jokainen sanani ja tunteeni mitätöidään palstalla. Sitten kun ei enää ole tunteita, alan tehdä sitä mistä mua täällä nyt syyttömänä koko ajan sytytetään. Mutta sen aika ei ole vielä. Rakastan sitä miestä edelleen.
Luulen että musta tulee sellainen trolli
17
61
Vastaukset
Mun ei aina edes anneta kirjoittaa tänne.......
<3- Anonyymi
Hauskan nokkelasti pohdittu. Millainen mies ja millainen nainen olet? Nyt tietoa pöytään.. heti
- Anonyymi
Nainen olen. Aika sekaisin ihastuksesta ollut tässä hetken, en mitenkään liian pitkään. Nyt vaan taidan heräillä kun en enää "tavoita" häntä kuten ennen. Onkohan järkikulta jo palaamassa kotiin. Joku tuolla eteisessä äsken kolisteli, naapuri tai järkikulta, en jaksanut katsoa kumpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen olen. Aika sekaisin ihastuksesta ollut tässä hetken, en mitenkään liian pitkään. Nyt vaan taidan heräillä kun en enää "tavoita" häntä kuten ennen. Onkohan järkikulta jo palaamassa kotiin. Joku tuolla eteisessä äsken kolisteli, naapuri tai järkikulta, en jaksanut katsoa kumpi.
omalääkärisi tässä hei..
hyvä vastaus. Kyllä järkikultasi on palannut mutta olet kuitenkin sekaisin kuin käkikello, josta käki on lentänyt tiehensä. Se saattaisi palata, jos säännöllisesti iltaisin huhuilet kukkuu... kukkuu... käen kutsuhuutoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
omalääkärisi tässä hei..
hyvä vastaus. Kyllä järkikultasi on palannut mutta olet kuitenkin sekaisin kuin käkikello, josta käki on lentänyt tiehensä. Se saattaisi palata, jos säännöllisesti iltaisin huhuilet kukkuu... kukkuu... käen kutsuhuutoa.Ei rakastunut tarvitse lääkäriä. Etsi joku muu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei rakastunut tarvitse lääkäriä. Etsi joku muu.
analyysini vahvistaa tervehtymistäsi.. kanailu on turhaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
analyysini vahvistaa tervehtymistäsi.. kanailu on turhaa
Vähän voisit selventää, mutta koska kello on jo sata pitää nukkua.
- Anonyymi
Eipä tuo sinun paniikinomainen kommentointii ja sairas toisten loukkaaminen ihan terveeltä hommalta vaikuta. Mutta minkäs teet kun vintissä ei ole kuin paskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tuo sinun paniikinomainen kommentointii ja sairas toisten loukkaaminen ihan terveeltä hommalta vaikuta. Mutta minkäs teet kun vintissä ei ole kuin paskaa.
Kommentointini ei ole paniikinomaista, vaan laiskan toteavaa. Sellaiseksi se muuttuu, kun seuraa epätodellista kohkaamista sivusta, nimenomaan sivusta
- Anonyymi
Olisiko aiheellista ottaa jotain kirjoituskursseja? Tekstistäsi ei saa mitään selvää.
sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän voisit selventää, mutta koska kello on jo sata pitää nukkua.
Tätä pelkäsinkin :) käkikellossasi on satakaksi tuntia. Kehoitan edelleen keskittymään iltaisin käen takaisinkutsuhuutoihin. Jos asut kerrostalossa, voit informoida muita asukkaita talon ilmoitustaulun kautta. He varmasti ymmärtävät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä pelkäsinkin :) käkikellossasi on satakaksi tuntia. Kehoitan edelleen keskittymään iltaisin käen takaisinkutsuhuutoihin. Jos asut kerrostalossa, voit informoida muita asukkaita talon ilmoitustaulun kautta. He varmasti ymmärtävät.
Mä keskityn. Kävin jo laittaan alakertaan ilmoitustaululle lapun. Tietysti ymmärtävät.
- Anonyymi
Niin että tää palsta oliski täynnä entisiä kaipaajia, jotka muuntuu kaikki trolleiksi. Niinku joku zombiutuminen.
- Anonyymi
Kyllä mä olen ihan satavarma, että jokainen täällä pyörivä on joskus kaivannut jotain. Ei näitä muuten jaksaisi lueskella kukaan. Ja se toisten aloitusten tietynlainen pilaaminen ja vähättely tulee siitä, kun on itsekin sitä joskus tehnyt. Tavallaan häpeää sitä jälkeenpäin, miten syvälle tänne sukelsi. Usein kommentoidaan, että älä esiinny minuna.. eikä se jo kerro paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä olen ihan satavarma, että jokainen täällä pyörivä on joskus kaivannut jotain. Ei näitä muuten jaksaisi lueskella kukaan. Ja se toisten aloitusten tietynlainen pilaaminen ja vähättely tulee siitä, kun on itsekin sitä joskus tehnyt. Tavallaan häpeää sitä jälkeenpäin, miten syvälle tänne sukelsi. Usein kommentoidaan, että älä esiinny minuna.. eikä se jo kerro paljon.
Ei se johdu häpeästä vaan siitä että ottaa elämän nykyään kevyemmin ja toivoo myös toisten tekevän niin oman parhaansa vuoksi. ❤️ Kaikille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä olen ihan satavarma, että jokainen täällä pyörivä on joskus kaivannut jotain. Ei näitä muuten jaksaisi lueskella kukaan. Ja se toisten aloitusten tietynlainen pilaaminen ja vähättely tulee siitä, kun on itsekin sitä joskus tehnyt. Tavallaan häpeää sitä jälkeenpäin, miten syvälle tänne sukelsi. Usein kommentoidaan, että älä esiinny minuna.. eikä se jo kerro paljon.
Yleensä näille naisenaesiintymisperformanssitaiteilijoille vastataan, että esiinny omalla sukupuolellasi ja spekulaatiosi tai kehystyksesi on niin heikkoa tasoa, ettei siihen tartu pässinpäisempikään pohdiskelija, tai mistä sitä toisten johdateltavuudesta tietää🤭
- Anonyymi
Noin se menee, kun ensin laiminlyödään. Melkoisen typerää, jos ei tykkää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624