Sponsor capital

Anonyymi

Ekokuljetus ja finell transport ovat myyneet itsensä sijoitusyhtiö sponsor capitaallille,eivät ole paikallisia firmoja.toimarilta loppui rahat täällä ja myi meidät.

16

1868

    Vastaukset

    • Anonyymi

      😂😂😂😂😂......

    • Anonyymi

      No se turvasi loppuelämänsä taloudellisesti, taitava siirto. Sinä et ole osannut luoda pakasta mammonaa ihan yhtä hyvin! Sun on vaan kärsittävä ja naristava. Ei auta mikään.

      • Anonyymi

        Siis paskasta mammonaa........


      • Anonyymi

        Ei tainnut osata turvata ku ees remeo ei ollut kiinnostunut .ei toimari miettinyt meitä kuskeja yhtään.kyllä sijoitusyhtiö haluaa voittoa ja meitä kuskeja ja kalustoa on liikaa.joku lähtee kalusto vähenee!luultavasti meidät myydään virolaisille,niin ku pouttu aikanaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tainnut osata turvata ku ees remeo ei ollut kiinnostunut .ei toimari miettinyt meitä kuskeja yhtään.kyllä sijoitusyhtiö haluaa voittoa ja meitä kuskeja ja kalustoa on liikaa.joku lähtee kalusto vähenee!luultavasti meidät myydään virolaisille,niin ku pouttu aikanaan.

        Paremmin sillä kuitenkin menee kuin sinulla! Ikävä kyllä, sinulle.


      • Anonyymi

        Niiiin, sijoituksethan ostetaan aina halvalla ja myydään pienen hetken kuluttua melkoisella voitolla. Melko usein näissä kansainvälisissä kuvioissa pestään myös vähän rahaa. Tällaisissa yrityskipoissa toimitusjohtajaksi laitetaan yleensä se joka kaikkein vähiten ymmärtää mistään. Näin siinä sitten monesti käy.


    • Anonyymi

      Aina kun jotakin sijoitetaan, niin aina myös hinnat maksimoidaan.
      Taitaa ekoroskin hinnat nousta ja maksajana olen minäkin.
      Vitun ahneet.

      • Anonyymi

        Jos ette näköjään ymmärä liike-elämästä ja rahan tekemisestä mitään niin älkää täällä tyhmyyttänne ilmoitelko.
        Kommunistejako olette koko sakki???
        Neuvostoliitto on kuopattu jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ette näköjään ymmärä liike-elämästä ja rahan tekemisestä mitään niin älkää täällä tyhmyyttänne ilmoitelko.
        Kommunistejako olette koko sakki???
        Neuvostoliitto on kuopattu jo.

        Hienosti lohtajalainen laittaa firman konkurssin partaalle! Keep on vaa samaa rataa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ette näköjään ymmärä liike-elämästä ja rahan tekemisestä mitään niin älkää täällä tyhmyyttänne ilmoitelko.
        Kommunistejako olette koko sakki???
        Neuvostoliitto on kuopattu jo.

        Liike-elämään sisältyy myös politiikka ja siitä et ymmärrä mitään, koska vedät tänne sivullisia.
        Rahaakin tehdään vain kepulikonstein ja työntekijöiltä viedään omat ansiot toisten tileille, joista osa on veroparatiisi saarilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ette näköjään ymmärä liike-elämästä ja rahan tekemisestä mitään niin älkää täällä tyhmyyttänne ilmoitelko.
        Kommunistejako olette koko sakki???
        Neuvostoliitto on kuopattu jo.

        Kuka vaan saa firman konkan partaalle ja siirtää vastuun muille.vajaa kaks vuotta ja jylhä,häggblom ja oma firma melkein konkassa,hyvin toimittu toimari! Kyllä siinä on häggblommin vanha isäntä ihmeissään,kun poika tuhosi hänen elämäntyönsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka vaan saa firman konkan partaalle ja siirtää vastuun muille.vajaa kaks vuotta ja jylhä,häggblom ja oma firma melkein konkassa,hyvin toimittu toimari! Kyllä siinä on häggblommin vanha isäntä ihmeissään,kun poika tuhosi hänen elämäntyönsä.

        Arvoisa ekokuljetuksen väki, tervetuloa sokojalle nisu kaffille, KUNJ tarjoaa. Osoitteen tiedätte.


      • Anonyymi

        Niin se capital laittaa ekon myynti kuntoon, ostaakohan urbusani firman? Vai kenties remeo? Tämä on varmaa tietoa ylemmältä johtoportaalta!


      • Anonyymi

        Noni arvasin tämän, että tekee konkurssin! Ei ollut ikinä johtajan ainesta.


      • Anonyymi

        Virolaiset ostaa ja sit palkat ja vähätkin etuudet vähenee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virolaiset ostaa ja sit palkat ja vähätkin etuudet vähenee.

        Nytki palkka on surkia, etuuksia ei ole eikä tule.


    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe