Maran stories ennen ja jälkeen kuvat täyttä kusetusta

Anonyymi

Muka 3 viikos hah hah valotuksella ja kuvakäsittelyllä tehty, näkyy ja haisee kauas, onks tän salarakkaan elämässä mikään muuta kuin valhetta, uskooks joku muka noihin kuviin?näkee sokeekin et erittäin tökerösti yrittää huijata seuraajiansa HÄPEÄÄ..MYÖTÄHÄPEÄÄ

46

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaa ajattelin, kuinka voi noin tökeröä settiä laittaa instaan, sehän on kuin viime vuosikymmeneltä, ei kukaan omilla aivoillaan ajatteleva usko moista kusetusta.
      Uskomatonta skeidaa !

      • Anonyymi

        Kun itse kysyy ja itse vastaa.... hmmm, nämä sun aloitukset ovat hupaisia, kun kommentoit omaa aloitustasi muutaman minuutin päästä 😅😅.. "samaa ajattelin" tai "juurikin näin"... kommentit aina käytettynä ei anna kovin hyvää kuvaa aivokapasiteetistasi, Mutta tuo Mara vihasi on jotenki pelottavaa, muista lääkkeesi! 😊 😍


      • Anonyymi

        Myötä häpeän AP- puolesta ,lue ensin ja katsele ja kirjoita sit mielipiteesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun itse kysyy ja itse vastaa.... hmmm, nämä sun aloitukset ovat hupaisia, kun kommentoit omaa aloitustasi muutaman minuutin päästä 😅😅.. "samaa ajattelin" tai "juurikin näin"... kommentit aina käytettynä ei anna kovin hyvää kuvaa aivokapasiteetistasi, Mutta tuo Mara vihasi on jotenki pelottavaa, muista lääkkeesi! 😊 😍

        Jonkun pitäisi tehdä gradu tästä Martinan mustamaalaajasta. Minkälaisista mielenterveysongelmista tuollaiset kirjoitukset kumpuaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jonkun pitäisi tehdä gradu tästä Martinan mustamaalaajasta. Minkälaisista mielenterveysongelmista tuollaiset kirjoitukset kumpuaa.

        Eikös gradu pitäisi tehdä samalla kaikkien julkkisten mustamaalaamisesta. Tuo on sitä julkisuuden varjopuolta. Onhan täällä mustamaalattu Maisaa, Sofiaa, Stefua, Tuksua, ym ym... Älä ole puolueellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jonkun pitäisi tehdä gradu tästä Martinan mustamaalaajasta. Minkälaisista mielenterveysongelmista tuollaiset kirjoitukset kumpuaa.

        Mulla tulee mieleen Maisa Torppa. Martina kypsyi Viidakon Tähtösissä niin pahasti Torpan valehteluun ja sekoiluun että uhkasi antaa kunnolla turpaan. Muistaakseni jopa leikata pään? Tosielämässä varmaan Martina saattaisi järjestää kunnon kissatappelun Maisan kanssa.


    • Anonyymi

      Siellä on ihan asiakkaiden lähettämiä kuvia. Ihan realistisia kolmessa viikossa ja tietenkin lihavalta lähtee nopeammin paino alussa.

      • Anonyymi

        Uskoks itsekkin, turhaa valkopeset kuvat kertoo valheet kusetukset


    • Anonyymi

      Ei sinun tarvitse kokea häpeää eikä myötähäpeää. Varmasti aitoja ihmisiä, olleet haasteessa mukana, Kannattaa lukea itse juttu, miten asiakkaat kokevat muutoksen positiivisena, sentit katoaa ja muutama kilo samalla terveellisillä elämäntavoilla. Ei kaikkien kuvien kohdalla ole mainittu että juuri ko. muutos on tapahtunut kolmessa viikossa? Pääasia asiakkaat ovat tyytyväisiä eikö???

    • Anonyymi

      Mummeli vedä happea ja laita trikoot päälle ja ulos lenkille, viha lauhtuu 👌👌👌👌, peppusi pienenee ja vyötärökin kapenee💪. 😄

      • Anonyymi

        Valheella on lyhyet jäljet


    • Anonyymi

      Käypäs nyt katsomassa uudestaan ne kuvat. Siellä kuvan alla aina aloituspäivämäärä ja lopetuspäivämäärä. Esim. se suurin pudotus; eka kuva otettu kesäkuussa ja viimeisin hiljattain. Ilmeisesti aloittanut kolmen viikon setin kesäkuussa ja jatkanut elämäntapana sitä, kuten tarkoitus onkin.

      • Anonyymi

        Suurta feikkiä, ei tänä päivänä kukaan usko , naurettavaa settiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurta feikkiä, ei tänä päivänä kukaan usko , naurettavaa settiä.

        Noita samanlaisia kuvia on vähän jokaisella ns. personal trainerillä. Se on markkinointikusetusta. Mutta jos haluaa uskoa Martinan itseoppimiin taitoihin, niin mikäs siinä. Luultavasti Fitclub.fi kuitenkin tämän mainonnan ja markkinoinnin sanele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noita samanlaisia kuvia on vähän jokaisella ns. personal trainerillä. Se on markkinointikusetusta. Mutta jos haluaa uskoa Martinan itseoppimiin taitoihin, niin mikäs siinä. Luultavasti Fitclub.fi kuitenkin tämän mainonnan ja markkinoinnin sanele.

        Martinan naamalla näitä markkinoidaan.


      • Anonyymi

        Ei noita tökeröitä feikkikuvia voi nauramatta katsoa, mara =ostoskanava


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noita samanlaisia kuvia on vähän jokaisella ns. personal trainerillä. Se on markkinointikusetusta. Mutta jos haluaa uskoa Martinan itseoppimiin taitoihin, niin mikäs siinä. Luultavasti Fitclub.fi kuitenkin tämän mainonnan ja markkinoinnin sanele.

        Eli jos Fitclubilla on monta hyvinvointivalmentajaa niin voisiko nuo vertailukuvat olla Fitclubin sivuilta muiden ohjaajien ryhmistä eikä Maran omista ryhmistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli jos Fitclubilla on monta hyvinvointivalmentajaa niin voisiko nuo vertailukuvat olla Fitclubin sivuilta muiden ohjaajien ryhmistä eikä Maran omista ryhmistä?

        Voi hyvinkin olla !


      • Anonyymi

        Onko ne Martiinan ryhmäläisistä ne kuvat??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ne Martiinan ryhmäläisistä ne kuvat??

        Ei ole mitään takuuta, että on. Maran tuntien ne kuvat on voitu myös googlesta napata täysin häpeämättä, samalla tavalla kuin Maran dieettiohjeet ja muut vouhotukset.
        Noita kuvia on myös helppo feikata, sen kun ennen-kuvassa vähän pullistaa vatsaa, vähän nojaa vielä eteenpäin ja after-kuvassa sitte fleksaa kunnolla, noita kuvapareja on moni instatähtikin tehnyt ihan vaan siksi että ihmiset tajuaisivat miten helppoa tuloksia on väärentää ihan ilman photoshopia.


    • Anonyymi

      Juu silloin kun itseltä on joskus kiloja lähtenyt, niin kuvataan samoissa hikissä alusvaatteissa samassa paikassa. Tai ehkä ostetaan uudet hotit alusvaatteet.

      Naurettavaa valehtelua.

    • Anonyymi

      No mä olen yks noista muutoskuvien lähettäjistä. Eli ainaki yhdet kuvat on aidot 😁 ruokavaliolla mä saan tuloksia, reenata en jaksa.

      • Anonyymi

        En laittanut kuvia, mutta laihduin 6 kg ja siitä lähti kuntoilu nousuun. Tosi tyytyväinen olen ja nykyään käyn salilla 4-5 kertaa viikossa. Kiitos Martina ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En laittanut kuvia, mutta laihduin 6 kg ja siitä lähti kuntoilu nousuun. Tosi tyytyväinen olen ja nykyään käyn salilla 4-5 kertaa viikossa. Kiitos Martina ❤️

        No älkää viitsikö. Täällähän te roikutte päivät pitkät. Ei ystäviä, ei omaa elämää, ei työtä ja mieskin on jättänyt.


      • Anonyymi

        Minä sain noilla höttöhiilareilla suolistotulehduksen että näin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En laittanut kuvia, mutta laihduin 6 kg ja siitä lähti kuntoilu nousuun. Tosi tyytyväinen olen ja nykyään käyn salilla 4-5 kertaa viikossa. Kiitos Martina ❤️

        🤣🤣🤣uskooko joku martin kommentteja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä sain noilla höttöhiilareilla suolistotulehduksen että näin

        Mitä sinä olet syönyt! Martinan ruokavaliossa ei ole höttöhiilareita. Ihan pokkana vielä kommentoit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä olet syönyt! Martinan ruokavaliossa ei ole höttöhiilareita. Ihan pokkana vielä kommentoit.

        Ai makaroonissa ei oo höttöhiilaria, Roope mee kynsilakkapoekan kainaloo ja 🤫😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣🤣uskooko joku martin kommentteja

        Ei :D


    • Anonyymi

      Onkohan kuvat joka ryhmästä erikseen vai olisiko nii, että aina kun uusi ryhmä alkaa niin mainonnassa on käytetty samoja vanhoja kuvia monta monta kertaa?

      • Anonyymi

        Täysin feikkikuvia, katso ny eka valotusta si kuvamuokkausta 🤣


    • Anonyymi

      Jokainem vastaus "asiakkeiden" alkaa sanalla Kiitos🤣🙌Ei yhtään läpinäkyvää.

      • Anonyymi

        Juurikin näin ja hei VIELÄKÖ ESPANIAN LEIRILLE VEDÄTETÄÄN ENNAKKOMAKSUJA JA ONKO ENTISIÄKÄÄN PALAUTETTU, TUSKIN, SAAHAN NIILLÄ MONTA PULLOA ALKOA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin ja hei VIELÄKÖ ESPANIAN LEIRILLE VEDÄTETÄÄN ENNAKKOMAKSUJA JA ONKO ENTISIÄKÄÄN PALAUTETTU, TUSKIN, SAAHAN NIILLÄ MONTA PULLOA ALKOA

        On myynnissä ja käy katsomassa tiedoite ig tililtä. Hoidettu kaikki maksut , joten voit jo lopettaa tämän tarinan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On myynnissä ja käy katsomassa tiedoite ig tililtä. Hoidettu kaikki maksut , joten voit jo lopettaa tämän tarinan.

        Sinne meni seuraavan leirin varausmaksut. Kun se leiri perutaan, täytyy taas kauhealla kiireellä myydä seuraava leiri, jotta saadaan tämän seuraavan leirin varausmaksut palautettua.


    • Anonyymi

      Pitäkää pieni tauko Martinan seurannasta, te jotka kärsitte siitä, niin se voi helpottaa elämäänne kummasti.
      Kokeilkaa ainakin.

      • Anonyymi

        Ihmettelen, että niin " suurta " joukkoa voidaan höynäyttää noinkin läpinäkyvästi ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen, että niin " suurta " joukkoa voidaan höynäyttää noinkin läpinäkyvästi ??

        Samoin ihmettelen minäkin ja ihan pokkana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen, että niin " suurta " joukkoa voidaan höynäyttää noinkin läpinäkyvästi ??

        Juu, on meitä höynäytettäviä paljon ja hyvässä kunnossa kuitenkin ollaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, on meitä höynäytettäviä paljon ja hyvässä kunnossa kuitenkin ollaan.

        Juuh marakin puolimaraton alle kävelyvauhtia hävis yli 60v hah hah niin hyväs kunnossa kuminauha jee jee eipä tuu hiki eikä meikit LEVIÄ


    • Anonyymi

      Samoja kuvia pyöritetään muidenkin sivuilla, en tiedä ovatko aitoja ei ainakaan.

      • Anonyymi

        Nyt martti oli laittanu videon, kopsannu varmaan ammatti pt sivuilta, ahkerasti lukee näitä sivuja, todella noloa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt martti oli laittanu videon, kopsannu varmaan ammatti pt sivuilta, ahkerasti lukee näitä sivuja, todella noloa

        Todellakin noloa


    • Anonyymi

      Mistä ihmeestä keksitte näitä juttuja?????

    • Anonyymi

      On kyllä kumma, että ennen ja jälkeen kuvia ei "osata" ottaa samalta etäisyydeltä, samassa valossa.

      • Anonyymi

        Kyllä oaataan mut kusettaa et 3 viikos laihtuu kymmeniä kiloja hahaa mitä pässejä =ostoskanava 🤣🤑


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2052
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe