Luulen että musta tulee sellainen trolli

Anonyymi

jokainen sanani ja tunteeni mitätöidään palstalla. Sitten kun ei enää ole tunteita, alan tehdä sitä mistä mua täällä nyt syyttömänä koko ajan sytytetään. Mutta sen aika ei ole vielä. Rakastan sitä miestä edelleen.

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mun ei aina edes anneta kirjoittaa tänne.......
      <3

    • Anonyymi

      Hauskan nokkelasti pohdittu. Millainen mies ja millainen nainen olet? Nyt tietoa pöytään.. heti

      • Anonyymi

        Nainen olen. Aika sekaisin ihastuksesta ollut tässä hetken, en mitenkään liian pitkään. Nyt vaan taidan heräillä kun en enää "tavoita" häntä kuten ennen. Onkohan järkikulta jo palaamassa kotiin. Joku tuolla eteisessä äsken kolisteli, naapuri tai järkikulta, en jaksanut katsoa kumpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen olen. Aika sekaisin ihastuksesta ollut tässä hetken, en mitenkään liian pitkään. Nyt vaan taidan heräillä kun en enää "tavoita" häntä kuten ennen. Onkohan järkikulta jo palaamassa kotiin. Joku tuolla eteisessä äsken kolisteli, naapuri tai järkikulta, en jaksanut katsoa kumpi.

        omalääkärisi tässä hei..
        hyvä vastaus. Kyllä järkikultasi on palannut mutta olet kuitenkin sekaisin kuin käkikello, josta käki on lentänyt tiehensä. Se saattaisi palata, jos säännöllisesti iltaisin huhuilet kukkuu... kukkuu... käen kutsuhuutoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        omalääkärisi tässä hei..
        hyvä vastaus. Kyllä järkikultasi on palannut mutta olet kuitenkin sekaisin kuin käkikello, josta käki on lentänyt tiehensä. Se saattaisi palata, jos säännöllisesti iltaisin huhuilet kukkuu... kukkuu... käen kutsuhuutoa.

        Ei rakastunut tarvitse lääkäriä. Etsi joku muu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei rakastunut tarvitse lääkäriä. Etsi joku muu.

        analyysini vahvistaa tervehtymistäsi.. kanailu on turhaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        analyysini vahvistaa tervehtymistäsi.. kanailu on turhaa

        Vähän voisit selventää, mutta koska kello on jo sata pitää nukkua.


      • Anonyymi

        Eipä tuo sinun paniikinomainen kommentointii ja sairas toisten loukkaaminen ihan terveeltä hommalta vaikuta. Mutta minkäs teet kun vintissä ei ole kuin paskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tuo sinun paniikinomainen kommentointii ja sairas toisten loukkaaminen ihan terveeltä hommalta vaikuta. Mutta minkäs teet kun vintissä ei ole kuin paskaa.

        Kommentointini ei ole paniikinomaista, vaan laiskan toteavaa. Sellaiseksi se muuttuu, kun seuraa epätodellista kohkaamista sivusta, nimenomaan sivusta


      • Anonyymi

        Olisiko aiheellista ottaa jotain kirjoituskursseja? Tekstistäsi ei saa mitään selvää.
        sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän voisit selventää, mutta koska kello on jo sata pitää nukkua.

        Tätä pelkäsinkin :) käkikellossasi on satakaksi tuntia. Kehoitan edelleen keskittymään iltaisin käen takaisinkutsuhuutoihin. Jos asut kerrostalossa, voit informoida muita asukkaita talon ilmoitustaulun kautta. He varmasti ymmärtävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä pelkäsinkin :) käkikellossasi on satakaksi tuntia. Kehoitan edelleen keskittymään iltaisin käen takaisinkutsuhuutoihin. Jos asut kerrostalossa, voit informoida muita asukkaita talon ilmoitustaulun kautta. He varmasti ymmärtävät.

        Mä keskityn. Kävin jo laittaan alakertaan ilmoitustaululle lapun. Tietysti ymmärtävät.


    • Anonyymi

      Niin että tää palsta oliski täynnä entisiä kaipaajia, jotka muuntuu kaikki trolleiksi. Niinku joku zombiutuminen.

      • Anonyymi

        Kyllä mä olen ihan satavarma, että jokainen täällä pyörivä on joskus kaivannut jotain. Ei näitä muuten jaksaisi lueskella kukaan. Ja se toisten aloitusten tietynlainen pilaaminen ja vähättely tulee siitä, kun on itsekin sitä joskus tehnyt. Tavallaan häpeää sitä jälkeenpäin, miten syvälle tänne sukelsi. Usein kommentoidaan, että älä esiinny minuna.. eikä se jo kerro paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä olen ihan satavarma, että jokainen täällä pyörivä on joskus kaivannut jotain. Ei näitä muuten jaksaisi lueskella kukaan. Ja se toisten aloitusten tietynlainen pilaaminen ja vähättely tulee siitä, kun on itsekin sitä joskus tehnyt. Tavallaan häpeää sitä jälkeenpäin, miten syvälle tänne sukelsi. Usein kommentoidaan, että älä esiinny minuna.. eikä se jo kerro paljon.

        Ei se johdu häpeästä vaan siitä että ottaa elämän nykyään kevyemmin ja toivoo myös toisten tekevän niin oman parhaansa vuoksi. ❤️ Kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä olen ihan satavarma, että jokainen täällä pyörivä on joskus kaivannut jotain. Ei näitä muuten jaksaisi lueskella kukaan. Ja se toisten aloitusten tietynlainen pilaaminen ja vähättely tulee siitä, kun on itsekin sitä joskus tehnyt. Tavallaan häpeää sitä jälkeenpäin, miten syvälle tänne sukelsi. Usein kommentoidaan, että älä esiinny minuna.. eikä se jo kerro paljon.

        Yleensä näille naisenaesiintymisperformanssitaiteilijoille vastataan, että esiinny omalla sukupuolellasi ja spekulaatiosi tai kehystyksesi on niin heikkoa tasoa, ettei siihen tartu pässinpäisempikään pohdiskelija, tai mistä sitä toisten johdateltavuudesta tietää🤭


    • Anonyymi

      Noin se menee, kun ensin laiminlyödään. Melkoisen typerää, jos ei tykkää.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1661
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    9. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1003
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    Aihe