Mukavana, reiluna, oikeudenmukaisena,

Anonyymi

luotettavana ja asiallisena ihmisenä en pysty ymmärtämään millä oikeudella joku nainen jatkuvasti käy kimppuuni täällä palstalla. Mitään pahaa en ole kenellekään tehnyt missään enkä koskaan ole ketään tahallani loukannut. Silti joudun täällä kestämään jonkun ventovieraan tyypin henkistä epätasapainoa ja mielenterveyden häiriöitä. Jättäisin tämän palstan mutta periaate estää. Minä en muuta tapojani kenenkään täysin ventovieraan ihmisen sairauden takia. Toki toivon, että hän joutuu laitoshoitoon tai hautaan pian. Sitä odotellessa tapellaan sitten satanan lumppu.
t nainen

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olikin todella mukavan, reilun, oikeudenmukaisen, luotettavan ja asiallisen ihmisen vuodatus !

      • Anonyymi

        Ja vihaisen. Nyt alkaa olla olotila sitä luokkaa, että alkaa tulla todella laadukasta loukkausta takaisin. Tervetuloa kisaamaan kaikki vajakit. Katsotaan kuka itkee ensin kun lähti tälle tielle.


    • Anonyymi

      Hei "luotettava" nainen, kirjoitat provosoituneena äskeisestä viestistäni. En ole sinua normaalisti kommentoimassa, koska en käy palstalla kirjoituksiasi lukemassa (sillä niitä on paikka täynnä, ja ne eivät ole sitä mitä tarvitsen). Totesin vain, että vietät täällä kaiken aikasi, sen huomaa selvästi kirjoitustyylistäsi ja tavastasi kommunikoida. Vaikka välillä kirjoittaisit eri tyylillä, vie pelkkä ykköstyylisi suurimman tilan täällä. Myös tämä aloituksesi toteuttaa samaa kaavaa. Tsemppiä pääkoppaan! Hullu saa olla, silloin kun sillä ei pyri vahingoittamaan muita.

      • Anonyymi

        En provosoitunut mistään äskeisestä vaan jostain yöllisestä. Kirjoitan koko ajan eri tyylillä. Olet todella sokea ja tyhmä. Kirjoitustyyli riippuu mielialasta. Iloisena kirjoitetaan eri tavalla kuin surullisena. Vihaisena eri tyylillä kuin lempenä. Älä tule esittämään jotain älykköä, jos et selllainen ole. Kirjakieleni viestii todellisesta vihasta paltan lumppunaisia kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En provosoitunut mistään äskeisestä vaan jostain yöllisestä. Kirjoitan koko ajan eri tyylillä. Olet todella sokea ja tyhmä. Kirjoitustyyli riippuu mielialasta. Iloisena kirjoitetaan eri tavalla kuin surullisena. Vihaisena eri tyylillä kuin lempenä. Älä tule esittämään jotain älykköä, jos et selllainen ole. Kirjakieleni viestii todellisesta vihasta paltan lumppunaisia kohtaan.

        Tapasi kommunikoida täällä noudattaa samaa kaavaa oikeastaan aina, ja koko mentaliteetti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapasi kommunikoida täällä noudattaa samaa kaavaa oikeastaan aina, ja koko mentaliteetti.

        Ei se ole nainen... voi luoja tätä yleisusvaa päässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En provosoitunut mistään äskeisestä vaan jostain yöllisestä. Kirjoitan koko ajan eri tyylillä. Olet todella sokea ja tyhmä. Kirjoitustyyli riippuu mielialasta. Iloisena kirjoitetaan eri tavalla kuin surullisena. Vihaisena eri tyylillä kuin lempenä. Älä tule esittämään jotain älykköä, jos et selllainen ole. Kirjakieleni viestii todellisesta vihasta paltan lumppunaisia kohtaan.

        Kirjakielesi, mitä et osaa edes kirjoittaa oikealla tavalla.


    • Anonyymi

      Paljon melua tyhjästä, täällä ei ole kenenkään pakko olla. Mee pois tai ainakin viha tai katkeruuspalstoille.

      • Anonyymi

        En mene. Minä en mene käskystä yhtään minnekään. Vihaan vain naisia. Miehiä pelkästään rakastan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mene. Minä en mene käskystä yhtään minnekään. Vihaan vain naisia. Miehiä pelkästään rakastan.

        Sun sokea viha kohdistuu ennenkaikkea itseesi ja omaan sukupuoleesi, joka on mies


    • Trollien kiusaamiksi joutuvat he, jotka trollien kirjoituksiin reagoivat.

      Varsin loogista.

    • Anonyymi

      Mieheltä kommenttina vain että mainitut adjektiivit sopivat aloittajaan yhtä hyvin kuin sinappi täytekakkuun.

      • Anonyymi

        Sinähän se aloittajan tunnet todella hyvin. Oikeasti nuo sopivat minuun, se todellakin olen minä. Asia ei sulle kuulu. Ja sun sukupuoli ei mua kiinnosta pelle.


      • Anonyymi

        Perustele! Älä sönkötä ja leiki miestä vaan perustele. Oletko tuo lumppu, jolle mulla paloi hihat lopullisesti. Tavataan livessä, selvitetään tämä. Minä en enää kestä tuota kyykytystä yhtään. Tulen vaikka toiselle puolelle Suomea tätä selvittämään. Minua ei enää hauku kukaan ilman perusteita. Kuukausia jatkunut kiusaaminen teki tällaisen minusta. Nyt tämä selvitetään loppuun asti. Missä se huuhkaja on? esille nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän se aloittajan tunnet todella hyvin. Oikeasti nuo sopivat minuun, se todellakin olen minä. Asia ei sulle kuulu. Ja sun sukupuoli ei mua kiinnosta pelle.

        Nettipalstalla KAIKKI kuuluu KAIKILLE !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustele! Älä sönkötä ja leiki miestä vaan perustele. Oletko tuo lumppu, jolle mulla paloi hihat lopullisesti. Tavataan livessä, selvitetään tämä. Minä en enää kestä tuota kyykytystä yhtään. Tulen vaikka toiselle puolelle Suomea tätä selvittämään. Minua ei enää hauku kukaan ilman perusteita. Kuukausia jatkunut kiusaaminen teki tällaisen minusta. Nyt tämä selvitetään loppuun asti. Missä se huuhkaja on? esille nyt.

        No niin, trolli villiintyi ja seurasi kahden kukon tappelu, toisen tätä ymmärtämättä. Jatkakaa sekoilua ja pitäkää liput korkealla kaikki👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin, trolli villiintyi ja seurasi kahden kukon tappelu, toisen tätä ymmärtämättä. Jatkakaa sekoilua ja pitäkää liput korkealla kaikki👍

        Pitäkää tanko liukkaana ja lippu korkealla jos ei omat riitä nih t. Nipa22


    • Anonyymi

      Outo purkaus. Joko helpotti?

      • Anonyymi

        Jos jonkun pöksyt näistä provoista kostuu tai paukkuu, niin otan osaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos jonkun pöksyt näistä provoista kostuu tai paukkuu, niin otan osaa

        Kuka kertoi pöksynsä taikka silmänsä kostuneen syystä tai toisesta? Täytyy kyllä myöntää, että joskus jutut täällä naurattavat niin, että silmät naurusta kostuvat, mutta ei muu.


    • Anonyymi

      Pukkaako kuumaa aaltoa vai rättiaikaa ?

      • Anonyymi

        Molempia, hihi, sivusta.


    • Anonyymi

      No vajakki taidat olla itsekin! Et sinä yöllisestä provosoitunut vaan aamusta. Ja tiedätkö tämä kaikki on vasta alkua, sitä saa mitä tilaa. Täällä ei kannata enempää, siirrytään siis tuonne oikean elämään. Kaiken saat takaisin, hupsis taidanpa olla jo jotakin kertoillutkin. Tsemppiä! Ps. Huutosi kuului meille asti, oliko V tuhma?

      • Anonyymi

        Se joka tälle tielle on lähtenyt, kestäkööt tai olkoot kestämättä. Se ja sama minulle, isken takaisin niin että tuntuu joka ikiselle. Toivotaan samaa paskaa ja elämän ainakin hetkellistä tuhoamista. Miehesi ei lähtenyt minun matkaani, vaan lähetettiin pois koska halusit saada sielunkumppaninisi. Senhän jo tiedät, edes ulkomaille muutto ei pelasta, jijainen maksaa tekonsa.


    • Anonyymi

      Aloittaja, nuo listaamasi positiiviset luonteenpiirteet. Puheistasi päätellen olet ennemminkin päinvastainen kuin itse kuvailet itseäsi. Mm. asiallisuus on puheista kaukana.

    • Anonyymi

      Silmät pyöreenä katselen repikö joku pelihousunsa.
      Täällä lasten ja höyrähtäneiden temmellyskentällä!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1957
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1506
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      27
      1423
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe