Mitä kuuluu ikävällesi tänään?

Anonyymi

Onko tuore tapaus vaiko kauan mieltäsi kaihertanut tunne?

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sydämessäni tuore, mutta muutoin jo kauan kestänyt. Toivoisin sen jo loppuvan. On vaikea elää niin surullisena koko ajan.

      Olisivat edes tunteet olleet yhteneväiset.

      • Anonyymi

        Onko pakko olla surullinen ikävöidessä? Eikö ikävöinnin kanssa voi olla myös iloa?

        Olet ottanut selvää kaipauksesi kohteen tunteista eivätkä ne vastaa sinun tunteisiin. Onko liian vaikea vaihtaa suuntaa ja etsiä joku, joka ehkä vastaa tunteisiisi?


    • Anonyymi

      Määrittele tuore.

      • Anonyymi

        Uusi tunne, vasta syntynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusi tunne, vasta syntynyt.

        Alle vuosi sitten.


    • Anonyymi

      Taisivat vaihtaa palstaa, täällä ei jaksa olla.

      • Anonyymi

        Olet uupunut. Mene piristymään vaikka luontoon. Tämä palsta ei sinua selvästikään piristä.


    • Anonyymi

      6-7 vuotta kun roihahti kunnolla, sen jälkeen monet vedet Vantaanjoessa virrannut. Tämä on aika leppoista ikävöimistä, ei mitenkään lamaannuttavaa. Ei vaan oltu toisillemme mutta ikävöidä saa 😚

      • Anonyymi

        Eikä saa. Ikävöimiskielto ja sakkolappu.


      • Anonyymi

        Seutulan alueeltako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä saa. Ikävöimiskielto ja sakkolappu.

        🙉🙉🙉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seutulan alueeltako?

        Noup


    • Anonyymi

      Ei tuore, mutta itkettää edelleen.
      Olen yrittänyt ajatella, että kaikella tapahtuneella on se suurempi tarkoitus. Nyt en vaan vielä voi ymmärtää, että mikä se on ja miksi.

    • Anonyymi

      Mietin vaan päivät pitkät N miestä. En vaan tiedä miksi. Miksi juuri häntä vain kokoajan?

    • Anonyymi

      Noin vuosi, täysi mahdottomuus mut sentään selvittänyt.. en ollut sellainen hänelle hyvä..

      • Anonyymi

        ei sitä tiedä. ainakin minä toivon edelleen. näin ajattelen hänestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei sitä tiedä. ainakin minä toivon edelleen. näin ajattelen hänestä

        Ainahan sitä toivoa on mutta elämän realiteetit vaan on sitä vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei sitä tiedä. ainakin minä toivon edelleen. näin ajattelen hänestä

        Samoin ajattelen hänestä.


      • Anonyymi

        Tsemppiä sinulle! Oletko asiasta ihan varma? Jos niin, jossakin odottaa sinulle sopiva kulta ja törmäät kyllä häneen oikeana aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tsemppiä sinulle! Oletko asiasta ihan varma? Jos niin, jossakin odottaa sinulle sopiva kulta ja törmäät kyllä häneen oikeana aikana.

        Taisi käydä niin (tämä on tarttunut palstalta) että oli oikea kulta ja väärä aika. Ainakaan minä en ole täysin vakuuttunut, sanat ja teot ei kohtaa. Eikä sanat sanatkaan aina. Jokin ei vaan täsmää mutta molemmat tiedetään että olisi parempi ehkä näin.. kaukana toisistamme.

        En olisi ensimmäinen joka lukee väärin toisen kohteliaisuuden ja tuskin viimeinen.


    • Anonyymi

      Olen pyytänyt Jeesukselta, että selvittäisi pääni, ja hän, nainen, on jostain syystä muuttanut sinne samalla pysyvästi. Rauhoittaa ja lohduttaa.

      • Anonyymi

        Hyvät oltavat täällä päässäsi! Jeesus minut tänne istutti, nauti nyt sitten ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvät oltavat täällä päässäsi! Jeesus minut tänne istutti, nauti nyt sitten ;)

        Ehkä hän rakastaa minua, ja siksi Jumala näin tekee, en tiedä. Voi jos rakastaakin. Sitten olen liikuttunut. Minä aivan hukun kyyneliin. Öitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä hän rakastaa minua, ja siksi Jumala näin tekee, en tiedä. Voi jos rakastaakin. Sitten olen liikuttunut. Minä aivan hukun kyyneliin. Öitä.

        Öitä 😘


    • Anonyymi

      Ei mikään niistä.

      Uusin isätapaus3 vain

      Uusinta matskua vuosikymmeniin ol hän siis vanha mutta epäkypsä

      Joten rumilus vois painua vitskuun

      Näyttäisin isomman ....

      Niinpä niin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1545
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1045
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe