Poliisi lopetti tutkinnan

Anonyymi

Nytkö ne on poliisillakin kädet pystyssä tämän ninjajengin edessä?
Ei kai se nyt volvo itestään tuleen syty jos pehkosta läpi pientarelle ajaa?
Poliisista nähen saavat touhuta näköjään.

12

73

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On se hyvä, että joku osaa neuvoa poliisiakin. Sulla on varmaankin parempaa tietoa tuostakin asiasta.
      Lienetkö ihan koulunkin siihen käynyt?

• Anonyymi

Ennätit ensin, sillä ajattelin juuri lähettää vastauksen herra yleisnerolle.
        Varmasti me rahvaaseen kuuluvat olisimme kiitollisia jos tuollaisia erinomaisia kykyjä ei piiloteltaisi, vaan otettaisiin ne käyttöön meidän kaikkien yhteiseksi hyväksi.

Tunnen henkilökohtaisesti erään vanhemman miehen joka on kaikilta osin taitavampi kuin häntä hoitavat lääkärit ja muu terveydenhoidossa työskentelevä henkilökunta. Viimeksikin osasi antaa ohjeita miten hänen ruumiillisia vaivojaan on hoidettava ja oli kovin järkyttynyt koska lääkäri ei siihen suostunut. Niinpå tunsi itsensä nöyryytetyksi ja nyt on sitten pätevämmän asiantuntijan hankkiminen eli itsensä kanssa samaa tasoa oleva. ;-)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennätit ensin, sillä ajattelin juuri lähettää vastauksen herra yleisnerolle.
        Varmasti me rahvaaseen kuuluvat olisimme kiitollisia jos tuollaisia erinomaisia kykyjä ei piiloteltaisi, vaan otettaisiin ne käyttöön meidän kaikkien yhteiseksi hyväksi.

Tunnen henkilökohtaisesti erään vanhemman miehen joka on kaikilta osin taitavampi kuin häntä hoitavat lääkärit ja muu terveydenhoidossa työskentelevä henkilökunta. Viimeksikin osasi antaa ohjeita miten hänen ruumiillisia vaivojaan on hoidettava ja oli kovin järkyttynyt koska lääkäri ei siihen suostunut. Niinpå tunsi itsensä nöyryytetyksi ja nyt on sitten pätevämmän asiantuntijan hankkiminen eli itsensä kanssa samaa tasoa oleva. ;-)

Nytkö se sulla meni elämä pilalle kun joku ihmetteli miksi poliisi jätti tutkinnan kesken?

• Anonyymi

Nissanipa se ei pala jos ylpyrässä kakkiin ajaa. Sumutusvalot kun laittaa palamaan nii näkyy kakit paremmin ja voipi polliisikin niitä tutkia . Ylpyröihin ei pitäisi kyllä kakkia kun männöö nissanin pyörät kakkaan. Polliisii ei pie neuvoo eikä nissanilla ohittelijoita. Kyllä ne ite tietäät

• Anonyymi

Onko paikalla tulkkia? (Ei pöterö... ei rakotulkkia)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäpä et Nisun "ajatelmasta" ymmärtänyt? Taisi ollakin liian viisasta tekstiä sulle?

• Anonyymi

Tämä meitin ikioma nissanisti on kakkiainen, eli varsinainen mister Gaga, nimi noin niin kuin jollekin ulkomaan kielelle melko vapaasti käännettynä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

janne tulkkia? ei ole näkynyt, kysäsepä nisulta jos olisi ympyrässä sattunut näkemään...

• Anonyymi

Mitä väliä. Poliisikin on vain tyytyväinen että päästiin yhdestä puukon kanssa liikkuvasta narkkarista , niinkuin kaikki muutkin.

• Anonyymi

No. sovitaan niin että sekin mahdollisuus on olemassa ettei kovinkaan moni ihminen koe kokeneensa korvaamatonta vahinkoa asian suhteen....

• Anonyymi

Niin vain jospa ois saanu enempihi porukkoo häkkiin pois kuleksimasta jos ois penkonu tarpeeks... Ei pitäs kesken heittee, vielä eistään löytäät...

• Anonyymi

Riittävästi ois pität tutkii, pohja mutii myöte. Ois saanu kaike selvil. No, niiku joku kirjootti, estää löytäät.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1530
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      96
      736
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      536
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      536
    7. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      518
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    Aihe