Anteeksi mutta kaikki toiminta täällä tuntuu

Anonyymi

Kiusaamiselta. Kaikki ilkeät viestit vähättely jne.. Usko mennyt kaikkeen. Ei täällä kukaan ketään kaipaa. Kaikki vain kiusaavat toisiaan. Kytätään ja haukutaan. Mutta sain pahan senkin pois mielestäni. Nyt lähden kyllä lopullisesti. Miksi myrkytän täällä itseäni.

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä olen oikea kaipaaja............
      <3

      Mutta älä täällä ole mun takia.....
      Jotkut tulee pilkkaa ja väheksyy tänne ja sille ei voi mitään........
      <3

      • Anonyymi

        Ja kuka sinä olet? En ole täällä kenenkään takia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja kuka sinä olet? En ole täällä kenenkään takia.

        Ihan Risto vain............
        <3


      • Anonyymi
        Risto_ kirjoitti:

        Ihan Risto vain............
        <3

        Jaa ole kuka olet. Äskettäin minua hävetti kun näin tänne romahdin mutta vitut ollut niin tiukilla pitkään että ihan yks hailee. Jää sä tänne troillaamaan koska jos jotain kaipaisit ottaisit yhteyttä etkä täällä leikkisi. Se kait tässä pahinta on. Hyvästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa ole kuka olet. Äskettäin minua hävetti kun näin tänne romahdin mutta vitut ollut niin tiukilla pitkään että ihan yks hailee. Jää sä tänne troillaamaan koska jos jotain kaipaisit ottaisit yhteyttä etkä täällä leikkisi. Se kait tässä pahinta on. Hyvästi.

        Trollaamaan siis.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa ole kuka olet. Äskettäin minua hävetti kun näin tänne romahdin mutta vitut ollut niin tiukilla pitkään että ihan yks hailee. Jää sä tänne troillaamaan koska jos jotain kaipaisit ottaisit yhteyttä etkä täällä leikkisi. Se kait tässä pahinta on. Hyvästi.

        Sekoitat mut väärään ihmiseen............
        Mulle on sanottu "ihanat" ei kiinnosta sanat.........
        <3


    • Anonyymi

      Usko kaikkeen menee silloin kun on joutunut toistuvasti pettymään, eikä se aina liity ihmissuhteisiin.

      • Anonyymi

        Oikeassa olet kyllä tässä on suurempi asia takana. Usko mennyt elämään. Aina tulee sellaisia vastoinkäymisiä mihin itse ei voi vaikuttaa. Väsynyt kasaamaan itseni uudestaan ja uudestaan. Ja pakko on .


      • Anonyymi

        Ei ole pystynyt hoitamaan omaa kuntoaan ja se näkyy ja tuntuu sun kropassa, kun sä et voi mennä mihinkään ilman "että mä tässä ymmärräthän kun kerron sinulle jotain mikä vois auttaa sinua". Mutta sillä tavalla sä et auta ollenkaan, tuntematon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole pystynyt hoitamaan omaa kuntoaan ja se näkyy ja tuntuu sun kropassa, kun sä et voi mennä mihinkään ilman "että mä tässä ymmärräthän kun kerron sinulle jotain mikä vois auttaa sinua". Mutta sillä tavalla sä et auta ollenkaan, tuntematon.

        kunhan sydän ei lakkaisi lyömästä, näetkö enää ensi vuotta, jos kotiin vain pitää jäädä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole pystynyt hoitamaan omaa kuntoaan ja se näkyy ja tuntuu sun kropassa, kun sä et voi mennä mihinkään ilman "että mä tässä ymmärräthän kun kerron sinulle jotain mikä vois auttaa sinua". Mutta sillä tavalla sä et auta ollenkaan, tuntematon.

        Mistään tuollaisesta ole kyse. Mene pois sotkemasta. Minun kuntoni ei kuulu kenellekään. Mikään mitä minun elämässäni tapahtuu ei kuulu kellekään täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kunhan sydän ei lakkaisi lyömästä, näetkö enää ensi vuotta, jos kotiin vain pitää jäädä

        Nämä on varmaan ihan vitun hauskoja teistä. Minä olen aikamoisissa tutkimuksissa ja voin olla vakavastikin sairas. Eli minua nämä eivät hirveästi huvita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kunhan sydän ei lakkaisi lyömästä, näetkö enää ensi vuotta, jos kotiin vain pitää jäädä

        Ja näiden kommenttien takia vihaan ja halveksin teitä kaikkia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole pystynyt hoitamaan omaa kuntoaan ja se näkyy ja tuntuu sun kropassa, kun sä et voi mennä mihinkään ilman "että mä tässä ymmärräthän kun kerron sinulle jotain mikä vois auttaa sinua". Mutta sillä tavalla sä et auta ollenkaan, tuntematon.

        Ja tämä kertoo minulle aika paljon mitä täällä tapahtuu. Miten oikein tähän tuollaisen vetäisit. Kuinka sattuikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistään tuollaisesta ole kyse. Mene pois sotkemasta. Minun kuntoni ei kuulu kenellekään. Mikään mitä minun elämässäni tapahtuu ei kuulu kellekään täällä.

        Tuskin oli sun kunnosta juttua, ihan eri ihmiseen liittyi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeassa olet kyllä tässä on suurempi asia takana. Usko mennyt elämään. Aina tulee sellaisia vastoinkäymisiä mihin itse ei voi vaikuttaa. Väsynyt kasaamaan itseni uudestaan ja uudestaan. Ja pakko on .

        Niin se on muillakin. Kaikki ei vaan ruikuta täällä ja pilaa toisten mielialaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistään tuollaisesta ole kyse. Mene pois sotkemasta. Minun kuntoni ei kuulu kenellekään. Mikään mitä minun elämässäni tapahtuu ei kuulu kellekään täällä.

        Älä sitten ruikuta täällä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se on muillakin. Kaikki ei vaan ruikuta täällä ja pilaa toisten mielialaa!

        Hyvä tuollainen empatia kyvytön sontakasa ansaitsee kaiken pahan mitä elämä sinulle suo. Koska en ole täällä ruikuttanut ensimmäinen kerta kun koko asiasta mainitsen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä tuollainen empatia kyvytön sontakasa ansaitsee kaiken pahan mitä elämä sinulle suo. Koska en ole täällä ruikuttanut ensimmäinen kerta kun koko asiasta mainitsen.

        Jaa että et kiusaa ja hauku täällä ketään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa että et kiusaa ja hauku täällä ketään?

        En ole kiusannut täällä ketään. Ja jos sinä tulet avautumaan minulle viestiin jossa vähän edes kerron jotain mikä minua painaa niin polustaudun. Miksi helvetissä käyttäisin aikaani jonkun haukkumiseen täällä. Liian kauan katsonut tätä sivusta . Jatkui vaikka en kirjoittanut mitään pitkään aikaan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kiusannut täällä ketään. Ja jos sinä tulet avautumaan minulle viestiin jossa vähän edes kerron jotain mikä minua painaa niin polustaudun. Miksi helvetissä käyttäisin aikaani jonkun haukkumiseen täällä. Liian kauan katsonut tätä sivusta . Jatkui vaikka en kirjoittanut mitään pitkään aikaan .

        "Hyvä tuollainen empatia kyvytön sontakasa ansaitsee kaiken pahan mitä elämä sinulle suo. ". Et taida lukea omia tekstejäsi kovinkaan tarkkaan. Itse kirjoitin vain turhasta valittamisesta ja sain tuollaisen ryöpyn niskaani. Täällä on monella asiat paljon huonommin kuin sinulla, mutta valittamalka ne eivät miksikään muutu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hyvä tuollainen empatia kyvytön sontakasa ansaitsee kaiken pahan mitä elämä sinulle suo. ". Et taida lukea omia tekstejäsi kovinkaan tarkkaan. Itse kirjoitin vain turhasta valittamisesta ja sain tuollaisen ryöpyn niskaani. Täällä on monella asiat paljon huonommin kuin sinulla, mutta valittamalka ne eivät miksikään muutu!

        Niin tiedän että monella huonommin. Mutta sinä et minun asioista mitään tiedä. Anteeksi et varmaankaan ole sellainen olin asiaton. Olen hyvin pahoillani purin turhautumista täysin syyttömään ihmiseen. En ruikuta enää täällä ymmärrän etteivät ihmiset välitä. Hyvää jatkoa sinulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tiedän että monella huonommin. Mutta sinä et minun asioista mitään tiedä. Anteeksi et varmaankaan ole sellainen olin asiaton. Olen hyvin pahoillani purin turhautumista täysin syyttömään ihmiseen. En ruikuta enää täällä ymmärrän etteivät ihmiset välitä. Hyvää jatkoa sinulle!

        Kiitos samoin. Hyvää jatkoa sinulle ja tsemppiä. Kaikesta on selvitty tähänkin asti. Vastasin itsekin aika tylysti ensin.

        Jotenkin sitä asennoituu niin, että täällä kaikki vain kiusaavat tai bluffaavat. Itselle tuli keväällä mitta täyteen kun keväällä erehdyin mainitsemaan että äitini kuoli. Millaiset ihmiset sellaisessa tilanteessa hyökkäävät kiusaamaan. Varsinkin kun koronan takia silloin kaikki oli vaikeaa.

        Kuitenkin uskon,että kiusaajat taitavat olla vain ahkerampia kirjoittajia. En jaksa uskoa, että enemmistö olisi sellaisia. En silti enää murheistani täällä kirjoita kun huomasin että siitä eräät saavat vain lisää vettä myllyynsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin. Hyvää jatkoa sinulle ja tsemppiä. Kaikesta on selvitty tähänkin asti. Vastasin itsekin aika tylysti ensin.

        Jotenkin sitä asennoituu niin, että täällä kaikki vain kiusaavat tai bluffaavat. Itselle tuli keväällä mitta täyteen kun keväällä erehdyin mainitsemaan että äitini kuoli. Millaiset ihmiset sellaisessa tilanteessa hyökkäävät kiusaamaan. Varsinkin kun koronan takia silloin kaikki oli vaikeaa.

        Kuitenkin uskon,että kiusaajat taitavat olla vain ahkerampia kirjoittajia. En jaksa uskoa, että enemmistö olisi sellaisia. En silti enää murheistani täällä kirjoita kun huomasin että siitä eräät saavat vain lisää vettä myllyynsä.

        Juu. Ei se mitään tottunut samaan. En oikeastaan enää puhu edes oikeassa elämässä murheista huomannut että ei kukaan välitä. Mutta sellaista tämä elämä on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe