Seksi ei tunnu missään

Anonyymi

Juu eli oon siis 23v nainen ja mulla on 25v mies. Meillä menee tosi hyvin ja seksi on mulle just yks tärkeimmistä asioista parisuhteessa.
Mulla on sellanen ongelma, että mulla ei tunnu seksi missään. Tuntuu ihan kauheelta, kun joutuu ns väkisin esittämään, että nautin. Yritän esittää sitä että nautin siitä mut se tuntuu jotenki inhottavalta. Mä en tiedä mitä mun pitäis tehä. Oisko jollai jotai vinkkiä mitä mä tekisin tässä tilanteessa? Ja toivoisin todella nyt, että tähän vastais joku yli 18v eikä mikään 12v pentu joka esittää täysikästä. Kiitän jos vastaat ja annat jotain vinkkiä ! <3

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt tähän tarvittaisiin varmaan naisellista näkökulmaa asiassa. Omasta näkemyksistäni voin sanoa, että yllättävän paljon sillä vastapuolella, ja hänen läsnäolollaan on paljon asiaan merkitystä. Paljon siitä asiasta lähee pääkopan sisältä. Olet vielä nuori nainen ja olet session tutustumisessa matkan alkupäässä. Löydät uusia tapoja ja ehkä uusia ihmisiä asian harrastamiseen. Voihan ongelma olla myös esimerkiksi hormonaalinen. Käytätkö pillereitä. Oletko kokeillut jättää ne välillä pois? Tiedän, että naisilla saattaa mennä kaikki sekaisin pillereistä. Se voi olla yksi hyvä tarkastettava asia

• Koita löytää mikä sulle sopii. Pääkopassa suurin seksuaalisuus piilee.

• Anonyymi

Haluaisin rakastelua sun kanssa olis varmaan eroottista m53

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      100
      4482
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      27
      2375
    3. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      108
      2184
    4. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      200
      2179
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      403
      1894
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      169
      1493
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      100
      1269
    8. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      32
      1075
    9. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      976
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      79
      850
    Aihe