Ajeltiin tässä Haapaveden kylänraitin ohi. Kauniilta näytti.
Pieni, kiva, idyllinen pittoreski kylänraitti. Tunnelmakin oli kohdillaan!
Kivoja puurakennuksiakin säästetty. Ainut, mikä vähän hämmensi tunnelmaa, oli se, ettei pitäjästä löytynyt kirkkoa ollenkaan. Jokaisen idyllisen maalaispitäjän keskipisteenähän on yleensä kaunis söpö kirkko torneineen. Mutta se ei tunnelmaa latistanut muuten pittoreskista pitäjästä. Kaunista katseltavaa riitti!
Otettiin muutama kuva purkkiinkin.
Haapavesi on pittoreski ja viihtyisä pitäjä!
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
On se kirkkokin. Hieman sivussa valtaväyliltä katsoen vain. Osoite on Tähtelänkuja 5.
- Anonyymi
No huh, sekö kirkko? Kävin kattoo. Ankea laatikko vain. Ei Jeesus sentään!
- Anonyymi
Vielä kun saatais joku Ukon palvontapaikka. Kyllä vanhassa on vara parempi!
- Anonyymi
Ukko osoitettiin epäjumalaksi jo 1500-luvulla. Tällöin ihmisten tieto lisääntyi ja useimmat tulivat tietoiseksi oikeasta Jumalasta.
- Anonyymi
joo kahessa ja puolessa minnuutisa on turisti kahteen markettiin lumoutunu
mahtaa olla oikia maailmanmatkaaja - Anonyymi
Haapavesi ei tällä hetkellä ole pittoreski. Tätä kaupunkia tuhotaan kovaa vauhtia riitelemällä. Kohta kylänraitilla kasvaa vain horsmaa ja muutama koiranputki. On uskallettava kääntää kurssi takaisin maaseudun arvostuksen puoleen ja laittaa kaupunkimme kuntoon! Vain näin se voi vielä nousta kukoistukseen!
- Anonyymi
Kyllä nykyään on mälsää,toista oli -76 tapeltiin saaressa ja ennen sitä kaljoteltiin räkälässä.Hännikäinen ja Hiitola istui saabissa ja vartioi kylän menoa.
- Anonyymi
kylläpä onki ankeutettu paikkakunta niistä ajoista
- Anonyymi
Muistatko kuka myi viinaa angliasta
- Anonyymi
70-luku oli eläväistä aikaa, 80-luku vielä. sitten alkoi perseily,ja nyt ollaan suossa munia myöten.
- Anonyymi
Kyllä siinä mielipide muuttuu äkkiä kun jää iltaan ajeleen kylille.Alkaa nimittäin semmonen mopo-ralli klo 22.40.Tällä hetkelläkin joku kiertää autolla kylää,kuuluu 5km säteelle joka suuntaan,että kyllä vitutuksen annos on täytetty.Muuta ei voi kun ihmetellä,että miten voi 18 vuotias olla vielä noin lapsellinen
- Anonyymi
Laittakaa vaikka riistakamera tienlaitaan, näin saatte tiedot, kuka ajaa, kuka häiritsee ja viekää dokumentit poliisille.
- Anonyymi
Isot ratsiat ollu Nivalasa ja ylivieskasa. Mite ne poliisit ei tänne osaa??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462912Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672047- 401777
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371742Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328965Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782