Suututtaa kun ei kukaan koske

Anonyymi

Seksuaalista häirintää koskevassa keskustelussa häiritsee se että suurinta älämölöä pitävät naiset joiden kohdalla, mistä syystä vain, häirintä on hyvin epätodennäköistä.
Monet miehiä kiinnostavat naiset kuitenkin pitävät imartelusta, taputtelusta ja eroottisista vitseistä. Jotkut jopa loukkaantuvat jos eivät saa huomiota.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin se on monessa muussakin asiassa. Työpaikoillakin suurinta ääntä itsestään pitävät ne jotka eivät osaa oikein mitään. Tekijät vain tekevät suuremmitta mölyittä.

    • Anonyymi

      Minä aikuisena naisena pidän pienestä "ahdistelusta", se piristää. Vastapuolen tulee kuitenkin ottaa huomioon että minäkin saatan kouraista todetakseni elääkö "se".

      • Anonyymi

        Miehiäkin on erillaisia . Toinen tykkää kouraisusta , joku toinen taas enempi hipaisuista .
        Pusseja ei ainakaan kannata kouraista hirmu prässillä .
        Auts !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehiäkin on erillaisia . Toinen tykkää kouraisusta , joku toinen taas enempi hipaisuista .
        Pusseja ei ainakaan kannata kouraista hirmu prässillä .
        Auts !

        Ne on sitten kivan näköiset naisen kielen päällä. Mitkä ne nyt olikaan, se on ihan kielen päällä.


    • Anonyymi

      Punamarin lauloi eduskunnan saunassa: Tango kepulle

      Tuhon tietä kuljen, turman tietä kuljen.
      Sua vedätän ja tiedät sen, sun ainoas ole mä en.
      Tuhon tietä kuljen,
      Syliin kepun taas suljen
      vaikken luotakaan sen politiikkaan tuhoavaan.
      Vaikka tahtoisin sinut mä jättää, vaikka koitatkin lähteä pois. En silti
      saata mihinkään sua päästää, mun luonas pakko viipyä vain ois.
      Äänestä

    • Anonyymi

      Voi,kun tietäsitte 60-70-80 luku. Se oli elämää työpaikoillakin ,siel viihtyi oikein. Kaikki " normaali" mukava on työpaikoilta häipynyt puolin ja toisin. Nykymaailmassa mennään tv.s ja kaikis näköpokstereissa ja päksteröissä ääripäähän ja sitten ollaan MUKA sellasia pilkunviilaajia,että. Huh huh ja hei hei. Mites se olikaa, ei ole Kööpenhamina,kuin silloin ennen. Lauloi Watt Wainiokin. Faktaa.

      • Anonyymi

        Oikeassa olet. Eräällä tulitikkutehtaalla kun olin oppipoikana, niin vanha mestari vei vintille ja näytti petipaikan jossa saattoi käydä panemassa ruokatunnilla ujoja maalaistyttöjä. Oli kuulemma iät ajat niin toimittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeassa olet. Eräällä tulitikkutehtaalla kun olin oppipoikana, niin vanha mestari vei vintille ja näytti petipaikan jossa saattoi käydä panemassa ruokatunnilla ujoja maalaistyttöjä. Oli kuulemma iät ajat niin toimittu.

        Joo, ennen oli työpaikalla sutinaa, ei tullut syytettä vaikka kouraisi hellästi jonkun naisen jalkoväliä. Kiva oli mennä töihin silloin. Nykyään yhtä jupotusta koko työhomma. Hyvä kun uskaltaa vitsin heittää. Ei viitsisi aamuisin edes raahautua kuolleeseen työpaikkaan.


    • Anonyymi

      Kyllä siihen äkkiä myös kyllästyy jos ne navanalusvitsit on jokapäiväisiä. nimim kokemusta on työpaikalta. Tyyppi osannu muuta puhuakkaan ja omasta mielestään oli niin hauska niin hauska navanalusvitseineen, veti sitten herneen nokkaansa kun yksi nainen hälle uskalsi asiasta sanoa

      • Anonyymi

        Vitsientoistajat ovat yleensä LKK:n jäseniä, (lerppakullien kerho). Kunnon mies kopeloi niin että nainen nauttii sekä fyysisesti että henkisesti. Se parantaa työtuloksia työpaikoilla. Sama myös toisinpäin.


    • Anonyymi

      Paljo olis nyky maailmalla ja ihmisellä oppimista , oikeasta elämästä ja mukavanpiosta , sillon ei paikkoja niin avoimesti näytelty ja esitelty ,kuin nykyään . Asi oli itestään selvä ,miten ja missä toimitaan ja millälailla,se oli siinä. nyt ,kun vilkasee pitempään esittelijää,hyvä ettei raiskauksesta syytetä. Normaali järjenkäyttö on häipynyt.

    • Anonyymi

      Eräällä elintarviketehtaalla oli aikoinaan äänieritetty huone jonka valaistustakin saattoi säätää. Se oli kuulemma "migreenipotilaita" varten. Myöhemmin selvisi erinäisiä muitakin käyttötarkoituksia.

      • Anonyymi

        Minä kun olin toim.johtaja niin sihteeriä käskytin ihan toimiston pöydällä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kun olin toim.johtaja niin sihteeriä käskytin ihan toimiston pöydällä!

        No miten se nuori poika suhtautui käskyttelyysi?


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5148
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3367
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1333
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      938
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe