Ekokuljetus ja finell transport ovat myyneet itsensä sijoitusyhtiö sponsor capitaallille,eivät ole paikallisia firmoja.toimarilta loppui rahat täällä ja myi meidät.
Sponsor capital
16
1868
Vastaukset
- Anonyymi
😂😂😂😂😂......
- Anonyymi
No se turvasi loppuelämänsä taloudellisesti, taitava siirto. Sinä et ole osannut luoda pakasta mammonaa ihan yhtä hyvin! Sun on vaan kärsittävä ja naristava. Ei auta mikään.
- Anonyymi
Siis paskasta mammonaa........
- Anonyymi
Ei tainnut osata turvata ku ees remeo ei ollut kiinnostunut .ei toimari miettinyt meitä kuskeja yhtään.kyllä sijoitusyhtiö haluaa voittoa ja meitä kuskeja ja kalustoa on liikaa.joku lähtee kalusto vähenee!luultavasti meidät myydään virolaisille,niin ku pouttu aikanaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tainnut osata turvata ku ees remeo ei ollut kiinnostunut .ei toimari miettinyt meitä kuskeja yhtään.kyllä sijoitusyhtiö haluaa voittoa ja meitä kuskeja ja kalustoa on liikaa.joku lähtee kalusto vähenee!luultavasti meidät myydään virolaisille,niin ku pouttu aikanaan.
Paremmin sillä kuitenkin menee kuin sinulla! Ikävä kyllä, sinulle.
- Anonyymi
Niiiin, sijoituksethan ostetaan aina halvalla ja myydään pienen hetken kuluttua melkoisella voitolla. Melko usein näissä kansainvälisissä kuvioissa pestään myös vähän rahaa. Tällaisissa yrityskipoissa toimitusjohtajaksi laitetaan yleensä se joka kaikkein vähiten ymmärtää mistään. Näin siinä sitten monesti käy.
- Anonyymi
Aina kun jotakin sijoitetaan, niin aina myös hinnat maksimoidaan.
Taitaa ekoroskin hinnat nousta ja maksajana olen minäkin.
Vitun ahneet.- Anonyymi
Jos ette näköjään ymmärä liike-elämästä ja rahan tekemisestä mitään niin älkää täällä tyhmyyttänne ilmoitelko.
Kommunistejako olette koko sakki???
Neuvostoliitto on kuopattu jo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ette näköjään ymmärä liike-elämästä ja rahan tekemisestä mitään niin älkää täällä tyhmyyttänne ilmoitelko.
Kommunistejako olette koko sakki???
Neuvostoliitto on kuopattu jo.Hienosti lohtajalainen laittaa firman konkurssin partaalle! Keep on vaa samaa rataa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ette näköjään ymmärä liike-elämästä ja rahan tekemisestä mitään niin älkää täällä tyhmyyttänne ilmoitelko.
Kommunistejako olette koko sakki???
Neuvostoliitto on kuopattu jo.Liike-elämään sisältyy myös politiikka ja siitä et ymmärrä mitään, koska vedät tänne sivullisia.
Rahaakin tehdään vain kepulikonstein ja työntekijöiltä viedään omat ansiot toisten tileille, joista osa on veroparatiisi saarilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ette näköjään ymmärä liike-elämästä ja rahan tekemisestä mitään niin älkää täällä tyhmyyttänne ilmoitelko.
Kommunistejako olette koko sakki???
Neuvostoliitto on kuopattu jo.Kuka vaan saa firman konkan partaalle ja siirtää vastuun muille.vajaa kaks vuotta ja jylhä,häggblom ja oma firma melkein konkassa,hyvin toimittu toimari! Kyllä siinä on häggblommin vanha isäntä ihmeissään,kun poika tuhosi hänen elämäntyönsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka vaan saa firman konkan partaalle ja siirtää vastuun muille.vajaa kaks vuotta ja jylhä,häggblom ja oma firma melkein konkassa,hyvin toimittu toimari! Kyllä siinä on häggblommin vanha isäntä ihmeissään,kun poika tuhosi hänen elämäntyönsä.
Arvoisa ekokuljetuksen väki, tervetuloa sokojalle nisu kaffille, KUNJ tarjoaa. Osoitteen tiedätte.
- Anonyymi
Niin se capital laittaa ekon myynti kuntoon, ostaakohan urbusani firman? Vai kenties remeo? Tämä on varmaa tietoa ylemmältä johtoportaalta!
- Anonyymi
Noni arvasin tämän, että tekee konkurssin! Ei ollut ikinä johtajan ainesta.
- Anonyymi
Virolaiset ostaa ja sit palkat ja vähätkin etuudet vähenee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virolaiset ostaa ja sit palkat ja vähätkin etuudet vähenee.
Nytki palkka on surkia, etuuksia ei ole eikä tule.
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381