Luulen että musta tulee sellainen trolli

Anonyymi

jokainen sanani ja tunteeni mitätöidään palstalla. Sitten kun ei enää ole tunteita, alan tehdä sitä mistä mua täällä nyt syyttömänä koko ajan sytytetään. Mutta sen aika ei ole vielä. Rakastan sitä miestä edelleen.

17

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mun ei aina edes anneta kirjoittaa tänne.......
      <3

    • Anonyymi

      Hauskan nokkelasti pohdittu. Millainen mies ja millainen nainen olet? Nyt tietoa pöytään.. heti

      • Anonyymi

        Nainen olen. Aika sekaisin ihastuksesta ollut tässä hetken, en mitenkään liian pitkään. Nyt vaan taidan heräillä kun en enää "tavoita" häntä kuten ennen. Onkohan järkikulta jo palaamassa kotiin. Joku tuolla eteisessä äsken kolisteli, naapuri tai järkikulta, en jaksanut katsoa kumpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen olen. Aika sekaisin ihastuksesta ollut tässä hetken, en mitenkään liian pitkään. Nyt vaan taidan heräillä kun en enää "tavoita" häntä kuten ennen. Onkohan järkikulta jo palaamassa kotiin. Joku tuolla eteisessä äsken kolisteli, naapuri tai järkikulta, en jaksanut katsoa kumpi.

        omalääkärisi tässä hei..
        hyvä vastaus. Kyllä järkikultasi on palannut mutta olet kuitenkin sekaisin kuin käkikello, josta käki on lentänyt tiehensä. Se saattaisi palata, jos säännöllisesti iltaisin huhuilet kukkuu... kukkuu... käen kutsuhuutoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        omalääkärisi tässä hei..
        hyvä vastaus. Kyllä järkikultasi on palannut mutta olet kuitenkin sekaisin kuin käkikello, josta käki on lentänyt tiehensä. Se saattaisi palata, jos säännöllisesti iltaisin huhuilet kukkuu... kukkuu... käen kutsuhuutoa.

        Ei rakastunut tarvitse lääkäriä. Etsi joku muu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei rakastunut tarvitse lääkäriä. Etsi joku muu.

        analyysini vahvistaa tervehtymistäsi.. kanailu on turhaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        analyysini vahvistaa tervehtymistäsi.. kanailu on turhaa

        Vähän voisit selventää, mutta koska kello on jo sata pitää nukkua.


      • Anonyymi

        Eipä tuo sinun paniikinomainen kommentointii ja sairas toisten loukkaaminen ihan terveeltä hommalta vaikuta. Mutta minkäs teet kun vintissä ei ole kuin paskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tuo sinun paniikinomainen kommentointii ja sairas toisten loukkaaminen ihan terveeltä hommalta vaikuta. Mutta minkäs teet kun vintissä ei ole kuin paskaa.

        Kommentointini ei ole paniikinomaista, vaan laiskan toteavaa. Sellaiseksi se muuttuu, kun seuraa epätodellista kohkaamista sivusta, nimenomaan sivusta


      • Anonyymi

        Olisiko aiheellista ottaa jotain kirjoituskursseja? Tekstistäsi ei saa mitään selvää.
        sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän voisit selventää, mutta koska kello on jo sata pitää nukkua.

        Tätä pelkäsinkin :) käkikellossasi on satakaksi tuntia. Kehoitan edelleen keskittymään iltaisin käen takaisinkutsuhuutoihin. Jos asut kerrostalossa, voit informoida muita asukkaita talon ilmoitustaulun kautta. He varmasti ymmärtävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä pelkäsinkin :) käkikellossasi on satakaksi tuntia. Kehoitan edelleen keskittymään iltaisin käen takaisinkutsuhuutoihin. Jos asut kerrostalossa, voit informoida muita asukkaita talon ilmoitustaulun kautta. He varmasti ymmärtävät.

        Mä keskityn. Kävin jo laittaan alakertaan ilmoitustaululle lapun. Tietysti ymmärtävät.


    • Anonyymi

      Niin että tää palsta oliski täynnä entisiä kaipaajia, jotka muuntuu kaikki trolleiksi. Niinku joku zombiutuminen.

      • Anonyymi

        Kyllä mä olen ihan satavarma, että jokainen täällä pyörivä on joskus kaivannut jotain. Ei näitä muuten jaksaisi lueskella kukaan. Ja se toisten aloitusten tietynlainen pilaaminen ja vähättely tulee siitä, kun on itsekin sitä joskus tehnyt. Tavallaan häpeää sitä jälkeenpäin, miten syvälle tänne sukelsi. Usein kommentoidaan, että älä esiinny minuna.. eikä se jo kerro paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä olen ihan satavarma, että jokainen täällä pyörivä on joskus kaivannut jotain. Ei näitä muuten jaksaisi lueskella kukaan. Ja se toisten aloitusten tietynlainen pilaaminen ja vähättely tulee siitä, kun on itsekin sitä joskus tehnyt. Tavallaan häpeää sitä jälkeenpäin, miten syvälle tänne sukelsi. Usein kommentoidaan, että älä esiinny minuna.. eikä se jo kerro paljon.

        Ei se johdu häpeästä vaan siitä että ottaa elämän nykyään kevyemmin ja toivoo myös toisten tekevän niin oman parhaansa vuoksi. ❤️ Kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä olen ihan satavarma, että jokainen täällä pyörivä on joskus kaivannut jotain. Ei näitä muuten jaksaisi lueskella kukaan. Ja se toisten aloitusten tietynlainen pilaaminen ja vähättely tulee siitä, kun on itsekin sitä joskus tehnyt. Tavallaan häpeää sitä jälkeenpäin, miten syvälle tänne sukelsi. Usein kommentoidaan, että älä esiinny minuna.. eikä se jo kerro paljon.

        Yleensä näille naisenaesiintymisperformanssitaiteilijoille vastataan, että esiinny omalla sukupuolellasi ja spekulaatiosi tai kehystyksesi on niin heikkoa tasoa, ettei siihen tartu pässinpäisempikään pohdiskelija, tai mistä sitä toisten johdateltavuudesta tietää🤭


    • Anonyymi

      Noin se menee, kun ensin laiminlyödään. Melkoisen typerää, jos ei tykkää.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe