Miks linnut laulaa Haapaveellä häppärää. Oksilla heijaa häppärää häppärää, vaikkei se ole niin normaalia. Miksi linnut laulaa häppärää Haapaveellä. Ominaisseikka, vai onko linnut menneet sekaisin?
Linnut Haapaveellä häppärää?
20
173
Vastaukset
- Anonyymi
Se on syksy nyt, niin ehkä siksi.
- Anonyymi
Tarkemmin ottaen olemme ihan talaven kynnyksellä, ku luntaki on jo tuprutellu. Mutta syksyssä silti vielä mennään.
- Anonyymi
Miten ne niinku laulaa häppärää? Voisitko vähän selventää! Minua ainakin kiinnostaa tietää.
- Anonyymi
Kuulet se jos on asia-korvat.häppärää soi ne aina öisin häpödis und gäbödissseonjoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulet se jos on asia-korvat.häppärää soi ne aina öisin häpödis und gäbödissseonjoo
Asiaako uumoillen aatteloihtee, niin se voi olla ehkä noinkin. Täytyypä ottaa asia-korvain taakse.
- Anonyymi
Miten olis löytyiskö puppugeneraattorin käyttäjälle jokin uusi sana?
- Anonyymi
Linnut häppäröitsee sen, minkä häppäröitsee. Ei siihen silleen puppu tai puputusgenaroottoria tarvitse. Roottorit työntää kylläkin helikopteria ilmaan, mutta linnut laulaa sen, minkä laulaa!
- Anonyymi
Olen tutkinut ja miettinyt lintujen laulujen synty mekanismeja ja sitä miten eri linnut eri puolilla suomea laulaa eri tavoin. Talitintti laulaa useimmiten kaupungeissa tityy kun taas maaseudulla talitintit laulaa edelleen myös titityy. Moni talitintti laulaa myös jollaista muuta laulua ja laulut muuttuu aikojen saatossa.
Mustarastailla ja punatulkuillakin on havaittu erilaisia lauluja.
Ehkä häppärääkin on yksi laulumuodoista. Lintujen laulut muuttuu ja ehkä linnutkin samalla.- Anonyymi
Johan se on aikoja tiedetty että linnut muuttaa laulutapojaan. Lintujen kulttuurikin muuttuu ja toisaalta lintujen keskuudessakin esiintyy myös uskonnollisuutta. Olisikohan nää häppäräätä laulavat linnut uskovaisia lintuja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johan se on aikoja tiedetty että linnut muuttaa laulutapojaan. Lintujen kulttuurikin muuttuu ja toisaalta lintujen keskuudessakin esiintyy myös uskonnollisuutta. Olisikohan nää häppäräätä laulavat linnut uskovaisia lintuja?
Linnut laulaa
tytyrtii tytyrtii perspers pispis tytyrtii tytyrtii.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linnut laulaa
tytyrtii tytyrtii perspers pispis tytyrtii tytyrtii....Joo, tuo laulutyyli ei ole kivaa. Ihan kun lintu kiroilis oksalla.
kerran kuulin ihan kauheeta linnunlaulua koivun oksalta. Joku lintu siellä lauleli ihan selvällä suomenkielellä, että vittu viik viik, vittu viik vii. Vittudi dii dii.
Olin ihan järkkyttynyt. Mitä jos lapset kuulisi tuon rumasuisen linnun laulun? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, tuo laulutyyli ei ole kivaa. Ihan kun lintu kiroilis oksalla.
kerran kuulin ihan kauheeta linnunlaulua koivun oksalta. Joku lintu siellä lauleli ihan selvällä suomenkielellä, että vittu viik viik, vittu viik vii. Vittudi dii dii.
Olin ihan järkkyttynyt. Mitä jos lapset kuulisi tuon rumasuisen linnun laulun?Kauheeta kielenkäyttöä linnulla! 😳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linnut laulaa
tytyrtii tytyrtii perspers pispis tytyrtii tytyrtii....Perstyyy tyytyy perstyy titityy perstyy perstitityy titityy perspers
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perstyyy tyytyy perstyy titityy perstyy perstitityy titityy perspers
ONKO tämä Humalaojan läskilintu mikä laulaa......perstyy titityy perstyy.. hyytyytitytyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, tuo laulutyyli ei ole kivaa. Ihan kun lintu kiroilis oksalla.
Olin ihan järkkyttynyt. Mitä jos lapset kuulisi tuon rumasuisen linnun laulun?Olipa hauska kommentti😁🤣🥴🦜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perstyyy tyytyy perstyy titityy perstyy perstitityy titityy perspers
Hyi jestas, miten lintu laulaa... Täytyis pestä nokka saippualla!
- Anonyymi
Onko linnutkin menossa sekaseen Haapavedellä?
Kunnanvaltuuston räyhääminen saa näköjään linnutkin sairastumaan. - Anonyymi
Kyllä linnut muutaki ku häppärää
kävin kylillä kraakkausta kuului
Moni lintu on menny etelään liekkö häppäröinti mennyt mukana- Anonyymi
Trumpin luokse ovat lentäneet.
- Anonyymi
Lintujen lauluja seuranneena olen huomannut muutosta niiden suissa. Nykyisin lintujen suut asettuvat samanlaisella tavalla tötterölle, mitä Trumpilla. Linnut ovat selvästi manipuloitu trumppilaisiksi tai jotain ihmettä on tapahtunut. Ei ne ennen oo laulanut niin suut tötteröllä. Ihme, että suusta tulee pelekkää häppärää!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2246989Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271062- 75901
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48855Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61847Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733