Kysymys tulikin jo tuossa?
Miten lopetatte lemmikki hiiren?
3
831
Vastaukset
- Anonyymi
Itse voi lopettaa vain henkilö, jolla on tarpeeksi osaamista ja ymmärrystä. Jos tarvitsee kysellä keskustelupalstalla, niin silloin sitä ei yksiselitteisesti ole, joten jää kaksi vaihtoehtoa:
1. Viet hiiren eläinlääkärin lopetettavaksi.
2. Etsit hiilaripöntön omaavan harrastajan esim. hiirifoorumilta ja käyt pientä palkkiota vastaan lopetuttamassa hiiren toisella yksityisellä harrastajalla. - Anonyymi
Ikävä kyllä joskus se oma lemmikki on hätä lopetettava vaikkei tieto taito aina olekaan hallussa...
Itse olen lopettanut niin että tylsä suora taltta niskaan ja sitä lyön vasaralla että niskat poikki se on siisteintä... :( (terävä taltta toimii kuin giljotiini) - Anonyymi
luja isku päähän vasaralla. Ja pari lyöntiä lisää varmistukseksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562687
- 2001968
- 711716
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91441Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.321176- 761111
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954