Mun suurin unelma olis parantua 100% kaikista syömishäiriöistä. :|
Mulla on ollut kolme vuotta bulimiaa, josta alkoi myös anoreksia. Monien kilojen laihduttamisen jälkeen sairastuin ahmimiseen eli BEDiin.
Kaikki tää pyörii mun mielessä viikoittain jollain tavalla.
Olisimpa vain normaali, joka ei olisi ikinä sairastunut😔
Mun SUURIN UNELMA!
2
110
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki ihmiset sairastuu johonkin jossain vaiheessa. Monet sairaudet on vain pitkään olleet häpeällisiä aiheita, ettei käydä tarpeeksi keskustelua. Kukaan ei ole 100% terve tai normaali.
Hyvä, että olet avoin ja rehellinen sairauksistasi itsellesi sekä tavoittelet tervettä ja vahvaa elämää. Olet paljon edistyneemmässä tilassa kuin monet "normaalit" jotka eivät uskalla aina edes myöntää itselleen, että nyt ei mene hyvin ja aika tehdä muutoksia parempaan elämään.
Vaikka sinullakin on sairaudet vaihtuneet, silti jotain editystä varmasti on tapahtunut.. Aina sitä toivoisi, että elämään olisi joku helppo tie ja pilleri, mutta se menee sellaisten mutkien kautta. Pakko vaan muistaa pitää tiukasti kiinni, ettei tipu mutkassa ja jatkaa taas terveitä tavoiteita kohti. - Anonyymi
Unelmista kannattaa pitää kiinni ja niihin on hyvä tähdätä.
Aloittaja on paljon asioita miettinyt ja varmasti yrittänyt niiden eteen paljon tehdäkin.
Jatka unelmointia ja tähtää siihen mitä haluat.
Monista eri sairauksista on mahdollista parantua, se vaatii vaan tosi kovaa työtä ja voimia, jaksamista.
Ei kannata kuitenkaan luovuttaa vaikka yritykset menisivät pieleen useamminkin kuin kerran, joku päivä tulee se kerta kun onnistuu.
Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379