Tunnen sua kohtaan suurta hellyyttä

Anonyymi

Haluaisin antaa sinulle hyvää. Ei tämä ole sääliä vaan halua rakastaa, tahtoa tehdä sinut onnelliseksi. Haluaisin nähdä sinun hymysi, sen, kun kehräät tyytyväisenä, kun nojaat minuun raukeana, kun naurat sydämesi kyllyydestä.

33

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suloinen sinä.

    • Anonyymi

      Nyt liikautti kyllä minua. Kovin kauniisti oli joku ilmaissut tilanteen.

    • Anonyymi

      Ihana kirjoitus.

      • Anonyymi

        Juu ja aivan varmasti sille Tikkakosken M harpulle 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ja aivan varmasti sille Tikkakosken M harpulle 😂😂😂

        Jos olisikin, niin onko se jotenkin sinulta pois?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisikin, niin onko se jotenkin sinulta pois?

        No kun
        Ei oo mut se vanha kääkkä
        Luulee niin ite narsismissaan 😂😂😂

        Vittu pitää olla tollo kun luulee tossa iässä olevansa kuuma 😂😂🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun
        Ei oo mut se vanha kääkkä
        Luulee niin ite narsismissaan 😂😂😂

        Vittu pitää olla tollo kun luulee tossa iässä olevansa kuuma 😂😂🤣🤣

        Ja miten se sinuun liittyy?
        Elä omaa elämääsi ja anna toisten rakastaa ketä haluavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miten se sinuun liittyy?
        Elä omaa elämääsi ja anna toisten rakastaa ketä haluavat.

        Onhan se nyt häpee kun lihava kääkkä tääl ihailee itteään omien kaikki luullen et on niin sexy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun
        Ei oo mut se vanha kääkkä
        Luulee niin ite narsismissaan 😂😂😂

        Vittu pitää olla tollo kun luulee tossa iässä olevansa kuuma 😂😂🤣🤣

        Koskas sinusta tuli koulukiusaaja. Mitkä syyt siihen johti ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se nyt häpee kun lihava kääkkä tääl ihailee itteään omien kaikki luullen et on niin sexy

        Koeta päästä asian yli. Jankutat samaa jatkuvasti. Get over it.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koeta päästä asian yli. Jankutat samaa jatkuvasti. Get over it.

        Kinaatko itsesi kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se nyt häpee kun lihava kääkkä tääl ihailee itteään omien kaikki luullen et on niin sexy

        Onhan se kumma että lihava nainen sai niin komean rikkaan ja nuoren miehen jolla on todella hyvä varustus kaikin puolin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koskas sinusta tuli koulukiusaaja. Mitkä syyt siihen johti ?

        Huomenta. Tämä koskee varmaan minua😂. Oikeassa olet. Luulen itsestäni aivan liikaa. Tuot minua jotenkin aina loukkaamatta maan pinnalle. Hyvä niin👍😊


      • Anonyymi

        Olet minulle todellinen piikki lihassa. Tarvitsen sitä.


    • Anonyymi

      Helliä tunteita, ken ihana lienee?

      • Anonyymi

        Oli miten oli, mutta hän on ihana. Mun nainen.


    • Anonyymi

      K-naiselle tämä, eikö?

      • Anonyymi

        Ei osunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei osunut.

        Kerrotko kirjainta? :)


    • Anonyymi

      Minne päin tämä menee?

    • Anonyymi

      Enemmänkin nauraisin kanssasi mies, mutta totuus on se, että ei tunneta. Ja vaikka lähestyttäisiin, siitä ei tulisi mitään.

      • Anonyymi

        Kun sanoit noin, niin se kaipaa perusteluita. Miksi ei tulisi mitään? Sinulla on ehkä joku vahva syy.


    • Anonyymi

      Miksi hän voisi luulla tunteitasi sääliksi?

      • Anonyymi

        Ei siihen ole syytä, mutta joskus joku voi niin ajatella. Hän ei todellakaan ole säälittävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siihen ole syytä, mutta joskus joku voi niin ajatella. Hän ei todellakaan ole säälittävä.

        Toi tuntuu kyllä pahalta jos joku luulee noin, että on toisen kanssa säälistä. Onko henkilö joku sinun lähipiiristä?


    • Anonyymi

      Onpa kaunis alotus. Ite arvostan hyviä ihmisiä, joille muidenkin hyvä olo on tärkeä, aidosti.

    • Anonyymi

      Onko hän nojaillut sinuun irl?

      • Anonyymi

        Vahinko kyllä, ei ole. Siinä on jäänyt iso toteutumaton aukko.


    • Anonyymi

      Ei tämä ole sääliä? Tuo lause pilaa kauniin viestisi. Onko hän jotenkin vajavainen kun noin pitää sanoa?

      • Anonyymi

        Ehkä sana sääli oli huono valinta. Olenhan minä myös sääliä tuntenut ja siihen on omat syynsä, mutta en niitä täällä ryhdy aukaisemaan. Ne eivät liity hänen persoonaansa.


    • Mä muuten omin tämän.

    • Anonyymi

      Hän on niin herkällä tuulella taas ollut 😉

    • Anonyymi

      Ompä kivo kuulla...

      Miksi minä perääännyn tai pakenen ,enkö vain ossoo ottoo sitä vastaan??😑

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe