. 👍

    • Anonyymi

      Painu perälaaksoon 😀 mieli pitemmäksi!!

      • Kersat nukkumaan!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2052
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      46
      1591
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe