Nyt se taas

Anonyymi

Kolahti kovaa harmaaseen päivään. Realismi. Ei meistä mitään tule. Miten voisit muka tykätä minusta?

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kenelle huutelet? Ja varmaan herättävä hetki..

    • Anonyymi

      Jaa'a.

      Vaikea sanoa kun emme oles edes nähneet ja en tiedä oletko mihin päin suuntautunut.

    • Anonyymi

      Hänestä tykkään. Aikaa menee mutta pidin ja pidin lupaukseni. Siitä voisi ainakin hän kiittää.

      • Anonyymi

        Minkä lupauksen?


      • Anonyymi

        Kiitos siitä.


    • Anonyymi

      Näin nyt kuitenkin on..

    • Anonyymi

      Mistä moinen epäily? En vain tykkää, vaan olen hulluna sinuun. Usko se.

      • Anonyymi

        Olet hulluna, vaikket tiedä kuka on kirjoittaja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet hulluna, vaikket tiedä kuka on kirjoittaja?

        Sä et ymmärrä palstan ideaa-Kirjoitetaan kuin hänelle. Mene pois kuin et tätä tajua.


    • Anonyymi

      En tykkääkään.

      • Anonyymi

        Jos oot eri kastia
        Se on vähä vaikeempi ylittää


    • Anonyymi

      Hänestä tietystä tykkään ja ihan oikeassa elämässä hänet tunnen.

      • Anonyymi

        Ihanko totta, no kuka tämä mies on?


    • Anonyymi

      Ei se voikaan, ku on varattu mies!

      • Anonyymi

        Miksi aloitus olisi naisen kirjoittama?


    • Anonyymi

      Yhdestä miehestä tykkään ja paljon. Samanlaisia ajatuksia käynyt itse läpi, että ei voi musta tykätä. Mutta sitten kuitenkin jotenkin tuntuu, että antaa hänen päättää itse. mikä mä olen sitä päättämään hänen puolestaan.

    • Anonyymi

      Eikä mä en haluu kuulla..😭

    • Anonyymi

      Niinhän se on minunkin kohdalla. Ei se yks mies tykännyt musta missään vaiheessa, mulla oli vaan joku ihme kuvitelma ett olis voinut tykätä. Ei sen näköinen mun näköisiä naisia edes katsele. Muutenkin se käytös osoitti etten oikeasti merkinnyt mitään, ei tykkäävä olis voinut niin tyly olla tai kohdella toista kuin ilmaa. Viimesenä päivänäkin kartteli mua, ei olis pitänyt jäädä epäselväksi ettei piitannut musta ollenkaan. Ei ne kerrat kun halas mua merkinnyt sille yhtään mitään, kerran höpisi muka ettei pärjäisi ilman mua..justjoo, hyvinhän tuo näyttää pärjänneen. Kai se jotain läppää sen puolelta tuokin oli kuten ne halaamisetkin. Kumma ett yleensä mun näköstä viitsi edes halata. Nuo tapahtui ennen korona-aikaa. Onneks en ihastu kovin usein, menee vuosia ennenkuin edes huomioin ketään. Ehkä jossain vanhusten hoitopaikassa sitten mullakin tärppää, silloin ei ole niin nöpönuukaa ulkonäöllä kuin nuorempana😁

    • Anonyymi

      Oot söpö ja sulla on pimppi.

    • Anonyymi

      Mun varmuus jostain syystä kasvaa koko ajan. Tässä on jotain ennaltamäärättyä.

    • Anonyymi

      Mä luovutin. Keskityn muihin asioihin. Sä et pääse enää sotkemaan mun päätä.

      • Anonyymi

        Nauratti sun kommentti. Keskittymiskyvyssä on sulla parantamisen varaa. Hänelle tänne kirjoittelu kun ei ole keskittymistä muihin asioihin. Tää on sivusta, en tiedä kuka toi ap on.


    • Anonyymi

      Parempi vaan keskittyy omiin tunteisiin, selvittää ne itselleen. Että tykkääkö. Sitte, jos selviää, että toinenki tykkää, niin on sitte selvää, ei siinä tartte enää alkaa miettiin mitään. Toinen tuntee mitä tuntee, ei siihen voi vaikuttaa.

      • Anonyymi

        Noinhan se on ettei toisen tunteisiin voi vaikuttaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe