Taas uusia todisteita tojon loputtomista ruoste ongelmista.
Tuulilasin käytettyjen autojen sarjassa on tällä kertaa tutustuttu vuoden 2009 Toyota Yarikseen, jolla oli 158tkm ajettu.
Tässä video:
https://youtu.be/x5bhCQZ96yU
Koko alusta kauttaaltaan punaisessa ruosteessa ja kaiken huippuna taka-akselin kiinnitys ruostunut melkein puhki! Auton maalin paksuus on myös mallia "ohuen ohut".
Tässä vielä kuvia vähän ajetusta Yariksesta ja sen ruoste ongelmista:
https://www.finikor.fi/palvelut/muut-palvelut/kuvagalleria/autoja/toyota-yaris-2013
"Tehtaalla autoon EI OLE tehty ruostesuojausta, vaan pelkkä maalipinta on suojana ruostumista vastaan. Ruostuminen alkaa Suomen olosuhteissa nopeasti"
Näin surkeaan laatuun pystyy vain toyota!
Uskaltaisitko sinä ostaa autoa, josta saattaa taka-akseli revetä irti milloin tahansa?
Toyotan unohtunut ruosteenesto
22
2172
Vastaukset
- Anonyymi
Tuossahan on niin ohut maalikerros että jopa testaajatkin yllättyivät. Pohja ohut kuin sanomalehti paperia.
Melko surkea itäkippo.
Ei jatkoon.- Anonyymi
Terot kehuu lähes jokapäivä että Toyota ei ruostu, vain Saksalaiset ruostuu.. Totuus näkyy olevan toista. Jos vaikka helmat ruostuu ei ole niin turvallisuutta vaarantava vaurio kun Yariksen taka akselin korista ruostuminen, jää pian kuormalla jossain montussa takapyörät tielle. Huh huh..
- Anonyymi
ruosteläjä näkyi olevan bimmerikin heheheee saksantuonti hehee mitä pommeja tuodaanki heheee
- Anonyymi
Japsi vehkeet kestää hädin tuskin kymmenen vuotta Suomen oloissa pinnoitettuna ja alustasuojattuna.. Ei yhtään kauempaa.
- Anonyymi
Toyota on yksi pitkäikäisimmistä autoista. Pohjoiskarjalan yleisin auto on 17 vuotias Toyota Corolla. Tämä kertoo sen, että Toyotat eivät ruostu. Ranskalaisten autojen ongelma on edelleen ruostuminen ja sähköviat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota on yksi pitkäikäisimmistä autoista. Pohjoiskarjalan yleisin auto on 17 vuotias Toyota Corolla. Tämä kertoo sen, että Toyotat eivät ruostu. Ranskalaisten autojen ongelma on edelleen ruostuminen ja sähköviat.
Toyota onkin Pohjoiskarjalan hitsatuin auto. Kemppi on tuttu työväline jokaisella Tojotan omistajilla, ei se muuten kauaa kasassa pysy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, siellä on Toyotaa hitsattu jo sukupolvien ajan ja vanhoja autoja rekisterissä vaikka niillä ei juurikaan ajella kuin kyläbaariin.
Ranskalaiset ei ruostu nykyään, eikä ole edes sähkövikoja, ne on nykyään Toyotan omaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän se kuivassa tallissa säilyy. Näillä 17v vanhoilla vehkeillä hädin tuskin kelattu 200t kilometriä. No poistuvat yleensä liikenteestä noin 250-300tkm ajettuina.
Niillä ranskiksilla kelataan helposti yli 300tkm ja lyhyemässä ajassa. Kuka autoa ajoon tarvii niin merkki ei ainakaan Toyota ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kestää mikä tahansa kun korjataan ahkerasti, mutta muut mieluummin vaihtavat uudempaan kun epätoivoisesti hitsaa ja korjaa romujaan niin kuin Pohjois-Karjalan köyhät.
- Anonyymi
Minulla on 2000 Corolla. Katsastuksessa ei ole kertaakaan edes mainittu ruostumisesta. Että yli 10 vuotta on kestänyt. Olen ajatellut ajaa vielä kymmenkunta vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo 17 vuotta ruostumattomuudesta mitään kerro , vaan poljoiskarjalan ihmisten köyhyydestä . Minä olen ajanut pösöillä , 3kpl yli 20 vuotta ja yli 500 000 km , jonka perusteella tiedän ettei Pösöt juurikaan ruostu eikä sähkövikojakaan paljon ole . Minun autoissani tuona aikana 1 kpl .
- Anonyymi
Toyotan laadukas ruosteenestokäsittely:
https://www.finikor.fi/palvelut/muut-palvelut/kuvagalleria/autoja/toyota-auris-2016 - Anonyymi
Mun vanhempien 400000km ajettu saksalainen ei oo ku vähä ruostunut!
Miksi toyota kuskit kehuu paskoja autoja? Mulla on vastaus. Toyota kuskit ovat päiväkoti-ikäisen tasolla henkisesti. Esim, kun mä olin päiväkodissa 2010 ja sielä oli omien lelujen päivä ja kaikki toi oman lelun. Mulla oli pikkuauto joka oli naarmuilla ja renkaat jumissa ja toisilla oli uudet tai paremmat muuten. Kuitenkin epätoivoisesti väitin, että mun paska kuplaa esittävä pikkuauto on paras. Toyota kuskeilla on sama ongelma. He eivät osaa lopettaa väittelyä vaikka ollaan todistettu, että he ovat hävinneet.- Anonyymi
Olet nyt sen ikäinen, että kensi kesänä saat mopedin. Tulit sitten aikuisten osastolle.
- Anonyymi
Voihan sitä max 2000 euron autosta pyytää 4800 euroa muttei kukaan sitä maksa.
- Anonyymi
Lapset taas vauhdissa kun yh-äipän renutin on pajalla katsastuskorjauksessa
- Anonyymi
Kemppi tulee tutuksi tuollaisten lahojen tohjojen kanssa pelatessa se on varma se..
- Anonyymi
Ei suojaus ole unohtunut, ei ole tarkoituskaan tehdä. Ei ole tehty yli 20 vuoteen ja jälki alkaa näkyä ja kiertonopeus kiihtyy.
- Anonyymi
Voe voe.
- Anonyymi
On nämä Toyotan tekeleet hyviä autoja!
- Anonyymi
Turha kustannushan se ruostesuojauskin on. Sen puutteen huomaa vasta toinen omistaja, eikä se vaikuta mitenkään ensimmäisen omistajan elämään. Toyota on mestari viilaamaan viimeirenkin säästettävän rovon pois kustannuksista.
- Anonyymi
Toinen omistajahan ne Toyotan kalliit kilometrit vasta aina maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja15820131Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant438400Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va546127SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1765752Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot284785Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3124467HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.754383Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm764171"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1153740Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.1071603